וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב קר: "סטף פשוט חסר פחד, הוא רוצה לקחת כל זריקה גדולה"

מאמן גולדן סטייט, כמו כל אחד אחר ב-NBA, נותר המום מהשלשה של סטפן קרי, שחתמה קאמבק היסטורי עבור הווריורס בניו אורלינס. קרי: "לחזור מפיגור כזה, בפלייאוף, בחוץ, זה ביג דיל". כל המספרים

סטפן קרי גולדן סטייט ווריורס קולע מעל אנתוני דייויס ניו אורלינס פליקנס. AP
"THE SHOT". קרי קולע על הראש של ניו אורלינס/AP

מספרי הקאמבק

* גולדן סטייט היא הקבוצה השלישית בהיסטוריה שחוזרת מפיגור של 20 נקודות ברבע הרביעי במשחק פלייאוף. קדמו לה הסלטיקס ב-2002 (מול הנטס) והקליפרס ב-2012 (מול הגריזליס).

* גולדן סטייט במאזן 3:3 העונה במשחקים בהם היא נקלעת לפיגור של 20 נקודות. שאר הליגה כולה במאזן 433:12.

* לראשונה בעידן שעון הזריקות הצליחה גולדן סטייט לנצח משחק בו נכנסה לרבע האחרון כשהיא בפיגור של 20 נקודות לפחות. עד היום, היא עמדה על מאזן 358:0 במצבים כאלה.

* גולדן סטייט קלעה ב-17 הדקות האחרונות (רבע רביעי והארכה) 54 נקודות. בשלושת הרבעים הראשונים היא קלעה 69.

* סטף קרי הוא שחקן גולדן סטייט הראשון מאז כריס מאלין ב-1989 שמסיים משחק פלייאוף עם 35, 5 ו-5.

* קרי גם השווה שיא פלייאוף אישי עם שבע שלשות.

סטפן קרי גולדן סטייט ווריורס. AP
החגיגה בהחלט מובנת. קרי/AP

"THE SHOT". השלשה המטורפת של סטפן קרי, מהפינה, על הפרצוף של אנתוני דייויס וטייריק אוואנס (שגם עשו עליו עבירה שלה נשרקה), זכתה מהר מאוד לכינוי משלה. המלך של גולדן סטייט, שסיים את המשחק עם 40 נקודות, חתם בשלשה הזו, על הבאזר כמעט, קאמבק ענק במסגרתו הווריורס חזרו מפיגור של 20 נקודות לשוויון דרמטי בתום הזמן החוקי ואז לניצחון 119:123 בהארכה בניו אורלינס, כדי לעלות ליתרון 0:3 בסדרה, בדרכם הבטוחה אל הסיבוב השני.

דווקא במהלך הקאמבק עצמו, בו חזרו האורחים מפיגור 17, שש דקות בלבד לסיום, קרי לא היה בשיאו. הוא החטיא חמישה כדורים, כולל שתי שלשות חשובות שניסה ומי שהוביל את הקבוצה באותם רגעים היה דריימונד גרין האדיר, שלא הפסיק לשאוב ריבאונדים בהתקפה ושיחק כסנטר. מי שהוריד את ריבאונד ההתקפה המכריע היה בכלל מאריס ספייטס, שנותר על המגרש באותם רגעים למרות שסבל ממשחק רע מאוד. סטיב קר שוב הצליח למצוא את הדרך לעשות קסמים ובסיום הודה: "זה היה המשחק הכי גרוע שראיתי אותנו משחקים כבר הרבה זמן והרבה מזה קשור ליכולת של ניו אורלינס". על הזריקה של קרי אמר מאמנו: "זו הזריקה הכי איכותית שאפשר לראות. לקלוע דבר כזה מראה הכול על סטף. רמת הביטחון שלו בשמיים, הוא פשוט חסר פחד. הוא רוצה לקחת כל זריקה גדולה".

הקהל בביג איזי ניסה לשגע את קרי כל המשחק, עם שלטים, קריאות ומה לא. אלא שאת המועמד הבכיר לתואר ה-MVP של העונה שום דבר לא מצליח להוציא מאיזון. "הצלחתי איכשהו לראות את הכדור צולל פנימה. זו הייתה הרגשה נהדרת. לא ויתרנו לרגע על המשחק", אמר קרי, "אנחנו יודעים איזה ביג דיל זה לחזור מפיגור כזה, בפלייאוף, במשחק חוץ, במשחק שידענו שהוא חשוב מאוד לשליטה בסדרה. אז אני חושב שאנחנו צריכים לחגוג את ההישג הזה".

  • עוד באותו נושא:
  • סטפן קרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully