וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחיון: "ההרחקה של סופו הייתה במקומה אבל שם זה צריך להיגמר"

26.4.2015 / 11:50

אחרי ה-72:89 הסנסציוני על מכבי תל אביב, בעלי גלבוע/גליל הנרגש דיבר על הניצחון והגן על היווני שהורחק: "אם זה היה שחקן אחר, היו אומרים שאלו דברים שקורים. המקום שהגענו אליו לא משקף את היכולת של כל אחד מהשחקנים"

one

הפועל גלבוע/גליל רשמה אמש (שבת) את אחת ההפתעות הגדולות העונה של הכדורסל הישראלי כשהביסה את מכבי תל אביב בביתה 72:89 והשאירה לעצמה סיכוי להשאר בליגה. השחקנים של אריאל בית הלחמי עדיין מדורגים במקום האחרון, בהפרש של משחק וחצי ממכבי אשדוד שתשחק נגד בני הרצליה, אך הפסד של הקבוצה הדרומית ישאיר אותם עם סיכוי ריאלי לרשום את אחד הקאמבקים המרשימים שנראו כאן.

הניצחון של הקבוצה הצפונית הגיע שבוע לאחר ההתפרקות המבזה שלהם במשחק הקריטי נגד מכבי אשדוד בחוץ, מה שהגדיל את ההפתעה. "הלוואי שיכולתי להחזיק את הישראלים שלנו להרבה שנים, יש להם הרבה דברים מיוחדים, במיוחד אצל מנקו ואיתי שגב ושוכמן, ולא נדבר על ברנדווין וטישמן שהם בשלים יותר ומשתפרים כל הזמן", הסביר חיים אוחיון, בעלי הקבוצה, מדוע הוא לא מופתע מהניצחון. "הם חלק מהעתיד של הכדורסל הישראלי וככל שהם יקבלו הזדמנות הם ידעו להביא אותה לידי ביטוי על המגרש. הדברים התחברו, והם האמינו בעצמם הרבה בגלל שהשתחרר לחץ. אתה במקום אחרון ואין לחץ, ואתה נהנה ממה שאתה עושה. אנחנו ביקשנו לשחק בצורה ספורטיבית עד הרגע האחרון ולנסות לנצח בלי שום קשר למה שקורה אצל הקבוצות האחרות".

שחקן מכבי תל אביב סופוקליס שחורציאניטיס מול שחקן הפועל גלבוע/גליל מרכוס לואיס. אדריאן הרבשטיין
המרפק של סופו לפניו של וויליאמס/אדריאן הרבשטיין

אוחיון המשיך והצביע על ירידת הלחץ שחלה אצל קבוצתו במהלך השבוע האחרון: "אחת הבעיות הגדולות שלנו מתחילת העונה הייתה שיש לנו יותר מדי לחץ, גם אצל השחקנים וגם בצוות המקצועי שכל הזמן מעמידים את עצמם למבחן. זה כנראה הוסיף משקולות ליכולת שלהם ולתפקוד שלהם. התקשורת אומרת שכבר ירדנו, וככה זה נראה גם מבחינת הטבלה, ואין לנו מה להפסיד, אז נשחק על הכבוד שלנו, ועל המקום שאנחנו מחוייבים לו, גם בשביל הקהל והמועדון וגם בשביל הקריירה של כל אחד ואחד. המקום שהגענו אליו לא משקף את היכולת של כל אחד מהשחקנים. נגד מכבי תל אביב אני חושב שזה נראה אחרת".

מלבד הניצחון המפתיע, מה שייזכר מהמשחק הזה הוא ההרחקה של סופוקליס שחורציאניטיס לאחר פגיעה מכוערת במרכוס לואיס. "בן אדם בגודל שלו שמתפרע ככה, זה יכול היה להיגמר רע מאוד", אמר אחד משחקני גלבוע, "הוא ומרכוס ניהלו טראש טוק, אבל אף אחד לא חשב שזה יגלוש לפסים כאלה". אוחיון ניסה לשים את הדברים בפרופורציות אחרות: "מה שקרה עם סופו זה אירוע נקודתי על המגרש, אירוע ספורטיבי. אני יודע שמנסים לתת לזה קונוטציות מכאן ולכאן. אם היית מבודד את זה כאירוע נקודתי וזה לא היה סופו אלא שחקן אחר, אז היו אומרים שזה דברים שקורים על המגרש, לא מעבר לזה. ההרחקה הייתה במקומה אבל שם זה צריך להגמר. זה בן אדם עם גודל, וכל פעולה שלו היא מוחצנת מאוד, ואם תחבר את זה להתפרצות על האוהדים זה נראה רע. הוא ולואיס היו במגע ובניסיון לעצור אחד את השני, בסוף זה הגיע למרפק מיותר לחלוטין. זה צריך להיגמר על המגרש, ולא צריך להתלהם ולקחת את זה למחוזות שלא שייכים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן הפועל גלבוע/גליל עליון אלכס יאנג. אדריאן הרבשטיין
שחררו לחץ. שחקני גלבוע/גליל חוגגים על מכבי תל אביב/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully