וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה תפנה לקרית שמונה, ותבקש את ניצן לעונה נוספת

26.4.2015 / 11:01

במועדון רוצים להאריך את ההסכם עם השוער מתוך הנחה שגיא חיימוב יישאר בצפון. אחרת, יפנו לדני עמוס. ניצן כועס: "מעליב שלא סופרים אותנו". עומר גולן ורן בן שמעון יעקבו בבולגריה אחר קשר צ'כי

one

מכבי פתח תקוה תפנה בקרוב מאוד לעירוני קריית שמונה ותבקש להאריך את הסכם ההשאלה עם איתמר ניצן בעונה נוספת. השוער רושם עונה מצוינת, ובמועדון סבורים שאפשר יהיה להחתימו לעונה הבאה ואולי לעגן גם אופציה לרכישת כרטיס השחקן שלו. בקריית שמונה מעדיפים כרגע להשאיר את גיא חיימוב, ואם זה אכן יקרה ניצן לא מתכוון לחזור לשם, והעדיפות הראשונה שלו תהיה להישאר במועדון הנוכחי. אם קריית שמונה תבנה על ניצן כשוער ראשון, פתח תקוה תבקש ממנה להשאיל את דני עמוס שכבר שיחק אצל בן שמעון, וקריית שמונה עדיין מחזיקה באחוזים מכרטיסו. ניצן הגיב ואמר: "אני צריך לראות מה יקרה בתום העונה. כרגע, אני מנסה לחשוב על פחות מה יהיה. זה מסיט אותי מלעזור לקבוצה". כך או כך, במועדון רוצים שצחי גיגי יישאר בעונה הבאה ויילחם על מקומו בהרכב, מתוך הערכה גדולה אליו.

כפי שפרסמנו אתמול, בן שמעון, יחד עם עוזרו ייטב לוזון והמנהל המקצועי עומר גולן כבר מתכננים את העונה הבאה. המאמן והמנהל המקצועי יצפו הערב במשחק בליגה הבולגרית, וינסו להתרשם ממספר שחקנים, בניהם הבלם פלאמן ניקולוב והקשר לחזאר בלטנוב, כשגם יורחן קולין ולוקאש סאשה מהפועל תל אביב הוצעו עוד בטרם הסתיימה העונה, משום שהם מסיימים חוזה. הבלם לא ימשיך בכל מקרה ועם סאשה ישנם פערים גדולים. בן שמעון וגולן גם בודקים אפשרות לקיים מחנה אימון בבולגריה או באוסטריה ומתלבטים בעניין. שחקן נוסף שייבדק על ידי הצוות המקצועי, אולי המרכזי שבהם, הוא קשרה האחורי של בוטב פלובדיב הצ'כית, תומאש יירסק.

שוער מכבי פתח תקוה, איתמר ניצן. קובי אליהו
במכבי פתח תקוה סבורים שאפשר יהיה להחתימו לעונה הבאה ואולי לעגן גם אופציה לרכישת כרטיס השחקן שלו. ניצן/קובי אליהו
איתמר ניצן: "מאכזב לראות שבתקשורת לא סופרים אותנו, שאנחנו לא במרוץ מבחינתה. זה מעליב ורק מדרבן אותנו יותר"

ועכשיו, למשחק אתמול. במועדון היו מרוצים מהעמידה הטקטית של השחקנים מול מכבי תל אביב. "הייתה לנו הזדמנות טובה לנצח לקראת הסיום, אבל לא ניצלנו את ההזדמנויות. לפעמים הגנה באה על חשבון התקפה, ולפעמים לא", אמרו במועדון. ניצן סיכם את המשחק והלין על היחס של התקשורת כלפי הקבוצה שלו. "היה לנו צ'אנס לא קטן לנצח את מכבי תל אביב, ולא מקבלים אותו כל משחק. אנחנו מאוכזבים, הגענו למצבים שאם היינו מנצלים היינו מנצחים. אני עוזר כמה שאני יכול כל משחק. אני מרגיש שיכולנו לקחת שלוש נקודות שהיו עוזרות להמשך המלחמה על אירופה", אמר השוער, שנשאל גם על הכעס שקיים במועדון כלפי היחס לקבוצה שלהם. "מאכזב לראות שבתקשורת לא סופרים אותנו, שאנחנו לא במרוץ מבחינתה", הוסיף השוער. "אנחנו נוכיח שצריך לירוק דם כדי לנצח. זה לא קצת, זה מעליב ורק מדרבן אותנו יותר. מה הסיבה? כנראה שיש קבוצות יותר גדולות מאיתנו שנאבקות, וכנראה שלא לוקחים אותנו בחשבון. לפי התוצאות של המשחקים האחרונים אנחנו ביתרון חד משמעי עליהם, לא מבין מאיפה זה מגיע".

"יכול להיות שהגענו לפיק, עלינו ואמרנו שעשינו את שלנו, ואז הייתה ירידה", הוסיף ניצן. "שמח שהתאוששנו מזה מהר מאוד. המטרה היא להישאר במקום הרביעי ולעשות הפתעה". במועדון אמרו אתמול כי ינסו להשאיר את ניצן גם בעונה הבאה. פניה צפויה בקרוב לאיזי שירצקי. אם ניצן לא ימשיך ויחזור לקריית שמונה כשוער ראשון, פתח תקוה תנסה לצרף שוער ישראלי אחר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקני מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
" כנראה שיש קבוצות יותר גדולות מאיתנו שנאבקות, וכנראה שלא לוקחים אותנו בחשבון"/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully