וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטס נגד נשיא נאפולי: "העונש שלו היה מקובל ב-1970"

מאמן נאפולי הביע את כעסו על ההחלטה של אורליו דה לורנטיס להעניש את השחקנים אחרי ההדחה מהגביע באמצעות מחנה אימונים מבודד: "אני נגד ענישה שרק נועדה כדי להציק לשחקנים"

חוסה קאייחון שחקן נאפולי חוגג. רויטרס
קאייחון חוגג אתמול/רויטרס

נאפולי העפילה אתמול (חמישי) לחצי גמר הליגה האירופית. הקבוצה של רפא בניטס סיימה ב-2:2 בבית נגד וולפסבורג, אבל סיימה עם 3:6 בסיכום שני המשחקים. אלא שנראה שאחרי המשחק האנרגיות השליליות במועדון החלו לצוף כאשר בניטס יצא כנגד נשיא המועדון אורליו דה לורנטיס, וזאת בעקבות ההחלטה שלו לקיים מחנה מבודד לשחקנים מיד לאחר ההדחה מהגביע (1:0 ללאציו) לפני קצת יותר משבועיים.

"כבר הוכחנו בשנה שעברה שאנחנו יכולים לנצח מבלי שמקיימים מחנה מבודד", אמר בניטס בסיום המשחק במסיבת העיתונאים. "זה משהו שאנשים היו עושים ב-1970. אני לא נגד מחנה אימונים מבודד, אבל אני נגד מחנה כזה שנובע מענישה, ואין לזה שום השפעה מלבד להציק לשחקנים".

הליגה האירופית: עלייה דרמטית לסביליה, קלאב ברוז' הודחה

רפא בניטס מאמן נאפולי. GettyImages
ימשיך? רפא בניטס/GettyImages

כידוע, חוזהו של בניטס בנאפולי יסתיים ביוני ועתידו במועדון מוטל בספק. במסיבת העיתונאים נשאל בניטס על מערכת היחסים שלו עם הנשיא, ואמר: "אני חושב שהוא יהיה שמח מההעפלה שלנו. בשבוע הבא אם הוא יראה לי את התוכנית העסקית ואת היתרונות שלה, נוכל לדבר על המשך. אחרת נסתכל על אפשרויות אחרות. תמיד אמרתי שמה שאורליו עושה פה הוא פנטסטי. עכשיו עשינו צעד שקשה לקחת קדימה, אבל החשיבות עבור האוהדים היא להראות שהקבוצה עושה עבודה טובה באירופה. האוהדים רוצים לזכות בתארים ולשחק בליגת האלופות. אנחנו עדיין במירוץ לשלישייה הראשונה באיטליה, ואנחנו חייבים להתמקד במשחק נגד סמפדוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully