וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - מכבי חיפה: גבאי פצוע, גם תורג'מן בחוץ. משומר יוקפץ להרכב

בכר צפוי להחזיר את רוצ'ט ואופיר מזרחי להרכב המארחת. אצל הירוקים: המגן סובל מפגיעה בקרסול, משומר יעלה מהיציע הישר להרכב, החלוץ שעשוי לעזוב בהשאלה לא בתכניות למשחק. בניון כשיר (ב', 20:30, ספ' 1)

מחזור 31מחצית27/04/2015
עירוני קרית שמונה
    0:0
      מכבי חיפה
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה:

      *שלושה ניצחונות חוץ יש לירוקים העונה, כולם "על האפס" (עירוני קרית שמונה, מכבי נתניה, הפועל חיפה). מאידך, היא רשמה חמש תוצאות תיקו בשמונת משחקי החוץ האחרונים.

      *אלון תורג'מן כבש בארבעה מתוך תשעת המפגשים האחרונים מול עירוני קרית שמונה.

      *בכל שלושת המפגשים האחרונים (כל המסגרות) בין הקבוצות בקריה, התוצאה הייתה זהה: 0:1 (מכבי חיפה ניצחה פעמיים).

      אדריאן רוצ'ט עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
      צפוי לחזור להרכב קרית שמונה. רוצ'ט/ברני ארדוב

      מפתחות והכנות: עירוני קרית שמונה

      בעירוני קרית שמונה השלימו היום את ההכנות למפגש מול מכבי חיפה כשבקבוצה מודעים לכך שנצחון יבטיח כמעט סופית את המקום השלישי. שמעון אבוחצירא ייעדר מהמשחק בשל הסכם ההשאלה ממכבי חיפה כשגם וובה בראון שספג אדום במשחק בקודם ייעדר. ברק בכר לא תרגל הרכב אך לפי האימונים השבוע נראה שאדריאן רוצ'ט, אחמד עאבד, אופיר מזרחי ושיר צדק יחזרו להרכב, כשדין מימוני יחזור לספסל. "אחרי תקופה קשה חזרנו לעצמנו", אמר שחקן בקבוצה, "ברור לכולנו שלא כולם ימשיכו עונה הבאה וכל אחד רוצה להוכיח שמגיע לו חוזה לעונה הבאה גם".

      הצעה שאסור לפספס

      התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

      לכתבה המלאה
      מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
      תרשום עוד 0:1 בקריה? מרקו בלבול/קובי אליהו

      מפתחות והכנות: מכבי חיפה

      מכבי חיפה תשחק רק ביום שני בקרית שמונה (שני, 20:30, ספורט 1 ו-HD), אבל כבר בראשון בערב היא תחזיק אצבעות להפועל באר שבע, שתתארח במושבה אצל בית"ר ירושלים. התיקו של מכבי פתח תקוה מול מכבי תל אביב הוביל לכך שהקבוצה מובילה על הלוזונים בהפרש שערים בלבד, ובהנחה שבית"ר ירושלים לא תנצח היא תוכל להעפיל למקום הרביעי, לראשונה מאז עידן אלכסנדר סטנוייביץ', בעזרת ניצחון שני ברציפות בקרית שמונה. מרקו בלבול מתמודד גם הפעם עם פציעות. אלעד גבאי ינסה להתאמן, אבל עדיין חש כאבים ולכן ייתכן מאוד שאייל משומר יחזור להרכב, כשגם אופציית אופציית דקל קינן (במקרה כזה דגני יוסט ימינה) קיימת. יוסי בניון התאמן בסוף השבוע וצפוי לפתוח בהרכב. מוחמד קמארה שלא ישחק במחזור הבא נגד מכבי תל אביב צפוי לפתוח גם הפעם, כשמיצ'ל הוא זה שצפוי להחליף אותו בשבוע הבא.

      מי שלא ייכלל בסגל הוא החלוץ אלון תורג'מן שעשוי לעזוב בהשאלה בעונה הבאה. בלבול ממשיך להעדיף את ויאם עמאשה על פניו. המאמן אמר לשחקנים: "אחד ממשחקי החוץ הקשים בליגה. קריית שמונה קבוצה מצוינת, לוחצת טוב ואגרסיבית. אנו נמשיך בדרכנו להשיג את מטרתנו. יש פה אווירה טובה עם אנרגיות טובות, תביאו את זה למשחק מחר".

      לקראת המשחק, התראיין הבלם אוראל דגני לאתר הרשמי. "מדובר במשחק לא קל נגד קבוצה טובה מאוד, נכין את עצמנו ונבוא מוכנים, באים במטרה לנצח", אמר דגני שהתייחס גם לתוצאת התיקו מול מכבי פתח תקוה. "הם עשו הגנה כמעט כל המשחק ולא הגיעו ליותר מדי הזדמנויות. היה קשה לפרוץ את ההגנה שלהם, הרבה שחקני הגנה. הוצאנו נקודה למרות שרצינו להוציא שלוש. חבל, אבל מסתכלים על המשחק הבא. יש לנו קהל נפלא שמגיע בכמויות אדירות השנה. אנחנו צריכים שיגיע לקרית שמונה והוא עוזר לנו המון".

      בנושא אחר: בקרוב מאוד יחודשו המגעים בין מכבי חיפה להפועל עפולה, בעניין הרחבת שיתוף הפעולה בין הקבוצות. המטרה היא ליצור מעין קבוצת בת, אם כי לא במתכונת המלאה, בגלל שהתקנון אוסר זאת. לגבי עניין המאמן אין כל שינוי. רוני לוי עדיין מועמד מוביל. רועי שני צפוי להחליף את אדורם קייסי.

      מכבי חיפה תעמוד לדין בגין עבירה על חוקי תקנוני הוראה של ההתאחדות (איחור בהגשת רשימת שחקנים ועלייה למגרש). מרקו בלבול יועמד לדין בגין התנהגות בלתי הולמת (בעט בבקבוק מים במחאה עך החלטת השופט). הדיונים יתקיימו ביום שלישי הקרוב בשעה 16:00.

      אוראל דגני שחקן מכבי חיפה. ניב אהרונסון
      יודע מה מכבי חיפה צריכה לעשות. אוראל דגני/ניב אהרונסון

      יעמדו למבחן

      עירוני קרית שמונה: אופיר מזרחי

      הקשר הצעיר סבל מהרבה ירידות העונה אך בקרית שמונה יודעים שאם מזרחי יהיה בכושר רמת הקבוצה תעלה.במשחק הקודם הקשר כבש ומשחק טוב נוסף שלו יכול להשאיר שלוש נקודות נוספות בצפון.

      מכבי חיפה: אוראל דגני

      במחזורים האחרונים חל שיפור מסוים אצל בלם מכבי חיפה, שעושה רושם שיתרון המהירות שלו גובר בדרך כלל על הטעויות שהוא עושה במשחק בחלק האחורי. למכבי חיפה היה חסר בלם מהיר, ודגני יכול להפוך לבלם המוביל שלה גם בשנים הבאות אם רק ישפר אלמנט אחד במשחק – לא לנסות לעשות יותר ממה שאתה מסוגל. בלי כדרורים מיותרים, ריכוז ו-ויתור על פעולות שדורשות טכניקה אישית, מכבי חיפה יכולה לקבל בלם טוב יותר.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: גיא ברגר
      אצטדיון: קרית שמונה
      קהל: 2100

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully