וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה מיואשת: "פשוט לא מגיע לנו להישאר בליגה"

26.4.2015 / 9:57

המלאבסים מתקשים להרים את הראש אחרי ההפסד לעכו: "אם במשחק כזה לא מנצחים, אין לנו מה לחפש בליגה". קורצקי תוקף: "הדיבורים על חוסר מחויבות - קשקוש, לא מתחרט על הקרדיט לאוראל כהן"

one

תחושות מעורבות בהפועל פתח תקוה אחרי ההפסד 2:0 אמש (שבת) להפועל עכו. יש גורמים במועדון שכבר הרימו ידיים ודיברו אמש בכאב על כך שהקבוצה תרד ליגה, אבל דווקא המאמן מנחם קורצקי וחלק מהשחקנים עדיין מאמינים. "אם אנחנו באים למשחק כזה, לא מנצחים בבית ונותנים להפועל עכו להיות ראשונים לכל כדור, אז אין לנו מה לחפש בליגה", אמר גורם במועדון. "פשוט לא מגיע לנו להישאר".

לעומת זאת מנחם קורצקי עוד מאמין: "אין לנו יותר מדי זמן לשקוע בדכאון. הפנים קדימה. יש שלושה משחקים בהם יש תשע נקודות. הפועל פתח תקוה עדיין לא ירדה ליגה. נוכל להישאר אם השחקנים יאמינו בזה. יש כאן הרבה שחקנים צעירים שבכל משחק אפשר לקבל אותם ביכולת טובה יותר וביכולת פחות טובה. לצערי לא הבאנו נגד עכו את המחץ בהתקפה. אני לא מאמין בכל הקשקושים על חוסר מחויבות של השחקנים. אלה שטויות. השחקנים רוצים ובאים לכל משחק כדי לתת הכל, גם אם הם לא גדלו בהפועל פתח תקוה. מדובר בקריירה של כל אחד ואני לא קונה את זה שהם לא נלחמים. אנחנו צריכים לחזק אותם, להאמין בהם ולקוות שנעשה את הדברים יותר טוב. ספגנו חמישה שערים בשני משחקי הבית האחרונים וזה הרבה. אנחנו חייבים להיות יותר חזקים בהגנה ויותר סגורים מול היריב, בדיוק כמו שעכו היו נגדינו".

מנחם קורצקי מאמן הפועל פתח תקוה. קובי אליהו
אווירת נכאים. קורצקי/קובי אליהו

קורצקי הבהיר כי הוא שלם לגמרי עם ההחלטה שלו להעדיף במשחקים האחרונים את אוראל כהן בשער במקום קאלה דרשלר. "אני שלם עם הצעד שלי לגבי אוראל והצעד הזה לא נבע מכך שחשבתי שקאלה הוא הבעיה שלנו. ממש לא. הלכתי עם שוער צעיר מהבית כדי לגרום לשחקנים האחרים לתת יותר בידיעה שיש שוער יותר צעיר מאחור".

על הקהל שקילל אמש בסיום המשחק אמר קורצקי: "כואב לנו לשלוח אלפי אוהדים הביתה כל כך מאוכזבים, אבל האוהדים צריכים לזכור שהשחקנים צריכים אותם דווקא בזמנים האלה. השחקנים רוצים להישאר בליגה ורוצים מאוד לשמח אותם ודווקא עכשיו, אנחנו צריכים להרגיש אותם איתנו. זו גדולה של מחוייבות למועדון ועוד לא אמרנו נואש. אנחנו מאמינים שבניצחון אחד, הכל יתהפך".

חסן אבו זייד שהיה מהבודדים שהגיע בהפועל פתח תקוה למשחק, אמר אמש: "איכזבנו את עצמנו ואת האוהדים וזה כואב מאוד. אין לי הסבר למה נראינו כך, אבל בטח שכולם מאוד רוצים ונלחמים. מחויבות זו לא הבעיה שלנו. יש כאן שחקנים צעירים שאולי נשברים יותר. אני מקווה שנקבל כוחות. אנחנו נעבוד על הדברים שלא היו טובים והיו הרבה דברים רעים כדי שמול הפועל חיפה, ניראה יותר טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully