וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 0:1 את הרטה ברלין והבטיחה מעשית את האליפות

שער של בסטיאן שווינשטייגר, שחזר מפציעה, אחרי בישול גדול של מיטשל וייזר (80) סידר לבווארים ניצחון, שהגדיל את הפער בפסגה ל-15 נק'. אם וולפסבורג לא תנצח בגלדבאך, באיירן אלופה כבר מחר

בסטיאן שווינשטייגר שחקן באיירן מינכן. רויטרס
שווינשטייגר ובאיירן קרובים לאליפות/רויטרס

ברכות לבאיירן מינכן. שיאנית האליפויות בגרמניה הבטיחה הערב (שבת) מעשית את האליפות ה-25 בתולדותיה. הבווארים ניצחו 0:1 את הרטה ברלין בזכות שער של בסטיאן שווינשטייגר בדקה ה-80 והגדילו את היתרון בפסגה ל-15 נקודות, יממה לפני המשחק בין בורוסיה מנשנגלדבאך לוולפסבורג וכשנשארו עוד ארבעה מחזורים לסיום. אם הזאבים לא ינצחו בבורוסיה פארק, ולמעשה גם אם ינצחו, באיירן תבטיח את האליפות שלה באופן רשמי וסופי. זאת מכיוון שיש לה מאזן שערים טוב בהרבה מזה של הקבוצה של דיטר הקינג.

במשחק שפתח את המחזור, מיינץ ניצחה 0:2 את שאלקה. רצף שבעת הניצחונות של לברקוזן נעצר על שבעה אחרי 1:1 בקלן, בעוד דורטמונד ניצחה את פרנקפורט 0:2 והמבורג גברה על אוגסבורג 2:3.

באיירן מינכן - הרטה ברלין 0:1

זהו, כנראה שכבר אפשר לברך את הבווארים על האליפות ה-25 בתולדותיה. באיירן מינכן התקשתה, אבל ניצחה 0:1 את הרטה ברלין בזכות שער של לא אחר מאשר בסטיאן שווינשטייגר, שחזר לשחק אחרי תקופה ממושכת בשל פציעה. אלופת גרמניה שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-76, 15 יותר מוולפסבורג, שתשחק מחר מול בורוסיה מנשנגלדבאך, כשכל תוצאה פרט לניצחון של הזאבים תשלח את הצלחת דרומה למינכן.

מעבר לניצחון, פפ גווארדיולה קיבל בשורה משמחת מאוד מכיוונו של חאבי מרטינס, שחזר לסגל של באיירן אחרי שלא שיחק מאז הסופרקאפ מול בורוסיה דורטמונד באוגוסט. הקשר הספרדי לא שותף, אבל לפחות חזר לסגל וגם זה משהו. גם מיטשל וייזר הצעיר קיבל הזדמנות והחזיר עם פריצה אדירה בדקה ה-80. וייזר עבר ארבעה שחקנים באגף ימין, העביר מסירת רוחב ומצא את שווינשטייגר במרכז הרחבה, קפטן נבחרת גרמניה בעט בנגיעה אחת לחיבורים וקבע 0:1. גם זינאן קורט נכנס כמחליף ולוקה גאודינו פתח בהרכב.

חאבי מרטינס שחקן באיירן מינכן. GettyImages
היה בסגל לראשונה העונה. חאבי מרטינס/GettyImages

קלן - באייר לברקוזן 1:1

אכזבה גדולה לאורחת בדרבי של נהר הריין, וביום ראשון היא עלולה לאבד את המקום השלישי המוביל לליגת האלופות. יוליאן בראנדט העלה את לברקוזן ל-0:1 בדקה ה-60, אך בארד פינה השווה (83), ועצר את רצף שבעת הניצחונות של האורחת.

יוליאן ברנדט (שני מימין) עם הקאן צ'לחנוילו, באייר לברקוזן. GettyImages
נעצרו. בראנדט וצ'לאנוילו/GettyImages

בורוסיה דורטמונד - איינטרכט פרנקפורט 0:2

ניצחון שני רצוף לקבוצה של יורגן קלופ, שממשיכים לשפר עמדות ומוצאים עצמם, לראשונה מזה זמן רב, בחלק העליון של הטבלה. פייר אמריק אובמיאנג כבש את הראשון בפנדל (24), והתפנה לבשל לשינג'י קגאווה את תוצאת המשחק בדקה ה-32, עם כדור רוחב שהותיר את היפני פנוי לגמרי מול השער. דורטמונד נראית טוב מאוד שלושה ימים לפני המפגש הלוהט עם באיירן מינכן בחצי גמר הגביע.

המבורג - אוגסבורג 2:3

ניצחון גורלי לנועלת הטבלה ערב המחזור, שעוקפת את פאדרבורן ובשבוע הבא תוכל להגיע - זמנית, לכל הפחות - אל חוף מבטחים. איביצה אוליץ' (11) ופייר מישל לאזוגה (19) העניקו למארחת שערי זכות ראשונים מאז ה-28 בפברואר, ראול בובדיז'ה (25) וטוביאס ורנר (69) איזנו, אך לאזוגה כבש את שער הניצחון בדקה ה-71.

שינג'י קגאווה שחקן דורטמונד (ימין) חוגג עם פייר אמריק אובמיאנג. GettyImages
הצטיין. אובמיאנג עם קגאווה/GettyImages

מיינץ - שאלקה 0:2

שטפן בל, לו היה רק שער אחד ב-62 משחקיו הקודמים בבונדסליגה, הבקיע צמד תוך ארבע דקות והפך לשחקן ההגנה הראשון שכובש פעמיים באותו משחק במדי מיינץ. הבלם בן ה-23 כבש אחרי קרן בדקה ה-28, ובדקה ה-31 שוב ניצל הפקרות בהגנת שאלקה בכדור קרן, הפעם כדי לנגוח פנימה. האורחת האנמית לא מצאה תשובה ורשמה משחק ליגה שישי ללא ניצחון, מה שיכול לעלות לה באיבוד המקום החמישי. מיינץ הבטיחה כמעט סופית הישארות בליגה וכעת היא רחוקה רק חמש נקודות משאלקה.

שטפן בל שחקן מיינץ חוגג שער נגד שאלקה. AP
ארבע דקות הספיקו. שטפן בל/AP

משחקים נוספים

האנובר - הופנהיים 2:1

להאנובר: לארס שטינדל (24, פנדל), להופנהיים: אנתוני מודסטה (1), סוון שיפלוק (83)

שטוטגרט - פרייבורג 2:2

לשטוטגרט: דניאל גינצ'ק (24), מרטין הרניק (27), לפרייבורג: נילס פטרסן (58, 86)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully