וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובמה אירח את הפטריוטס וצחק על "דפלייט-גייט"

24.4.2015 / 10:05

נשיא ארצות הברית קיבל את שחקני אלופת ה-NFL אל הבית הלבן ואמר: "כל העניין נופח יתר על המידה". הוא הוסיף גם עקיצה לסגנון הלבוש של בליצ'יק והצהיר: "זה הארגון המוצלח ביותר שיש לנו בספורט המקצועני"

שחקני ואנשי ניו אינגלנד פטריוטס זכו הלילה (בין חמישי לשישי) לכבוד לו זוכות כל אלופות ענפי הספורט הקבוצתי הבכיר בארצות הברית והגיעו להתארח בבית הלבן, אצל הנשיא ברק אובמה.

אובמה קיבל בחיוך את אנשי ניו אינגלנד, אפילו את רוברט קראפט, הבעלים של המועדון, המזוהה עם הצד השני של המפה הפוליטית. אובמה קרה לפטריוטס: "הארגון המוצלח ביותר שיש לנו בספורט המקצועני".

יחד עם זאת, הנשיא לא פספס את ההזדמנות לעקוץ את ניו אינגלנד במהלך נאומו, שנמשך כתשע דקות ונערך על מדשאת הבית הלבן. תחילה הוא פנה למאמן ביל בליצ'יק ואמר לו: "אני שמח שהתלבשת יפה לכבוד האירוע. אם אתה רוצה, יש לנו כאן מספרים ותוכל לגזור את השרוולים בחליפה שלך. יש לנו אפילו 'Hoodie' רשמי".

בהמשך איזכר אובמה את פרשיית "דפלייט-גייט", שקמה לאחר משחק גמר ה-AFC בו הואשמה ניו אינגלנד בהוצאת אוויר מכדורי המשחק. הנשיא אמר: "אני בדרך כלל מספר בדיחות במעמד הזה, אבל אני חושש שב-11 מתוך 12 הבדיחות שלי לא יהיה אוויר". באנגלית זה נשמע יותר מצחיק. כמו כן אמר אובמה: "כל העניין נופח יתר על המידה".

מי שלא הגיעו לאירוע היו הקוורטרבק של ניו אינגלנד, טום בריידי, לו הייתה התחייבות אחרת ושחקן העבר של הקבוצה, וינס ווילפורק, שעזב לאחרונה ליוסטון. דרל ריוויס, שחזר לג'טס עם סיום העונה, דווקא כן היה נוכח.

נשיא ארצות הברית ברק אובמה עם ניו אינגלנד פטריוטס. AP
אובמה והחבר'ה/AP
נשיא ארצות הברית ברק אובמה עם ביל בליצ'יק רוברט קראפט. AP
טיול קצר עם קראפט ובליצ'יק/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully