וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אלמריה ניצחה 0:2 את אייבר, 66 דקות ובישול לתומר חמד

החלוץ הישראלי פתח לראשונה אצל סרג'י ובישל שער נהדר של תייבי ביפומה (8), חוסה ורסה הכפיל בפנדל (68). אלמריה עלתה מעל הקו האדום בעקבות הניצחון. סביליה רביעית אחרי 0:2 על ראיו

המחזור ה-33 בליגה הספרדית נמשך הערב (ראשון) עם ארבעה משחקים. במוקד יעמוד משחק החוץ של ריאל מדריד מול סלטה ויגו, אבל בתחתית נערכו שני משחקים קריטיים. אלמריה ניצחה 0:2 את אייבר בזכות שער ניצחון אותו בישל תומר חמד לתייבי ביפומה. אלמריה עלתה מעל הקו האדום על חשבון לה קורוניה שפתחה את היום עם 1:1 בחוץ מול מלאגה. בצמרת, סביליה עלתה למקום הרביעי אחרי 0:2 ביתי על ראיו וייקאנו.

תומר חמד שחקן אלמריה. GettyImages
פתח לראשונה אצל סרג'י וגם בישל. חמד/GettyImages

אלמריה - אייבר 0:2

במשחק הבכורה של סרג'י כמאמן אלמריה, תומר חמד לא שותף מול ברצלונה. בשני המשחקים שלאחר מכן הוא נכנס כמחליף והערב, החלוץ הישראלי פתח לראשונה בהרכב תחת המאמן החדש וגם בישל את שער הניצחון הכל כך חשוב הזה של המארחים. אחרי התיקו של לה קורוניה בצהרי היום, אלמריה ידעה שניצחון יעלה אותה אל מעל הקו האדום והיא השיגה את השער הראשון שלה כבר אחרי שמונה דקות. תומר חמד מצא את תייבי ביפומה המצוין, שפרץ עם המהירות המסחררת שלו ושלח כדור חזק ומדויק בשמאל לפינה הקרובה של אירורטה. חמד הוחלף בדקה ה-66 על ידי וולינגטון סילבה, ושתי דקות לאחר מכן הבטיחה אלמריה את הניצחון עם פנדל מדויק של חוסה ורסה.

אלמריה השוותה את סך הנקודות שלה לאייבר והשיגה ניצחון חשוב מאוד, שבוע לפני משחק החוץ מול ריאל מדריד, בו היא לא צפויה לאגור נקודות.

שחקן סביליה, ויסנטה איבורה. רויטרס
כבש את הראשון לסביליה. איבורה/רויטרס

סביליה - ראיו וייקאנו 0:2

אחרי שהעפילה בצורה דרמטית לחצי גמר הליגה האירופית עם 2:2 בזניט, סביליה חזרה לנצח גם בליגה ועלתה למקום הרביעי על חשבונה של ולנסיה. ויסנטה איבורה כבש את הראשון כבר אחרי 16 דקות ודניאל קאריזו הכפיל שתי דקות לפני ההפסקה מבישול של דניס סוארס המצוין. סביליה מקדימה כעת בנקודה את ולנסיה, שתארח מחר את גרנאדה למשחק קל על הנייר ותחזור למקום הרביעי אם תנצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully