וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: אחרי ההדחה מהיורוליג, מכבי תל אביב מגיעה לגן נר

24.4.2015 / 13:44

הקבוצה של גיא גודס תנסה להתאושש מהסדרה נגד פנרבחצ'ה/אולקר על חשבון גלבוע/גליל שקרובה מאוד לליגה הלאומית. פארגו וג'ו אלכסנדר לא יתלבשו. ראשון לציון - הפועל חולון (19:50, ספ' 5)

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. ברני ארדוב
בחזרה לשלולית. גודס/ברני ארדוב

המחזור ה-29 בליגת העל יימשך מחר (שבת) עם שני משחקים נוספים. בקרב קצוות תארח הפועל גלבוע/גליל, האחרונה בטבלה שקרובה מאוד לירידה לליגה הלאומית, את מוליכת הטבלה מכבי תל אביב, אחרי ההדחה מהיורוליג בסדרת ההצלבה נגד פנרבחצ'ה/אולקר (0:2 למכבי תל אביב במפגשים בין הקבוצות העונה). מכבי ראשון לציון תקווה להתקרב להבטחת המקום השלישי בתום העונה הסדירה כשתארח למשחק מרתק את הפועל חולון, שהביסה במהלך השבוע את הפועל תל אביב (0:2 לראשון לציון במפגשים בין הקבוצות העונה).

seperator

הפועל גלבוע/גליל - מכבי תל אביב (19:45, פריצות בספורט 5)

הכתובת הייתה על הקיר כבר תקופה ארוכה, אך רק התבוסה ביום שבת האחרון באשדוד נתנה את החותמת - גלבוע/גליל תמצא את עצמה בעונה הבאה בליגה הלאומית אלא אם כן יתרחש נס בלתי צפוי. הקבוצה של אריאל בית הלחמי מדורגת במקום האחרון במרחק של שניים וחצי משחקים מאשדוד, כשנותרו חמישה מחזורים לסיום העונה ולוח המשחקים והיכולת של השחקנים מגן נר לא נותנים תקווה לקאמבק גדול. בקבוצה היו מאוכזבים מאוד מהיכולת ומהרוח שהפגינו רוב השחקנים במשחק האחרון, והתנחמו רק בעידוד הבלתי פוסק של הקהל שהגיע מגן נר. למרות המצב הקשה, בקבוצה מאמינים שהשחקנים יתנו את הכל עד למחזור הסיום, וינסו לתת פייט ראוי יותר למוליכת הטבלה.

אחרי שבועיים של פגרה בשל סדרת ההצלבה נגד פנרבחצ'ה/אולקר, אלופת אירופה חוזרת לליגה כדי להתקרב ולהבטיח את המקום הראשון בתום העונה הסדירה. בצוות המקצועי יודעים שיהיה מאוד לא פשוט לשמור על רמת אינטנסיביות גבוהה במשחקים הקרובים, שכן האכזבה מההדחה החלקה מהיורוליג עדיין יושבת בראש של השחקנים. משחק הליגה האחרון של הצהובים נגמר בתבוסת חוץ בראשון לציון. מכבי נכנסת לרצף של שישה משחקים בשלושה שבועות עד הפלייאוף, וכדי להבטיח את המקום הראשון תצטרך לנצח ארבעה משחקים מתוכם. הצהובים רשמו השבוע לליגה את נייט לינהארט, שירשום הופעת בכורה בליגה העונה. ג'רמי פארגו וג'ו אלכסנדר לא יתלבשו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי ראשון לציון שון דאוסן. מגד גוזני
רוצה ניצחון. דאוסן/מגד גוזני

מכבי ראשון לציון - הפועל חולון (19:50, ספורט 5)

הנפילה של הפועל תל אביב בשבועות האחרונים יכולה לתת דווקא למכבי ראשון לציון את המקום השלישי בסיום העונה הסדירה. הקבוצה של שרון דרוקר התאוששה מהתבוסה שספגה בירושלים עם ניצחון על עירוני נס ציונה במשחק שהוקדם מהמחזור ה-32, והיא יודעת שניצחון על חולון בבית ייתן לה פער של לפחות משחק וחצי על פני הסגולים, ויקרבה מאוד להבטחת יתרון הביתיות ברבע גמר הפלייאוף. מי שמסתמן כגניבה הגדולה של מהלך העונה הוא דומיניק ג'ונסון שרושם 16.1 נקודות, 3 אסיסטים ו-2.1 ריבאונדים מאז הגעתו מהליגה הפולנית, ולא מן הנמנע שבראשון לציון יעשו מהלך כדי להשאירו לעונה נוספת. "לנצח את אותה קבוצה שלוש פעמים היא לא משימה פשוטה, חולון היא קבוצה טובה ומסוכנת שנלחמת מולנו על צמרת הליגה", אמר ג'קי קרמייקל לקראת המשחק, "אני מאוד מקווה שנוכל להמשיך את הרצף שלנו ולהציג יכולת טובה על מנת לצאת עם ניצחון". אוהדי ראשון לציון מתכננים למחות ולא לעודד במהלך הרבע הראשון משום שהמשחק מתחיל לפני כניסת השבת מה שימנע מאוהדים רבים להגיע לפתיחתו.

התקופה הרעה של הפועל חולון הסתיימה השבוע בסטייל עם הניצחון הגדול שהשיגו הסגולים על הפועל תל אביב. בחולון יודעים שבזכות הניצחון, והעובדה שהם יסיימו במשחק נגד ראשון לציון את רצף המשחקים נגד קבוצות הצמרת, הם יכולים לעשות צעד משמעותי לקראת יתרון ביתיות ברבע גמר הפליאיוף במקרה של ניצחון בעיר היין. בחולון היו מאוד מרוצים מהיכולת ההגנתית בניצחון ביום שני, כשעצרו את האדומים על 60 נקודות בלבד, ויודעים שיצטרכו לעשות עבודה דומה גם מול ראשון לציון, לאחר שספגו ממנה 82 נקודות בשני המפגשים בין הקבוצות העונה. מי שירצה להוכיח את עצמו הוא ג'ורדן טיילור שלא היה במיטבו נגד הכתומים העונה, ובמשחק נגד הפועל תל אביב עשה סימנים של יציאה מהתקופה הלא טובה שלו עם 15 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully