וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: אלעד גבאי בספק לקרית שמונה. מסתמן: בניון ישחק

24.4.2015 / 13:48

מגן מכבי חיפה שסובל מנפיחות בקרסול ערך טיפולים ורק ביום ראשון יתברר אם הוא יפתח בהרכב. הקפטן ערך אימון כמעט מלא. השינוי לעונה הבאה: הגברת התחרות בקישור ההתקפי

one

אחרי שזכו אתמול (חמישי) למנוחה בעקבות חגיגות יום העצמאות, שחקני מכבי חיפה חזרו הבוקר להתאמן לקראת המשחק ביום שני בקרית שמונה. הקפטן יוסי בניון שב לאימונים, אבל לקראת סיום האימון נזקק לטיפול. בחיפה מעריכים שהוא יהיה כשיר למשחק. אלעד גבאי עדיין לא התאמן וערך טיפולים. המגן סובל מנפיחות באזור הקרסול, והוא עדיין בספק למשחק, כשרק ביום ראשון יתברר סופית אם יפתח בהרכב.

רובן ראיוס לא צפוי לפתוח בהרכב למרות היכולת שלו במשחק האחרון. הסיבה לכך נעוצה בתרומה של הספרדי לחלק ההגנתי. מוחמד קמארה ייעדר בשבוע הבא מול מכבי תל אביב ומי שצפוי לפתוח מולה הוא מיצ'ל הספרדי, כשגוסטבו בוקולי שוב לא צפוי להיות בתכניות. ייתכן ומיצ'ל יקבל דקות מול קרית שמונה כדי להכין אותו לקראת המשחק בעוד שבועיים. אגב, כרטיס למשחק בקרית שמונה יעלה 55 שקל, כולל עמלת מכירה מוקדמת.

מכבי חיפה עשויה לשחק בסיבוב המוקדמות הראשון בליגה האירופית

שחקן מכבי חיפה, אלעד גבאי. אדריאן הרבשטיין
יהיה מסוגל לפתוח? אלעד גבאי/אדריאן הרבשטיין

במהלך השבועות הקרובים, עוד לפני סיום העונה, ימונה מאמן למכבי חיפה. במועדון סבורים שבניגוד לשנים קודמות, שחר לא יפתיע עם ההחלטה וימנה את רוני לוי לתפקיד. אחד השינויים שבמועדון מתכוונים לערוך ללא קשר לעמדת המאמן הוא הגדלת התחרות בקישור הקדמי בעונה הבאה. במועדון סבורים שפעולה כזאת תשדרג את היכולת של חן עזרא, למשל. אם עידן ורד יעזוב, מה שכרגע נראה כאפשרות ריאלית בהחלט, חיפה תחתים שחקן מחליף ללא קשר לשדרוג שהיא מתכננת בחלק הקדמי. רועי קהת נמצא על הכוונת, ובמועדון שוקלים לצרף גם שחקן זר בעמדה הזאת.

בצל המשחק בקרית שמונה, במועדון ישנה דריכות גדולה לקראת המשחק של קבוצת הנוער מחר מול מכבי תל אביב. ניצחון של הירוקים יעלה את הקבוצה למקום הראשון, ובמועדון סבורים שהשתתפות בליגת האלופות בעונה הבאה תוביל למכירת שחקנים ושדרוג משמעותי לקראת העונה הבאה.

המועדון יערוך מחר טקס מרגש עבור אחד ממייסדי המועדון, נחמן מנדל, זאת לאור התרומה העצומה שנתן למועדון לאורך השנים האחרונות ועד היום. לקראת המשחק, נמכרו כ-4,000 כרטיסים לאוהדי מכבי תל אביב לקראת המשחק. במועדון מצפים לכ-8,000 אוהדים צהובים כחולים שיגיעו למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully