וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: קיי נישיקורי עלה לגמר, דויד פרר הודח בחצי

היפני, שזכה בתואר בשנה שעברה, ניצח 1:6, 2:6 את מרטין קליז'אן הסלובקי, וישחק מול פאבלו אנדוחאר, שהפתיע עם 6:7 (6), 3:6 על המדורג שמיני בעולם. שטוטגרט: קרוליין ווזניאקי ואנג'ליק קרבר בגמר

קיי נישיקורי טניסאי יפני. GettyImages
ישמור על התואר? נישיקורי/GettyImages

טורניר ברצלונה מסבב ה-500 של ה-ATP הולך ומתחמם. אחרי ההדחה המוקדמת של רפאל נדאל, הערב (שבת) גם דויד פרר המדורג שמיני בעולם נפרד מהטורניר. הספרדי הוותיק הפסיד לבן ארצו פאבלו אנדוחאר (66) 7:6 (6), 6:3 בתום שעה ועוד 45 דקות של טניס.

בגמר, ישחק אנדוחאר מול האלוף המכהן קיי נישיקורי (5). היפני הנהדר ניצח 1:6, 2:6 את מרטין קליז'אן הסלובקי, המדורג במקום ה-28 בעולם ונחשב לשחק חימר מצוין. נישיקורי ינסה לזכות בתואר ה-ATP התשיעי בקריירה שלו מול אנדוחאר, שוודאי יזכה לתמיכת הקהל המקומי.

גם בטורניר בוקרשט מסבב ה-250 שיחקו היום את חצאי הגמר. ייז'י וסלי הצ'כי (46 בעולם) הצליח לחזור מפיגור ל-6:2, 1:6, 4:6 מול דניאל חימנו טראבר הספרדי (68). בגמר ברומניה ישחק וסלי מול ספרדי נוסף בדמותו של גיירמו גרסיה לופס המצוין (45), שנמצא בשנה חלומית. הספרדי בן ה-31 חזר מפיגור מערכה ל-7:6 (2), 4:6, 2:6 מול גאל מונפיס (15).

קרוליין ווזניאקי טניסאית דנית. GettyImages
ניצחון מרשים מול האלפ. ווזניאקי/GettyImages

טורניר גדול שנערך בסבב הנשים מתקיים בימים אלה בשטוטגרט בדרום מערב גרמניה. קרוליין ווזניאקי, המדורגת חמישית בעולם, הצליחה להפתיע את סימונה האלפ (3, תעלה ל-2 השבוע) עם 5:7, 7:5, 2:6 אחרי שעתיים ו-59. בגמר, תשחק ווזניאקי מול אנג'ליק קרבר המקומית (14), שבעצמה נמצאת בכושר מצוין אחרי שזכתה בטורניר צ'רלסטון. קרבר לא ממש התקשתה וניצחה 3:6, 1:6 את מדיסון ברנגל (43).

* שחר פאר עלתה לגמר טורניר איסטנבול מסבב ה-50 אלף דולר של ה-ITF. הישראלית ניצחה 5:7, 4:6 את אנט קונטבייט האסטונית ותשחק בגמר מול קריסטינה פלישקובה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. GettyImages
תזכה בתואר הביתי? קרבר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully