וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמת ענק: עומר דמארי בישל, השוער כבש שער ניצחון בתוספת הזמן

חלוץ לייפצג חזר אחרי כחודש, נכנס כמחליף (65) ובתוספת הזמן נגח לעבר השוער קולטורטי, שקבע 1:2 מדהים על דרמשטאט בדקה ה-93 ושמר על חלום העלייה. שער בכורה לאלחמיד ברומניה, בישול לסלליך

חלוץ ר.ב לייפציג, עומר דמארי. AP
שותף לרגע מדהים. עומר דמארי/AP

אחרי כחודש מחוץ למגרשים, מאז נפצע במדי נבחרת ישראל נגד ויילס, עומר דמארי חזר לשחק בליגה הגרמנית השנייה, והיה שותף לדרמת ענק. החלוץ הישראלי של ר.ב. לייפציג נכנס כמחליף בדקה ה-65, ובתוספת הזמן נגח לעבר השוער פאביו קולטורטי שקבע 1:2 בשניות האחרונות של תוספת הזמן על דרמשטאט. הניצחון הזה שיפר את מאזנה של לייפציג ל-47 נקודות, רק שלוש פחות מדרמשטאט השלישית, האוחזת כרגע בכרטיס האחרון לפלייאוף ממנו אפשר לעלות לבונדסליגה הראשונה. לסיום העונה נותרו עוד ארבעה מחזורים.

דמארי, כאמור, נכנס כמחליף ל-25 הדקות האחרונות וספג צהוב בדקה ה-72. האורחים עלו ליתרון בדקה ה-77 משער של האנו ברנס, לייפציג חזרה עם שוויון של לוקאס קלוסטרמן שתי דקות לאחר מכן, ובתוספת הזמן הגיע הרגע הנדיר של קולטורטי. השוער עלה לכדור הקרן מכיוון שלייפציג הייתה חייבת ניצחון כדי לשמור על חלום העלייה בחיים. דמארי הגיע לכדור הקרן ונגח לעבר תיבת החמש, שם המתין השוער השוויצרי שלא היה בנבדל, הסתובב ובעט פנימה כדי לתת את האות לחגיגות גדולות באצטדיון.

קולטורטי, אגב, הפך לשוער הראשון שכובש שער ניצחון במהלך פתוח במסגרת שתי הליגות הראשונות בגרמניה.

* גם סינטאיהו סלליך חזר למגרשים, במקרה שלו אחרי שלושה שבועות של היעדרות בגלל פציעה, וגם הוא עשה את זה עם בישול בתוספת הזמן לדאליבור וולאש, שקבע 1:6 למאריבור על רדומלייה. סלליך, ששיחק 23 דקות כמחליף, היה מעורב לפני כן גם בשער החמישי של קבוצתו, כשמצא את לוקה זאחוביץ' שנעצר אצל השוער ומרקוס טבארס היה על הריבאונד וכבש בדקה ה-86. אלופת סלובניה הגדילה את יתרונה בפסגה באופן זמני לשבע נקודות, כשלסיום העונה נותרו עוד שבעה מחזורים.

* חאתם עבד אלחמיד כבש את שער הבכורה שלו במדי דינמו בוקרשט, אבל זה הספיק רק ל-1:1 מול קלוז'. הרכש ממ.ס. אשדוד מצא את הרשת בדקה ה-49, אבל קאמורה הפורטוגלי השווה עבור האורחים בחלוף ארבע דקות. אלחמיד השלים 90 דקות וקבוצתו במקום השביעי עם 41 נקודות.

* דן מורי ישב על הספסל של ויטסה, שהפסידה 1:0 בחוץ לדן האח בליגה ההולנדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully