וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייליס ניצח את שיקגו על הבאזר, גולדן סטייט השלימה סוויפ

הווריורס בחצי גמר המערב אחרי 98:109 על ניו אורלינס (39 לקרי). גארד מילווקי קבע 90:92 דרמטי על שיקגו וצימק ל-3:1 אחרי רצף שגיאות של רוז במאני טיים. ממפיס ב-0:3, ברוקלין צימקה ל-2:1 מול אטלנטה

שחקן מילווקי באקס ג'ריד בייליס חוגג. AP
עדיין בחיים. בייליס חוגג/AP

פלייאוף ה-NBA נמשך הלילה (בין שבת לראשון) עם ארבעה משחקים. במשחק מוקדם ברוקלין ניצחה את אטלנטה 83:91 וצימקה את סדרת הסיבוב הראשון ל-2:1. בהמשך השלימה גולדן סטייט סוויפ על ניו אורלינס עם ניצחון 98:109, בעוד שמילווקי צימקה ל-3:1 את הסדרה מול שיקגו אחרי 90:92 דרמטי. ממפיס עלתה ל-0:3 על פורטלנד אחרי ניצחון 109:115.

שחקן שיקגו בולס דרק רוז מול שחקן מילווקי באקס ג'ון הנסון. AP
הגיבור הטרגי. דרק רוז/AP

מילווקי באקס - שיקגו בולס 90:92 (הבאקס צימקו ל-3:1 בסדרה)

אחרי חמש שנים, גם בויסקונסין מחייכים סוף סוף אחרי משחק פלייאוף. הבאקס השיגו ניצחון ראשון בפוסט סיזן אחרי חמש עונות, ועשו את זה בחתיכת סטייל, עם סל ניצחון דרמטי של ג'ריד בייליס אחרי מהלך מתוכנן מפסק זמן של ג'ייסון קיד כשנותרו 1.3 שניות על השעון ולוח התוצאות מראה על שוויון 90. זה היה הלילה של המחליפים של הבאקס, שנתנו נוקאאוט למקביליהם מהספסל של הבולס עם 47 נקודות לעומת 13 בלבד. לכן, היה רק סמלי שבייליס יקלע את סל הניצחון ומי שיסדר לו אותו יהיה מחליף אחר, ג'ארד דאדלי.

נלך הישר לדרמה: 1:42 דקות לסיום, שלשה של או ג'יי מאיו העלתה אל הבאקס ליתרון שש, אבל הבולס ביצעו קאמבק מרשים, בזכות שלשה של דרק רוז ומהלך של סל ועבירה של פאו גאסול, שקבעו שווין 90 עם 38 שניות לבאזר. אבל אז די רוז הפך לגיבור הטרגי - הגארד המתקאמבק, שעדיין נמצא בתהליכי התאוששות מפציעה, ניסה לקחת אחריות אל איבד לכריס מידלטון כשנותרו שתי שניות לסיום, והוסיף חטא על פשע כשאיפשר לבייליס לקבל כדור באין מפריע לליי אפ ממסירת חוץ.

הבאקס ניצלו עד תום את 28 האיבודים שכפו על הבולס, שראו את ג'ימי באטלר מסיים עם שיא קריירה בפלייאוף (33 נקודות) ואת פאו גאסול רושם דאבל דאבל נוסף עם 16 נקודות ו-10 ריבאונדים. רוז, שנראה מאוכזב מאוד בסיום, תרם 14 ו-6 אסיסטים. או ג'יי מאיו הוביל את הבאקס, שינסו לצמק ל-3:2 במשחק הבא בויסקונסין, עם 18 נקודות. ג'ריד בייליס סיים עם 10.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקן גולדן סטייט ווריורס סטפן קרי. AP
עוד ערב ענק. סטף קרי/AP

ניו אורלינס פליקנס - גולדן סטייט ווריורס 109:98 (הווריורס עלו לחצי גמר המערב אחרי 0:4)

מי שחשב שהכושר הסוחף של הספלאס בראת'רס וחבריהם ייעצר עם פתיחת הפלייאוף, קיבל בשבוע האחרון תשובה מוחצת. הווריורס הנפלאים קיבלו עוד משחק נפלא מהצמד חמד סטף קרי את קליי תומפסון, ניצחו ללא קושי מיוחד גם את המשחק הרביעי מול הפליקנס, והשלימו סוויפ ראשון לגולדן סטייט בסדרה של הטוב משבעה משחקים מאז שנת 1975. עכשיו הם ימתינו בסבלנות למנצחת בין ממפיס לפורטלנד, שתהיה היריבה בחצי גמר המערב. דריימונד גרין, בדרך כלל האס ההגנתי של סטיב קר, נשא הפעם גם בנטל הקליעה והוא, יחד עם קרי ותומפסון, ספיקו לא פחות מ-86 נקודות.

הווריורס להטו כבר מהפתיחה. בסיום הרבע הראשון הם הוליכו בשבע נקודות, להפסקה הם ירדו ביתרון 13 וגם נסיונות הקאמבק של הפליקנס, בראשותו של אנתוני דייויס המאוכזב, היו מעטים מדי ומאוחרים מדי. דייויס הנהדר נפרד מהפלייאוף הראשון בקריירה עם עוד תצוגה מפלצתית של 36 נקודות ו-11 ריבאונדים, אך בלא עזרה מספקת מחבריו, לא היה די בכך ולו לניצחון יחיד.

אחרי ההצגה הנפלאה במשחק הקודם, סטפן קרי שוב להט וסיים הפעם עם 39 נקודות (11 מ-20 מהשדה, 6 מ-8 מהשלוש, 11 מ-12 מהקו), 8 ריבאונדים ו-9 אסיסטים. כאמור, הוא קיבל סיוע גדול מקליי תומפסון (25 נקודות) ודריימונד גרין (22, 10 ריבאונדים ו-8 אסיסטים) וראה את ניו אורלינס חסרת אונים למול המהירות המתפרצת של חבריו (20 נקודות במתפרצות לעומת 0 של הפליקנס). פרט לאנתוני דייויס, גם אריק גורדון הגיע לעבודה עם 29 נקודות, אבל לא היה די בכך עבור ניו אורלינס.

מאמן ניו אורלינס פליקנס מונטי וויליאמס עם אנתוני דייויס. AP
אנתוני, זה לא אתה, זה אנחנו. דייויס ומונטי וויליאמס מאוכזבים/AP

פורטלנד בלייזרס - ממפיס גריזליס 115:109 (ממפיס עלתה ל-0:3 בסדרה)

זה לא סוד שהבלייזרס מתקשים מול הגריזליס לאורך כל העונה, אבל נוקאאוט שכזה לא היה בתוכניות. גם במשחק השלישי באורגון פורטלנד לא הציבה אתגר גדול בפני ממפיס המצוינת, שכבר רואה באופק את המפגש עם גולדן סטייט בחצי גמר המערב וסופרת כבר שישה ניצחונות ואפס הפסדים העונה מול היריבה האומללה בסיבוב הראשון. הפעם, לשם שינוי, לטרי סטוטס אין תירוצים. ארון אפללו חזר מפציעה אחרי שנעדר משני המשחקים הראשונים בסדרה, כריס קיימן חזר אחרי היעדרות מהמשחק השני, אבל גם השניים האלה לא שינו משמעותית את מאזן הכוחות.

ממפיס שלטה במשחק ברבע הראשון וסיימה אותו ביתרון חמש, וברבע השני רק הגדילה את הפער וירדה להפסקה ביתרון 13, כשזאק רנדולף שוב מקשה מאוד על למרכוס אולדריג' לקלוע באחוזים הגבוהים האופיינים לו. גם כשהמנוע של ממפיס, מייק קונלי, נפצע וירד לטיפול במהלך הרבע השלישי אחרי שספג מכה בפניו מסי ג'יי מקולום, הגריזליס לא ממש עצרו וגם את הרבע השלישי הם סיימו ביתרון 10. לקראת הסיום פורטלנד ביצעה נסיונות אחרונים לקאמבק, אבל מארק גאסול הלך שוב ושוב לקו ולא פספס.

גאסול סיים עם 25 נקודות, 7 ריבאונדים ו-4 אסיסטים וקורטני לי היה מצוין עם 20. קונלי הספיק לקלו 14 ולמסור 6 אסיסטים לפני שנפצע. ניקולא באטום צלף 27 בצד השני.

שחקן פורטלנד בלייזרס דמיאן לילארד מול שחקן ממפיס גריזליס מייק קונלי. AP
גם הפציעה שלו לא עצרה את ממפיס. קונלי/AP

ברוקלין - אטלנטה 83:91 (הנטס מצמקים ל-2:1)

החבורה הוותיקה של ליונל הולינס לא מרימה ידיים, ולאחר שנתנה פייט בצמד המשחקים הראשונים והפסידה, הצליחה לכל הפחות להימנע מסוויפ.

הנטס פתחו בסערה וברחו ל-2:11 ואז ל-16:25, כשבויאן בוגדנוביץ' קלע 11 נקודות ב-9 הדקות הראשונות. הרבע הראשון הסתיים ב-16:31 למארחת, דמארי קרול הצליח לצמק ל-47:40 במחצית ואז ל-47:44 בלבד, ובאמצע הרבע השלישי השלים פול מילסאפ מהפך וקבע 58:60. ברגע הזה נכנסו לעניינים ברוק לופז ות'אדיוס יאנג, והנטס ברחו בחזרה ל-62:74, 10 דקות לסיום. משם ההוקס כבר לא חזרו. לא בערב בו קלעו 35 אחוז מהשדה (30 מ-87) ו-20 אחוז ל-3 (6 מ-29), ערב הקליעה הגרוע ביותר שלהם מאז ה-20 בפברואר.

לופז הצטיין עם 22 נקודות ו-13 ריבאונדים, בוגדנוביץ' הוסיף 19, יאנג 18 ו-11 ריבאונדים, וג'ו ג'ונסון הוסיף ל-16 הנקודות שלו 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. דרון וויליאמס סיים עוד ערב עגום של 3 נקודות בלבד ב-1 מ-8 מהשדה . קארול הוליך את המפסידה עם 20, מילסאפ הוסיף 18, אל הורפורד וג'ף טיג קלעו ביחד 19 נקודות ב-7 מ-28 מהשדה.

שחקן ברוקלין נטס דרון וויליאמס מול שחקן אטלנטה הוקס ג'ף טיג. GettyImages
לא מוותרים. דרון וויליאמס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully