וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מישל פרודום הפיל את ההדחה על רפאלוב: "טעות בלתי מתקבלת"

מאמן קלאב ברוז' כעס על הוצאת כדור חופשי קצר של הישראלי, שהובילה לשער הספיגה נגד דניפו: "הראינו להם וידאו, ועדיין הוא עשה את זה. אי אפשר לבעוט ככה כשהמגנים נמצאים למעלה"

ליאור רפאלוב שחקן קלאב ברוז' לפני ארטם פדצקי שחקן דניפרו. AP
המאמן שלו היה מתוסכל. רפאלוב/AP

קלאב ברוז' סיימה אתמול (חמישי) באכזבה גדולה את דרכה בליגה האירופית. הבלגים הפסידו 1:0 בחוץ לדניפרו משער בדקה ה-82 של יבגני שאחוב המחליף, בנו של שחקן העבר של מכבי פתח תקוה, ואחרי ה-0:0 במשחק הראשון בבלגיה, האוקראינים העפילו לחצי הגמר.

מי שספג את מרבית האשמה בעקבות ספיגת השער, ההפסד וההדחה הוא הקשר הישראלי ליאור רפאלוב, ששיחק 90 דקות, כאשר מאמנו מישל פרודום הפיל עליו את התיק במסיבת העיתונאים שנערכה אחרי המשחק. השער שספגה ברוז' הגיע אחרי בעיטה חופשית קצרה של רפאלוב שהובילה לפריצה של האוקראינים שהסתיימה בשער. "זה מסוג המשחקים שאתה לא יכול לבצע בהם טעויות, אבל עשינו טעות אחת", אמר פרודום.

שאחוב הדיח את רפאלוב ברבע הגמר הליגה האירופית

שחקן דניפרו יבגני שאחוב. AP
שאחוב חוגג את השער היחיד במפגש/AP

"הסברתי לשחקנים שלא לשחק על בעיטות חופשיות קצרות מכיוון שהיו לנו בעיות עם זה במשחק הראשון. הראינו להם את הווידאו, ועדיין הוא עשה את זה. זה בלתי מתקבל על הדעת לבעוט בעיטות חופשיות בדרך הזו כשהמגנים נמצאים למעלה". פרודום היה מתוסכל מההופעה של הבחורים שלו, והוסיף: "משחק ההתקפה שלנו היה מאכזב במחצית הראשונה. בהתקפה רק ניקולה שטורם היה במיטבו. אנחנו לא יכולים לטעון שהיינו חסרי מזל הלילה. למרות שהיינו יותר טובים במחצית השנייה, לא שיחקנו עם מספיק עוצמה".

פרודום סיים את הדברים שלו כשאמר: "לא היינו מתחת לרמה שלנו. אם שיחקנו נגד יריבות חזקות מאיתנו והודחנו, אנחנו צריכים לקבל את זה. למרות זאת, אני מאוכזב מאוד". קלאב ברוז' מסיימת את הקמפיין האירופי שלה כאשר ההפסד ביום חמישי היה גם הפסדה היחיד באירופה העונה.

בצד השמח, דניפרו השיגה בפעם הראשונה חצי גמר אירופי. המאמן מירון מרקביץ' חגג: "כמובן שזה כבוד גדול. אני צריך לברך את הקבוצה שלי, במיוחד את השחקנים שהביאו את התוצאה הזו. אני גאה בשחקנים, הם הראו אופי היום ובכל משחקי הליגה האירופית עד עכשיו. אני מודה להם על כך. קלאב ברוז' היא קבוצה ממושמעת שמענישה על טעויות היריבה. הם לא הפסידו עד היום השנה בליגה האירופית. היה לנו קשה מאוד היום, אבל השגנו את הניצחון. נאפולי, פיורנטינה וסביליה הן יריבות חזקות מאוד. כולן בטח רוצות להיפגש איתנו בחצי הגמר, אבל אנחנו ניאבק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully