וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון ניצחה 2:4 את ריימס, וחזרה למקום הראשון

הקבוצה של הובר פורנייה השיגה ניצחון חוץ חשוב משערים של טוליסו, לקאזט, אנז'י ועצמי של טקלפרד, ובזכות יחס שערים עדיף הם עלו לפסגה. מונאקו הביסה 0:3 את לאנס ועלתה למקום השלישי

קלינטון אנז'י שחקן ליון חוגג שער. רויטרס
חגג הערב. קלינטון אנז'י/רויטרס

ליון חזרה הערב (ראשון) לפסגת הליגה הצרפתית, אחרי ניצחון חוץ 2:4 על ריימס במשחק שנעל את המחזור ה-34. עוד לפני כן, הקרב על המקום השלישי התחמם עם ניצחונה של סנט אטיין 0:1 על מונפלייה, אבל מונאקו חזרה אליו בזכות 0:3 בחוץ על לאנס האחרונה.

ריימס - ליון 4:2

החבורה של הובר פורנייה חזרה לפסגה בזכות הפרש שערים עדיף על זה של פריס סן ז'רמן. כבר אחרי שתי דקות כבש קורנטן טוליסו את הראשון של ליון, ובדקה השישית העלה אלכסנדר לקאזט ל-0:2 עם שערו ה-26 העונה בליגה. שער עצמי של מקסים גונאלון נתן תקווה לריימס בדקה ה-13, אבל קלינטון אנז'י הקמרוני, שבישל ללקאזט, כבש בעצמו וחתם 20 דקות קצביות עם ארבעה שערים במשחק. בדקה ה-90 שער עצמי של מיקאל טקלפרד קבע 1:4 אחרי ששחקן ריימס ניסה להחזיר כדור לשוער. המארחים צימקו עוד שער בתוספת הזמן של גייטאן שארבונייה שנגח אחרי כדור קרן.

לאנס - מונאקו 3:0

סגנית האלופה שלחה את יריבתה מעשית לליגה השנייה תוך עונה בלבד, בזכות ניצחון קל שהקפיץ אותה למקום השלישי. יאניק פריירה קראסקו כדרר לרחבה וירה פנימה בדקה ה-35, לפני שבישל בדקה ה-44 לאנתוני מרסיאל הצעיר שחגג שער שביעי בפחות מחודשיים. ברנרדו סילבה חתם את התוצאה בדקה ה-72 ומונאקו רחוקה רק שש נקודות מהפסגה.

סנט אטיין - מונפלייה 0:1

הירוקים עלו זמנית למקום השלישי ומתחילים לפנטז על ליגת האלופות, בזכות ניצחון חמישי ברציפות במפגשים הישירים מול מונפלייה. האורחים קיוו לצמצם פערים בקרב על הכרטיס לליגה האירופית, אבל בדקה ה-20 נכנעו לשער של מקס גראדל. קשר נבחרת חוף השנהב, הכוכב של סנט אטיין העונה, חגג את ה-12 שלו בליגה אחרי שכבש גם ב-2:2 בדרבי מול ליון בשבוע שעבר ושיפר את מאזן הקבוצה ל-60 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully