וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורסל תיכונים: מטרווסט רעננה זכתה במדליית הארד באליפות העולם

24.4.2015 / 14:44

הישג יוצא מן הכלל לרעננה באליפות שנערכה בצרפת: השחקנים של רון נווה ניצחו את אלופת סלובניה במשחק על המקום השלישי. ליאור קררה הצטיין עם 22 נקודות. ראש העיר ביילסקי: "גאה מאוד בנערים"

שחקני תיכון מטרווסט רעננה. דוברות עיריית רעננה,
כבוד. שחקני מטרווסט/דוברות עיריית רעננה

שחקני תיכון מטרווסט רעננה השלימו היום (שישי) הישג נהדר כשזכו במדליית הארד באליפות העולם לתיכונים שנערכה בלימוז' צרפת. אלופי ישראל מהעונה שעברה השלימו את ההישג המצוין עם ניצחון 63:74 על אלופת סלובניה במשחק על מקומות 3-4. השחקנים של רון נווה הפגינו הרבה מאוד אופי וחזרו עם המדליה, כשכעת יצפו במשחק על מדליית הזהב. את מטרווסט הוליך ליאור קררה, שחקן נבחרת הנוער, עם 22 נקודות. עוד בלטו: עדן נלגס 19, מייקל בריסקר (בנו של שחקן העבר מארק בריסקר) 15 ויובל קובץ' 11. בדרך למדליה ניצחו הנערים את אלופת צרפת פעמיים, וכמו כן את אלופות יוון ורומניה.

"זהו הישג אדיר לעיר ולספורט הישראלי", אמר ראש עיריית רעננה זאב ביילסקי, "אני גאה מאוד בנערים, שהם השגרירים הטובים ביותר שיכולנו לאחל לעצמנו. יש חשיבות מיוחדת להישג יום לאחר יום העצמאות ה-67 למדינת ישראל וזוהי הוכחה שאנחנו יכולים להצטיין בהכל, גם בספורט". מנהל בית הספר אמנון בן נתן הוסיף: "בירכתי את השחקנים ואמרתי להם שאני והעיר כולה גאים בהם. זכיתי כבר לראות אליפויות של התיכון בישראל, אבל ההישג הזה עולה על כולם. שיחקנו נגד קבוצות מעולות ויכולנו להן. לא היינו גבוהים יותר, או חזקים יותר, הנערים פשוט רצו יותר והפגינו דבקות ורוח צוות יוצאת דופן. ההישג הזה סוגר שנה נהדרת של הישגים לבית הספר, בתחום הספורטיבי ובתחומים אחרים. נמשיך לטפח את הספורט כאמצעי למנהיגות ולמצויינות בקרב התלמידים".

השחקנים יחזרו לארץ ביום שני ויזכו לקבלת פנים בבית הספר ולמפגש עם ראש העיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully