וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוי אופטימי: "בעונה הבאה בית"ר תכוון למקומות 1 עד 3"

27.4.2015 / 7:36

בבית"ר התאכזבו מהתיקו מול באר שבע: "במצב אחר הנאיביות הזאת מזמן הייתה עולה לנו במקום הרביעי", אך המאמן משוכנע: "אנחנו עוברים ממטרה למטרה". במועדון מחכים לשיפור אצל אנטל

one

אכזבה גדולה בבית"ר ירושלים בעקבות ה-1:1 אמש (ראשון) עם הפועל באר שבע במושבה. עוד במחצית נשמעו שחקני בית"ר אומרים כי עצם העובדה שהקבוצה לא ירדה ביתרון של שניים או שלושה שערים במחצית כל כך טובה עשוי לעלות ביוקר. בסיום המשחק ניגש קלאודמיר לבלם באר שבע וויליאס סוארס וכשנשאל מה אמר לו הסביר עם חיוך: "אמרתי לו שהיינו צריכים להוביל בפער של ארבעה שערים במחצית ובסוף הם יצאו עם נקודה".

במחצית השנייה נראה היה שחלק מהשחקנים התעייפו ובבית"ר אמרו כי ייתכן החילופים של המאמן גיא לוי נעשו מאוחר מדי, בעיקר בשל העובדה כי גם כאשר הפועל באר שבע הייתה בעשרה שחקנים כששחקני בית"ר כבר היו סחוטים והתקשו לנצל זאת.

המאמן התייחס לכך ואמר: "אנחנו קבוצה צעירה שצריכה לחלק יותר נכון את הכוחות והאנרגיות. אני לא מצטער שהחילוף היה מאוחר, השחקנים על המגרש היו ראויים ושיניתי כשהרגשתי שהעייפות מכריעה שחקנים". אגב, חלק משחקני הקבוצה כלל לא שמו לב שאליניב ברדה יצא מהמשחק בדקה ה-80 והשאיר את באר שבע בעשרה שחקנים.

המאמן אהב מאוד את מה שראה משחקניו, אך יחד עם זאת הקבוצה צברה כ-2 נקודות מתוך 12 אפשריות וחייבת לחזור למסלול הניצחונות אם ברצונה לסיים במקום הרביעי. לוי הסביר "לפני שלושה חודשים שאלת אותי אם נעלה לפלייאוף עליון. אנחנו עוברים ממטרה למטרה. דיברת איתי על תחתית ושהקבוצה תהיה למטה. אנחנו לא קבלני נקודות, צריכים לשפר את הקבוצה שתשחק הכי טוב שרק אפשר ותתקדם כל הזמן. אני יודע שעכשיו הדרישה הכללית בעיקר של התקשורת היא מקום רביעי. מתוך המועדון אין עליי לחץ למקום רביעי, זאת דריש של הקהל והתקשורת".

גיא לוי מאמן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
לא מאוכזב. גיא לוי/ברני ארדוב

המאמן הוסיף: "שלא יובן לא נכון, גם אני מאוד מאוד רוצה את זה, אבל בדרך אנחנו נצטרך שהקבוצה תבנה ולא תרצה בעונה הבאה מקום רביעי אלא מקום ראשון, שני או שלישי. לגבי צבירת הנקודות החודש הנוכחי היה פחות טוב מהחודש הקודם אבל אם הייתי צריך לבחור איזה חודש יהיה יותר טוב הייתי בוחר את החודש הקודם, זה שהעלה אותנו לפלייאוף העליון. בסך הכל אנחנו בהתקדמות אדירה. נחזור לבית שלנו ונקווה לעשות את הנקודות במשחקים המכריעים".

לוי נשאל על הירידה ביכולת של ליביו אנטל הסביר המאמן:" יכול להיות שיש חוסר ביטחון והוא מעט פחות טוב. הוא מעריך את זה לבד ויש לו ביקורת עצמית, התפקיד שלי זה לתת ביטחון לאנשים ונעשה מה שצריך כדי שהוא יחזור לעניינים".

על התפקוד של קריאף כבלם אמר: "עשינו ניסיונות, זה של היום עם אופיר היה הכי טוב עד עכשיו. הייתי מרוצה מהעבודה שעשה. הוא שיחק עם אחריות, דחף את הקבוצה והוביל אותה. יש תחרות וכולם שווים, אנחנו נצטרך את כולם עד הסוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
ליביו אנטל בית"ר ירושלים. ניב אהרונסון
מחכים לו. אנטל/ניב אהרונסון

גם השחקנים מרגישים כי אנטל איבד את הביטחון ואמרו: "הוא כוכב ואנחנו זקוקים לו בכושר שהוא היה בו עד קרית שמונה. היה קשה מאוד לעצור אותו. הוא היה חלק מהשינוי שעשינו ועכשיו הוא נכנס לתקופה לא טובה וזה משפיע לו על הביטחון. אולי איזה גול יחזיר לו את הכל".

על התפקוד של קריאף כבלם אמר לוי: "עשינו ניסיונות, זה של היום עם אופיר היה הכי טוב עד עכשיו. הייתי מרוצה מהעבודה שעשה. הוא שיחק עם אחריות, דחף את הקבוצה והוביל אותה. יש תחרות וכולם שווים, אנחנו נצטרך את כולם עד הסוף".

קריאף צפוי להמשיך ולקבל קרדיט כבלם גם בשבוע הבא וככל הנראה גם חנן ממן שחזר אתמול להרכב והמאמן שידר שביעות רצון מהיכולת שלו. בבית"ר ימתינו לתוצאת המשחק של מכבי חיפה הערב בתקווה כי לא תנצח את קרית שמונה והפער בין השתיים יישמר. יחד עם זאת, בבית"ר הודו ואמרו אתמול כי "במצב אחר הנאיביות הזאת הייתה עולה לנו מזמן במקום הרביעי, הכל מוביל לכך שהמשחק מול מכבי חיפה בטדי יקבע הכל ולא בטוח שזה טוב. אם היינו בורחים קצת היום היינו מלחיצים את מכבי חיפה ויכולים לשנות את התמונה, פשוט חבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully