וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיי נישיקורי זכה בברצלונה, אנג'ליק קרבר בשטוטגרט

היפני, המדורג חמישי בעולם, ניצח 4:6, 4:6 את פאבלו אנדוחאר ושמר על התואר בו זכה בשנה שעברה. הגרמנייה חזרה מפיגור 5:3 במערכה השלישית בדרך ל-6:3, 1:6, 5:7 מול קרוליין ווזניאקי

הטניסאי היפני קיי נישיקורי, אלוף טורניר ברצלונה. AP
זכייה שנייה ברציפות. נישיקורי/AP

קיי נישיקורי הצליח לשמור על התואר שלו ולזכות בפעם השנייה בטורניר ברצלונה מסבב ה-500 של ה-ATP. היפני, המדורג חמישי בעולם, נזקק לשעה ועוד 34 דקות על מנת לנצח 4:6, 4:6 את פאבלו אנדוחאר הספרדי, והצטרף לרשימה מכובדת מאוד של שחקנים שהצליחו בעבר להגן על התואר שלהם בטורניר ברצלונה: רפאל נדאל, תומאס מוסטר, מאטס וילאנדר, איבן לנדל, אילייה נאסטסה ואנדרס גומז. אגב, נישיקורי שבר דומיננטיות ספרד בשנה שעברה כשזכה בתואר והפך ללא ספרדי הראשון שזוכה בו לראשונה אחרי 11 שנה.

אפרופו הגמוניה ספרדית, אז גיירמו גרסיה לופס הספרדי הוותיק, שנמצא בכושר מצוין השנה, זכה בטורניר בוקרשט מסבב ה-250 של ה-ATP. המדורג 45 בעולם ניצח בגמר 6:7 (5), 6:7 (11) את ייז'י וסלי הצ'כי (46) והפך לשחקן הראשון שזוכה בתואר ברומניה אחרי גיל 30 מאז חואן איגנסיו צ'לה ב-2010.

אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. AP
שני קאמבקים גדולים. קרבר/AP

אנג'ליק קרבר זכתה היום (ראשון) בטורניר שטוטגרט היוקרתי בגרמניה. הטניסאית המדורגת במקום ה-14 בעולם חגגה מול הקהל המקומי שלה אחרי שחזרה מפיגור ל-6:3, 1:6, 5:7 מול קרוליין ווזניאקי בגמר שארך שעתיים ועוד ארבע דקות בפורשה ארנה.

לא רק שקרבר חזרה מפיגור של מערכה, היא גם הייתה בפיגור 5:3 במערכה השלישית וגם מזה הצליחה להתאושש ולזכות בארבעה משחקונים ברציפות בדרך לזכייה בתואר החמישי בקריירה והשני ברציפות לאחר שזכתה בתואר גם בטורניר צ'רלסטון. למעשה, לקרבר, שפתחה רע מאוד את 2015, יש עכשיו עשרה ניצחונות ברציפות. קרבר הפכה לגרמנייה הראשונה שזוכה בטורניר שמתקיים בדרום מערב גרמניה לראשונה מאז יוליה גרגס, שזכתה ב-2011 בתואר.

"אלה היו הדברים הקטנים שעשו את ההבדל היום", אמרה ווזניאקי בסיום, "היה לי 3:5 ו-30:30 במערכה השלישית ולא הצלחתי לנצל את זה. היא לקחה את ההזדמנויות שלה וזה הלך לכיוון שלה. אנחנו חברות טובות, אנחנו מבלות הרבה ביחד וזה תמיד נחמד לשחק נגד חברה טובה בגמר. כמובן שרציתי מאוד לנצח, אבל אם לא, לפחות שחברה טובה שלי תזכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully