וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו גורש: "זו שנה שלישית שקוברים אותנו, אם נישאר זה יהיה מטורף"

26.4.2015 / 6:15

בהפועל עכו חגגו את הניצחון על הפועל פתח תקוה והעלייה מעל הקו האדום. השוער פרגן למאמן: "שלומי דורה קיבל קבוצה גמורה והחדיר בנו אמונה". שחקן: "כולם כבר הורידו אותנו, אבל מה שעשינו זה מדהים"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

חגיגות גדולות נרשמו אמש בחדר ההלבשה של הפועל עכו לאחר הניצחון על הפועל פתח תקוה, שהעלה את הקבוצה מאז המחזור ה-11 לראשונה מעל הקו האדום. במשך דקות ארוכות שרו ורקדו שחקני עכו בחדר ההלבשה, כאשר בקבוצה מרגישים עומדים לעשות את הבלתי ייאמן. "כולם כבר הורידו אותנו והאמת שגם רובנו חשבנו שכבר ירדנו", אמר שחקן בקבוצה לוואלה ספורט, "אבל מה שעשינו עד עכשיו זה מדהים. הוכחנו לכולנו ובעיקר לעצמנו שאנחנו שווים עוד עונה בליגת העל למרות כל הצרות והבלגן שעברנו כל העונה".

בקבוצה מלאים במחמאות בעיקר למאמן שלומי דורה, שבניגוד להרבה אנשים ניסה לשדר אמונה לאורך כל הדרך וכן על השינויים שעשה בינואר, כשעיקר המחמאות הן על הצירוף של הזר היווני יאניס פפאדופולוס.

שחקני הפועל עכו חוגגים. קובי אליהו
חגגו ניצחון ענק. שחקני הפועל עכו/קובי אליהו

למרות השמחה הגדולה, בעכו ינסו להוריד את השחקנים לקרקע שכן ברור לכולם שהעניין עוד רחוק מלהיגמר וכבר בשבת תפגוש הקבוצה במשחק ביתי את הפועל רעננה שרוצה לסיים באחד מהמקומות השביעי או השמיני כדי לזכות במענק כספי מההתאחדות לכדורגל. "ראיתם את הפייטריות של השחקנים, עשינו צעד משמעותי להישארות אבל זה עוד לא נגמר." הבהיר השוער דודו גורש ששוב שמר על רשת נקייה, "נכון להיום אנחנו בכושר הכי טוב ונראים הכי טוב ורק שנמשיך ככה ונישאר בליגה".

גורש הוסיף: "זו שנה שלישית שקוברים אותנו ואנחנו מצליחים להוכיח אחרת, אבל העונה אם נישאר זה יהיה משהו מטורף. בינואר כבר ירדנו ליגה ולא יודע אם זה קרה בכדורגל וקמנו מהקרשים. לא הייתה הרבה אמונה, נשאר לנו רק ניצוץ קטן" .

עלל החלק של המאמן שלו אמר גורש: "כששלומי דורה הגיע לקבוצה הוא קיבל קבוצה גמורה וזה שהוא הצליח להחדיר בנו את האמונה והצליח לעשות את זה זה ענק. לקח לנו הרבה זמן להתרומם, אבל שלומי בעיקשות הצליח לעשות את זה. היום אנחנו בסיטואציה שזה בידיים שלנו ולא ניתן לזה לברוח. הסיטואציה שהייתה היא קשה לשחקנים אבל זה נתן לנו יתרון מנטלי שהצלחנו לצמצם את הפער".

על כך שהרבה אנשים מעדיפים שדווקא הפועל חיפה והפועל פתח תקוה יישארו, אמר השוער: "הפועל עכו זה לא מועדון גדול עם כמות קהל כמו הפועל פתח תקוה, אבל המועדון שלנו בצמיחה ואנחנו רואים צמיחה בקהל ותמיד יש מגמת עלייה אם נישאר בליגה אתה תראה את המועדון משתפר".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל עכו ניצחה 0:2 את הפועל פתח תקוה

לכתבה המלאה
חגיגה של האורחת/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully