וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - בני סכנין: רוני לוי מרוצה מהרצינות של שחקניו

אווירה מחויכת במכבי נתניה לקראת המפגש עם בני סכנין (ש', 20:00), למרות הצרות הכלכליות. אורי שטרית ורומאריו פירס יחזרו להרכב. עאיד חבשי בספק גדול, סכנין תופיע ללא בלם טבעי?

מחזור 30מחצית25/04/2015
מכבי נתניה
    0
      בני סכנין
      אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
      אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

      טריוויה

      * בני סכנין לא ניצחה את מכבי נתניה ב-13 המפגשים האחרונים בין הקבוצות.

      * הניצחון האחרון של סכנין היה ב-27 במרץ 2010, עוד בקופסה, עם 1:2. חאמד גנאים כבש את השער השני.

      * מכבי נתניה לא הפסידה בחמשת המחזורים האחרונים ולמעשה עדיין ללא הפסד ביתי בעידן רוני לוי (שלושה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו).

      מאמן מכבי נתניה, רוני לוי, ליד עוזרו רונן גבאי. טל לוי
      אווירה מחויכת. רוני לוי/טל לוי

      מפתחות והכנות

      מכבי נתניה:

      באופן פרדוקסלי, במכבי נתניה נהנים מאוד. כסף אין, עתיד אין, אבל האימונים של רוני לוי ממשיכים להיות רציניים, מקצועיים ובאווירה נהדרת. "אני כל כך נהנה איתכם", אמר היום המאמן לשחקנים בגילוי לב. "פשוט כיף לי לבוא בכל יום ולראות אתכם מתאמנים בשיא הרצינות עם כל הבעיות. אני רוצה שנסיים את העונה במקום הראשון בפלייאוף התחתון ולכן עם כל הרצון שלי לשתף דווקא עכשיו כמה שיותר שחקנים במשחקים שנותרו עד סוף העונה, אני אמשיך לשמור על אותה מסגרת ועל אותו מבנה כדי שנעמוד במשימה שלנו".

      לוי הקרין לשחקנים קטעים ממשחקיה האחרונים של בני סכנין ונראה שהוא יבצע שני שינויים בהרכב לעומת זה שפתח בתיקו בשבת שעברה מול מ.ס. אשדוד. אורי שטרית יחזור לעמדת המגן השמאלי במקום שמעון הרוש ורומאריו פירס שהיה מוצהב, יחזור להרכב במקום עומר צלישר. שוער המשנה שניר דורי יחזור לסגל אחרי תקופה ארוכה בה נעדר בגלל פציעה בכתפו.

      sheen-shitof

      עוד בוואלה!

      איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

      בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
      אריאל הרוש שוער מכבי נתניה. קובי אליהו
      חייב להתנתק. הרוש/קובי אליהו

      בני סכנין:

      הבלם הצעיר עאיד חבשי בספק גדול למשחק מול מכבי נתניה ואם אכן ייעדר כפי שמעריכים בקבוצה, בני סכנין תישאר למעשה ללא בלם טבעי ששיחק העונה, שכן גם עלא אבו סלאח ואיציק כהן פצועים. במקרה כזה נראה שאלי כהן יעלה עם איגור יובאנוביץ' כבלם ועם אחמד סייד הצעיר לצדו. שחקן הבית עשוי לקבל את ההזדמנות הראשונה, כשגם עלי עוסמאן ייעדר מהסגל ומוחמד זבידאת יפתח כמגן ימני. פיראס מוגרבי סוחב צהובים וסגס תאמבי צפוי להחליפו.

      במקביל למשחק מול נתניה, בבני סכנין צפויים לפתוח בשבוע הבא את ההכנות לעונה הבאה ופגישה עם אלי כהן צפויה להתקיים. כמו כן, בסכנין ייפגשו עם כמה שחקנים, ביניהם רן קדוש שבהנהלה כבר שוחחו עם סוכנו יעקב בוזגלו וקבעו לתאם פגישה בשבוע הבא.

      ליביו אנטל שחקן בית"ר ירושלים (שמאל) מול  עאיד חבשי, בני סכנין. ברני ארדוב
      משאיר את סכנין ללא בלם טבעי ששיחק העונה. עאיד חבשי גולש/ברני ארדוב

      יעמדו למבחן

      מכבי נתניה: אריאל הרוש

      הראש של אריאל הרוש היה טרוד כל השבוע בענייניו מול אלי טביב ובית"ר ירושלים. הוצאה לפועל, עיקולים, חובות שלא שולמו. עם כל המטען הזה צריך לבוא השוער למשחק ולא תמיד מצליחים להתנתק.

      בני סכנין: סגס תאמבי

      בשנה הבאה צפוי סגס תאמבי לקבל הזדמנות גדולה יותר ועד סוף העונה יצטרך להראות שהוא אכן ראוי למקום במרכז השדה. משחק טוב מול הקישור של נתניה עשוי להעניק לילד מכפר קמא הזדמנות לפחות עד סוף העונה

      הרכבי הקבוצות

      שופט: יגאל פריד
      אצטדיון: נתניה
      קהל: 3000

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully