וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד ניצחה בבוסטון 95:103 ועלתה ל-0:3

בלאט רחוק ניצחון אחד בלבד מהעפלה לחצי הגמר האיזורי אחרי הופעה יוצאת מן הכלל של לברון, שכללה 31 נקודות ו-11 ריבאונדים. שתי שלשות של לאב בשתי הדקות האחרונות הוציאו לסלטיקס את האוויר

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
חזר לבוסטון וספג קריאות בוז. לברון ג'יימס/AP

המצב בסדרה: קליבלנד עלתה ל-0:3

המשחק הבא: ביום ראשון (20:00) בבוסטון

מדד הטריו: לברון ג'יימס קלע 31 נקודות והוריד 11 ריבאונדים, קווין לאב סיפק 23 נקודות ותשעה ריבאונדים, וקיירי אירווינג תרם 13 נקודות ושישה אסיסטים.

קליבלנד קרובה מאוד לחצי גמר פלייאוף המזרח עם ניצחון מרשים הלילה (בין חמישי לשישי) 95:103 שמעלה אותה ל-0:3. הקאבס שהתקשו בשני המשחקים האחרונים נהנו הפעם ממשחק נוח יותר, דווקא כשהסדרה נדדה לבוסטון, ובשבוע הבא הם יכולים לסגור את הסיפור ולצאת למנוחה קצרה עד להשלמת הסדרות. לברון ג'יימס נתן תצוגת כדורסל יוצאת מן הכלל שכללה 31 נקודות, למרות שבוסטון דאגה שזה יישאר צמוד כמעט עד הרגע האחרון, כפי שעשתה בשני המשחקים האחרונים.

דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
אף קבוצה ב-NBA לא חזרה מ-3:0. בלאט/AP

בוסטון פיגרה 95:92 אחרי שאוון טרנר צלף שלשה כשנותרו 2:45 דקות לסיום, אבל קווין לאב הפגיז בצד השני פעמיים מאותו טווח והעניק יתרון 93:101, וזאת כשהשעון הראה 26 שניות לסוף. ואם דיוויד בלאט רוצה לקבל זריקת עידוד מהמצב של הקבוצה שלו, הרי שאף קבוצת NBA לא חזרה עוד מפיגור של 3:0.

הטריו של קליבלנד הגיע למשחק רעב מתמיד. זה כלל 23 נקודות של קווין לאב, כשגם ג'יי אר סמית' סיפק תרומה מכובדת עם 15 וקיירי אירווינג הסתפק הפעם ב-13. עבור לברון הייתה זו הופעה ראשונה בבוסטון בפלייאוף מאז משחק 6 בגמר המזרח עם מיאמי. אז היו לו 45 נקודות ו-15 ריבאונדים לפני העלייה לגמר והמפגש עם אוקלהומה סיטי. הפעם הוא ספג קריאות בוז כמעט בכל פעם שהוא נגע בכדור במחצית הראשונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קווין לאב שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
עשה את העבודה בדיוק בזמן. קווין לאב/AP

הקאבס פתחו חזק ועלו ל-2:7 ולאורך כל הרבע הראשון הם הובילו, כאשר טריסטן תומפסון דאג לנקודות חשובות מהקו בשלהי הרבע שנגמר ב-25:31. לברון העלה את ההפרש לתשע בשלב מוקדם ברבע השני, אבל אייברי ברדלי דאג להשאיר את זה פתוח כשהעלה את בוסטון ליתרון ראשון 5:20 דקות לסוף המחצית בדרך ל-44:48. קליבלנד בראשות לברון הגיבה בריצת 0:12 קטלנית וירדה למחצית ביתרון 48:56.

בוסטון השוותה ל-56:56 אחרי שקלעה את שמונה הנקודות הראשונות ברבע השלישי, ושוב קיבלנו ריצה בצד השני, כולל שלשות גדולות של לאב ואירווינג בדרך ליתרון דו ספרתי נוסף (66:78). ג'יי קראודר ניסה למזער נזקים בצד השני, אבל טריסטן תומפסון הוריד את קליבלנד ביתרון 76:84 בסוף הרבע השלישי. לברון קלע את שבע הנקודות הראשונות של קליבלנד ברבע האחרון, ואף הזין את טריסטן תומפסון באלי אופ נפלא שהוביל ל-84:93 באמצע הרבע האחרון. קראודר נגס ביתרון ויחד עם שלשה של טרנר ההפרש כאמור קוזז לשתיים (2:45 לסוף), אבל לאב עם שתי שלשות רצופות הוציא לבוסטון את האוויר מהמפרשים.

בוסטון קיבלה הלילה 19 נקודות מטרנר, שהוסיף גם שמונה ריבאונדים ושמונה אסיסטים. ברדלי תרם 18 משלו וקראודר שהיה כאמור אחראי למספר קאמבקים של בוסטון סיים עם 16 נקודות ושבעה ריבאונדים.

לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
לברון ג'יימס שחקן קליבלנד קאבלירס/AP
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
דיוויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס/AP
ג'יי אר סמית' שחקן קליבלנד קאבלירס חוסם את ברנדון באס שחקן בוסטון סלטיקס. AP
ג'יי אר סמית' שחקן קליבלנד קאבלירס חוסם את ברנדון באס שחקן בוסטון סלטיקס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully