וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ש למכבי תל אביב: טייריס רייס נבחר ל-MVP היורוקאפ

רגע לפני המשחק הראשון של גמר היורוקאפ מול גראן קנאריה, אקס הצהובים קיבל כצפוי את תואר שחקן העונה אחרי תצוגות מצוינות במדי חימקי מוסקבה. העמיד ממוצעים של 17.7 נקודות ו-5.5 למשחק

טייריס רייס שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
פורח. רייס/ברני ארדוב

רגע לפני שהגמר ייצא לדרך, רייס זכה באופן לא מפתיע בפרס MVP המפעל. אקס מכבי תל אביב, שהצטרף לקבוצה הרוסית אחרי שזכה גם בפרס MVP פיינל פור היורוליג, העמיד העונה ממוצעים מצוינים ביורוקאפ, עם 17.2 נקודות (57% משתיים, 39.3% משלוש, 85.7% מהקו), 2.2 ריבאונדים ו-5.5 אסיסטים ב-22 משחקים.

כפי שהוכיח בעבר גם במכבי תל אביב, ככל שהתקרבו רגעי ההכרעה, רייס שדרג את משחקו. בצמד משחקי רבע הגמר מול ולנסיה הוא קולע 22.5 נקודות ומסר 7.5 אסיסטים בממוצע, ואילו בחצי הגמר מול בנביט הטורקית עם התעלה עם 25 נקודות ו-5.5 אסיסטים למשחק. רייס מוביל העונה את היורוקאפ בנקודות ובנקודות מדד ושני בסחיטת עבירות.

רייס, שיחגוג יום הולדת 28 בחודש הבא, הפך בעונה שעברה לאחד הרכזים המבוקשים ביבשת בזכות היכולת שהציג במכבי תל אביב, בעיקר בחלק האחרון של העונה. בסך הכל הוא העמיד ממוצעים של 9.5 נקודות ו-3.2 אסיסטים למשחק ביורוליג בעונה שעברה, אך בפיינל פור הוא בלט עם 19.5 נקודות בממוצע, כולל 26 נקודות בגמר מול ריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully