וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי הושפלה בביתה עם הפסד 5:3 ללוריין

הפסד רביעי רצוף למרסלו ביילסה, שעלול לאבד גם את המקום באירופה. האקס ג'ורדן איוו חגג בסטאד ולודרום עם צמד ובישול, בעוד אחיו אנדרה הסתפק מנגד בשער אחד. מארסיי חזרה ל-3:3, אך נוצחה

פרנסואה בלוגו שחקן לוריין חוגג שער. AP
לוריין עשתה צחוק מהגנת מארסיי. פרנסואה בלוגו/AP

הצרות של מארסיי נמכות. הקבוצה של מרסלו ביילסה, שהוליכה את טבלת הליגה הצרפתית עד אמצע העונה ואז החלה להידרדר, ספגה הערב (שישי) הפסד רביעי ברציפות, הפעם 5:3 ביתי ומשפיל במשחק משוגע מול לוריין. האורחת, שעשתה לעצמה מסורת של ניצחון בסטאד ולודרום פעם בשלוש-ארבע שנים, ניצלה את סף השבירה הנמוך של מארסיי כדי לעלות מעל הקו האדום ולדלג זמנית עד למקום ה-14.

ביילסה החליט לאלתר עם הצבתו של אנדרה איוו כמגן שמאלי, ובדקה ה-9 היה זה איוו שחגג. אבל לא זה של מארסיי. האח ג'ורדן, עליו ויתרה המארחת, נהנה ממסירת עקב מתוחכמת מהאוויר של רומן פיליפוטו ובעט מ-20 מטרים לרשת של סטיב מנדנדה. חמש דקות לאחר מכן, ג'ורדן התמקם היטב בכדור חופשי ובישל בנגיחה לבלם פרנסואה בלוגו שכבש את שערו השני העונה. הקהל המקומי הגיב בבוז צורם, וביילסה איבד בינתיים את המגן הימני בריס ג'ה ג'ג'ה והחליט להמשיך ללא מגנים.

ההחלטה הזו יצרה משחק בו התקפה רדפה התקפה. האח אנדרה צימק בדקה ה-58 וז'רמי מורל השווה בדקה ה-67, אבל בחלוף דקה פיליפוטו החזיר את לוריין ליתרון. מישי בטשואי השווה ל-3:3 ונתן תקווה למהפך, אך ג'ורדן איוו השלים צמד בדקה ה-84 והמחליף מתיאס אוטרה חתם ארבע דקות לסיום מול ההגנה המביכה של מארסיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully