וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה תארח בעונה הבאה משחקים באצטדיון בעכו?

27.4.2015 / 15:25

למרות שלא ברור באיזו ליגה תשחק הקבוצה בעונה הבאה, הבעלים יואב כץ ממשיך לקיים שיחות עם אנשי עיריית עכו בנוגע למעבר אפשרי בעונה הבאה. כץ לשחקנים: "בטוח שנישאר בליגה"

one

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, שוחח היום (שני) עם השחקנים בקצרה לפני האימון ואמר בין היתר: "אני מרוצה מאוד מההקרבה והלחימה שהפגנתם במשחק מול מ.ס אשדוד ואני בטוח שנישאר בליגה". כץ חזר על דבריו מספר פעמים בתקווה שהאמונה שהקבוצה תישאר בליגת העל תחלחל גם לשחקנים.

גם המאמן טל בנין החמיא לשחקנים על הלחימה והבהיר להם ששום דבר חוץ מניצחון לא יתקבל במשחק בשבת מול הפועל פתח תקוה. השחקנים ששותפו במשחק מול מ.ס אשדוד ערכו אימון שחרור כשסטיבן כהן הפצוע לא התאמן ובקבוצה חוששים שהוא לא יחזור לשחק עוד העונה. מי שהתאמן כרגיל הוא החלוץ חמדי סליחי, שאמור להיות כשיר ב-100 אחוזים למשחק. בנין עשוי לערוך שוב שינויים בהרכב, אך לא ברור עדיין אילו, כשרק לקראת סוף השבוע צפוי המאמן לתרגל את ההרכב שהוא מתכוון להעלות.

בינתיים, למרות אי הוודאות בנוגע לעונה הבאה, כץ ממשיך בשיחות רציניות עם אנשי עיריית עכו בנוגע למעבר אפשרי בעונה הבאה למגרשי האימונים החדשים בעכו. כמו כן, במועדון מעוניינים לארח את המשחקים הביתיים באצטדיון שבעכו.

טל בנין מאמן הפועל חיפה. ברני ארדוב
החמיא לשחקנים על הלחימה. טל בנין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully