וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: הקמע המפתיע של דור מיכה

25.4.2015 / 12:00

בכל פעם שחביב אוחיון הבטיח לדור מיכה שהוא יבקיע, הקשר מצא את הרשת. אז מיכה החליט לפרגן וכבר פעמיים ארגן מענק כספי מיוחד לשוער הצעיר. שחקן בקבוצה: "מהסיפורים שבונים את האליפויות"

one

שחקני מכבי תל אביב אוהבים את חביב אוחיון. לא שכיח ששוער בן 16 וחצי מתאמן בבוגרים, ואוחיון נמצא עם החבורה הוותיקה של מכבי תל אביב כבר מגיל 15.

דור מיכה, שכבש במשחק האחרון צמד מול בית"ר ירושלים יודע להעריך את המסלול שצריך לעשות שחקן נוער של מכבי תל אביב עד שיהפוך ללגיטימי בבוגרים. זה אולי מסביר את החיבור המיוחד בין השניים, שלדברי חבריהם לקבוצה התהדק לאחרונה עוד יותר כשהשוער הגבוה הפך לסוג של קמע עבור מיכה. את העונה הזו פתח הקשר של מכבי עם מבול של אסיסטים, מה שמיקם אותו בראש טבלת המבשלים של הליגה. אלא שמיכה הבין שהוא צריך לשדרג את עצמו ולגוון את סגנון המשחק שלו על ידי הבקעת שערים.

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב חוגג. קובי אליהו
המבקיע. דור מיכה/קובי אליהו

לפני כחודש, כשמכבי תל אביב אירחה את הפועל פתח תקוה, הבטיח אוחיון למיכה שהוא הולך להבקיע במשחק. מיכה הבטיח בחזרה שאם הכדור יישק לרשת, הוא יתגמל את השוער בבונוס מיוחד. ואכן, מיכה כבש במשחק ולא שכח את הבטחתו. לשוער שיצא בדיוק עם נבחרת הנערים לטורניר גדול בספרד, הוא פרגן עם מענק של מאתיים דולר לבזבוזים.

אוחיון המריא לספרד והיה די רחוק מהחברים במכבי תל אביב. מיכה לעומת זאת פתח בשלושת המשחקים הבאים ולא כבש. לפני המשחק האחרון של הצהובים ביום ראשון שעבר מול בית"ר ירושלים, מספרים בקבוצה, שוב התחייב אוחיון בפני מיכה שהוא הולך לכבוש במשחק. מה שאכן קרה, ואפילו פעמיים. כמו לפני חודש גם הפעם עמד מיכה על כך שאוחיון יקבל ממנו בונוס אישי ושוב דאג לו לסכום של מאתיים דולר.

שחקן במכבי תל אביב אמר על המחווה: "יותר מהרבה מאוד אלמנטים שהתקשורת עוסקת בהם, חדר ההלבשה והחברות בינינו הם שבנו את האליפויות האלה. ויש עוד הרבה מאוד סיפורים כאלה".

עוד באותו נושא

דיווחים בבלגיה: אנדרלכט רוצה את טל בן חיים ממכבי תל אביב

לכתבה המלאה
שוער מכבי תל אביב, חביב אוחיון. קובי אליהו
הקמע. חביב אוחיון/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully