וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר זכתה בטורניר איסטנבול אחרי ניצחון על קריסטינה פליסקובה בגמר

הישראלית המדורגת 124 בעולם חזרה מפיגור בדרך ל-6:1, 6:7, 5:7 על המדורגת 129 בעולם, אחותה התאומה של קרולינה המדורגת 12, אחרי שהצליחה לנצל את נקודת המשחק החמישית שהשיגה

הטניסאית הישראלית שחר פאר. GettyImages
שרדה משחקון אחרון מותח במיוחד. שחר פאר/GettyImages

שחר פאר זכתה היום (ראשון) בטורניר איסטנבול אחרי שניצחה בגמר 6:1, 6:7, 5:7 את קריסטינה פליסקובה. הטניסאית הישראלית, שאיבדה בשבוע שעבר את מעמדה כמחבט מספר 1 של ישראל כשיוליה גלושקו עקפה אותה בדירוג, השלימה שבוע מוצלח בטורניר הטורקי שמחלק סך פרסים של 50 אלף יורו ומשוחק על משטח קשה, כשחזרה מפיגור גדול מול הצ'כית המדורגת 129 בעולם, שדורגה רביעית בטורניר.

פאר, המדורגת 124 בעולם שדורגה שלישית בטורניר, פיגרה במשך רוב המשחק מול פליסקובה, אחותה התאומה של קרולינה פליסקובה, המדורגת 12 בעולם, שניצחה בקלות 1:6 במערכה הראשונה הודות לתצוגת הגשות מרשימה. אלא במערכה השנייה יחסי הכוחות התאזנו, פאר נשארה קרובה והצליחה להגיע לשובר שוויון בו ניצחה לבסוף 4:7 וכפתה מערכה השלישית.

המתח נשמר במערכה המכריעה, ובמצב של 5:5 פאר מצאה זמן מושלם להשיג את נקודת השבירה הראשונה שלה במשחק כולו, ניצלה אותה ועלתה ל-5:6. במשחקון האחרון שמטה פאר ארבע נקודות משחק, לפני שניצלה את החמישית שנתנה לה ניצחון 5:7 במערכה וזכייה במשחק ובטורניר כולו.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully