וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקציר: אברטון הביסה 0:3 את מנצ'סטר יונייטד

השדים האדומים נחלו את ההפסד הגבוה ביותר שלהם העונה בליגה, במגרש בו מעדו בשלוש השנים האחרונות. ג'יימס מקארת'י (5), ג'ון סטונס (35) וקווין מיראלס (74) חגגו על חשבון ואן חאל

one
ג'יימס מקארת'י שחקן אברטון (משמאל) עם ג'ון סטונס. רויטרס
כבשו במחצית הראשונה. ג'ון סטונס עם ג'יימס מקארת'י/רויטרס

אחרי כל המחמאות על השיפור וההתקדמות העקבית בעידן לואי ואן חאל, מנצ'סטר יונייטד ספגה הערב (ראשון) את הפסד הליגה הגבוה ביותר שלה העונה, כשהובסה 3:0 בגודיסון פארק בידי אברטון. התוצאה הזו קבעה כי השדים האדומים נשארים במקום הרביעי בסיום המחזור ה-34, בעקבות הפסד שני ברציפות (לראשונה העונה).

רדאמל פלקאו שחקן מנצ'סטר יונייטד מאוכזב. רויטרס
עד שכבש, גם זה נפסל. רדאמל פלקאו/רויטרס

אברטון - מנצ'סטר יונייטד 0:3

שנה שלישית ברציפות שהשדים האדומים מפסידים בגודיסון פארק, והפעם זו הייתה תבוסה שמנעה מהם להתקדם זמנית למקום השני. האקסים מרואן פלאיני ו-ויין רוני פתחו בהרכב מנצ'סטר יונייטד, אבל אברטון הייתה זו שחגגה. כבר בדקה החמישית יצאו הטופיז למתפרצת אחרי הגבהה רעה של חואן מאטה, ובסופו של דבר ג'יימס מקארת'י ניצל הגנה רעה של פאדי מקנייר והכניע את דויד דה חאה. בדקה ה-35 היתרון גדל: הגנת יונייטד כשלה בהרחקת כדור קרן ולייטון ביינס הגביה לראשו של הבלם הצעיר ג'ון סטונס, שנגח בעוצמה פנימה את שער הליגה הראשון שלו בהופעתו ה-50. גם אשלי יאנג שעמד על קו השער לא הצליח להציל.

במחצית השנייה, אחרי החמצות של המחליף רדאמל פלקאו, כדור עומק של רוס בארקלי מצא את קווין מיראלס הבלגי שהרשית את השלישי ללא בעיות בדקה ה-74. פלקאו חשב שהוא צימק בדקה ה-82, אך השער שלו נפסל בגלל נבדל. זו התבוסה הכי קשה של יונייטד העונה בליגה, אבל עדיין קטנה מה-4:0 שחטפה בגביע הליגה ממילטון קיינס דונס. אברטון, עם ניצחון רביעי בחמשת משחקיה האחרונים, שמרה על הסיכוי של יריבתה העירונית ליברפול להשיג את הכרטיס הרביעי לליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully