וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

40 נקודות לסטפן קרי הובילו קאמבק ענק של גולדן סטייט

הווריירס פיגרו ב-20 בתחילת הרבע האחרון נגד ניו אורלינס, אבל הגארד הנהדר דהר ל-119:123 על ניו אורלינס וסידר 0:3. שיקגו נזקקה לשתי הארכות כדי לגבור 106:113 על מילווקי ולעלות ל-0:3

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריירס. AP
הופעה שעוד הרבה זמן לא נשכח. סטפן קרי/AP

מלבד משחקה של קליבלנד הלילה (בין חמישי לשישי) בבוסטון, נערכו שני משחקים נוספים. שיקגו עשתה צעד ענק בדרך לחצי הגמר האזורי עם הופעה פנטסטית של דרק רוז (34 נקודות) אחרי שתי הארכות שהסתיימו בניצחון 106:113 על מילווקי ו-0:3 חלק. גם גולדן סטייט עשתה צעד ענק בדרך לחצי הגמר האזורי עם קאמבק מהסרטים ברבע האחרון בדרך לניצחון 119:123 בהארכה על ניו אורלינס שסידר לה 0:3.

דרק רוז שחקן שיקגו בולס. AP
מילווקי שוב הפסידה. אנטטוקומפו/AP

מילווקי - שיקגו 113:106 (שתי הארכות)

הבאקס קיוו להציל במשהו את הסדרה אחרי 0:2 חלק בשיקגו, אבל גם בבית הם לא הצליחו יותר מאשר לתת פייט. דרק רוז הגיע גם הגיע לעבודה עם 34 נקודות, ויחד עם ג'ימי באטלר (24 נקודות) הבולס רחוקים ניצחון אחד מסימון וי ראשון. באטלר היה אחראי למהלך המכריע של המשחק בהארכה השנייה עם ליי אפ שהוביל ריצת 0:8 שהעניק יתרון 101:109 כשנותרו 2:44 דקות לסוף. עוד קודם לכן רוז החטיא זריקת עונשין כשנותרו ארבע שניות לסוף, מה ששמר על משחק צמוד. בהארכה השנייה הוא כבר התפקס והיו לו שש נקודות. מילווקי קיבלה 25 נקודות מיאניס אנטטוקונמפו ו-18 מכריס מידלטון, אבל הקבוצה שלהם סבלה משש דקות תמימות ללא נקודות בין ההארכה הראשונה להארכה השנייה. ביום שבת המשימה עשויה להגיע לסיומה כאשר שיקגו תתארח למשחק נוסף במילווקי, וכידוע אף קבוצה ב-NBA עוד לא חזרה מפיגור 3:0.

מילווקי הייתה חדה ברבע הראשון, אבל רוז דאג ל-27:27 בסופו. ברבע השני קיבלנו ריצה נהדרת של הבקאס, כאשר ג'ארד דאדלי הוליך ל-31:49, באטלר ניסה למזער נזקים, ובכל זאת אנטטוקונמפו השאיר 49:53 למארחים בהפסקה. ברבע השלישי היתרון עבר לשיקגו, רוז כבר הוליך לשבע הפרש, אבל אנטטוקונמפו צימק לשלוש בסוף הרבע (74:71). עשר שניות לסיום מידלטון קלע שתיים חשובות שהעלו לנקודה את מילווקי, רוז כאמור יכול היה לסגור את הסיפור מהקו, אבל קלע רק אחת משתיים וקיבלנו הארכה ראשונה (95:95).

ההארכה הראשונה הייתה רעה מבחינת כדורסל (6:6), כשאו ג'יי מאיו קלע את הנקודות האחרונות 2:31 דקות לסוף (101:101), באטלר החטיא שלשה (19 שניות לסיום) וקיבלנו כאמור הארכה נוספת. אלא שהפעם באטלר ורוז צלפו מכל טווח והעלו ל-101:113 כשנותרה 1:15 דקה לסוף, מה שסגר את הסיפור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ג'ימי באטלר שחקן שיקגו בולס, במרכז. AP
באטלר עושה בית ספר/AP

ניו אורלינס - גולדן סטייט 123:119 (בהארכה)

קשה להאמין שההיסטוריונים של ה-NBA יזכרו קאמבק כמו זה שקיבלנו הלילה מגולדן סטייט, שגם היא רחוקה ניצחון אחד בלבד מחצי הגמר האזורי. הופעה חלומית של סטפן קרי, שסיים משחק ענק עם 40 נקודות (7 מ-18 מהשלוש) ותשעה אסיסטים לצד 28 נקודות של קליי תומפסון (6 מ-12 מהשלוש) העניקה לגולדן סטייט את היתרון שהיא ביקשה עם הגעת הסדרה לסמות'י קינג סנטר. 26 נקודות של ריאן אנדרסון לא הועילו הרבה לפליקנס שמריחים את ההדחה הקרבה.

שום דבר ממה שקרה בשלושת הרבעים הראשונים לא רמז על ההמשך. ניו אורלינס פשוט הייתה טובה יותר, והשיגה יתרון מוצדק 71:89 בסוף הרבע השלישי. כנראה שהאורחים הלכו לישון בסיומו של אותו רבע, כי מהשלב הזה קיבלנו קאמבק פנטסטי בראשות שון ליבינגסטון. 4:52 דקות לסוף ההפרש קוזז רק ל-103:90, אבל גולדן סטייט המשיכה ללחוץ על הדוושה, בעוד ניו אורלינס סבלה מדקות רעות מאוד. 21 שניות לסוף ליבינגסטון הוריד לשלוש בלבד (105:102), ג'רו הולידיי דייק פעמיים מהעונשין בצד השני, אבל קרי צלף שלשה ענקית 11 שניות לסוף שהקטינה לשתיים. אנתוני דייויס יכול היה להעלות לארבע הפרש תשע שניות לסוף, אבל דייק רק פעם אחת מהקו, וקרי העניש עם עוד שלשה ענקית, הפעם שתי שניות לסוף ששלחה את המשחק להארכה ב-108:108.

בתוספת הזמן קרי המשיך לחגוג, וכבר מהפתיחה הוא אותת עם שלשה נוספת. האריסון בארנס חיקה אותו והקפיץ ל-109:114, אבל זה גם היה האות של ניו אורלינס להתעורר. אנתוני דייויס (שתיים) וריאן אנדרסון (שלשה) הקטינו לנקודה כשנותרה קצת יותר מדקה, אבל קרי סחב את הקבוצה שלו על הכתפיים וסגר את הסיפור עם ארבע נקודות מדויקות מהקו.

סטפן קרי שחקן גולדן סטייט ווריירס. AP
קאמבק חלומי. קרי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully