וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפנינג הספורט "להרגיש נגישות" ייערך ביום שישי הקרוב בנמל תל אביב

מטרת הטקס, שנערך בשיתוף הוועד הפראלימפי ובמעמד ראש עיריית תל אביב ומנכ"לית הרשות לקידום מעמד האישה במשרד ראש הממשלה, היא להגביר את ההזדהות עם אנשים עם מוגבלות בעזרת התנסות במגוון פעילויות המדמות את תחושת המוגבלות

הפנינג הספורט 'להרגיש נגישות'. קובי אליהו
הפנינג הספורט 'להרגיש נגישות'/קובי אליהו

עמותת 'נגישות ישראל', בשיתוף הוועד הפראלימפי וההתאחדות הישראלית לספורט נכים, משרד התרבות והספורט, נמל תל אביב ועיריית תל אביב, יערכו ביום שישי הפנינג ספורט חוויתי בשם 'להרגיש נגישות' בין השעות 11:00 – 15:00 בנמל תל אביב. בשעה 12:45 יתקיים טקס חגיגי ומרכזי לציון 16 שנות פעילות של עמותת 'נגישות ישראל', במעמד מנכ"לית הרשות לקידום מעמד האישה במשרד ראש הממשלה, הגב' ורד סויד, וראש עיריית תל אביב, מר רון חולדאי.

הפנינג הספורט 'להרגיש נגישות'. קובי אליהו
הפנינג הספורט 'להרגיש נגישות'/קובי אליהו

מטרת האירוע החגיגי היא להגביר את ההזדהות עם אנשים עם מוגבלות, באמצעות מפגש מקרוב עם אנשים עם מוגבלויות שונות והתנסות במגוון פעילויות מהנות ומאתגרות המדמות עד כמה שניתן את תחושת המוגבלות ובכך להיחשף לפוטנציאל הענק הגלום באנשים עם מגבלות. בשעות הבוקר המוקדמות 9:00-12:00 יפקדו את המקום כ-600 תלמידי בתי ספר יסודיים מאזור תל אביב שיתנסו במגוון תחנות .

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
הפנינג הספורט 'להרגיש נגישות'. קובי אליהו
הפנינג הספורט 'להרגיש נגישות'/קובי אליהו

מתחמי ההתנסות יכללו בין היתר טעימת גלידה עיוורת, מסלולי מכשולים בכיסאות גלגלים, יצירת גרפיטי ללא ידיים, כדורסל כסאות גלגלים, כדורשער לעיוורים, נסיעה באופניים עם כיסוי עיניים, שפת הסימנים ועוד. בנוסף יתקיימו משחקי ראווה בספורט נכים בשילוב ספורטאים מוכרים בהם לירון כהן, שלמה שרף, בוני גינצבורג, שלמה גליקשטיין, אסתר רוט שחמורוב ושרון דרוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully