וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אנלואיג'י בופון: "רצינו לכבד את ההיסטוריה של יובנטוס"

שוער הגברת הזקנה חגג את ה-0:0 מול מונאקו, שסידר לקבוצה שלו את העלייה הראשונה לחצי גמר ליגת האלופות אחרי 12 שנה. מסימליאנו אלגרי: "זה לא היה אטקרטיבי, אבל התגוננו מצוין"

שחקני יובנטוס חוגגים. רויטרס
חיכו 12 שנה לרגע הזה/רויטרס

אחרי 12 עונות, נצח במושגי כדורגל, הצליחה יובנטוס לעשות את זה. הגברת הזקנה סיימה הערב (רביעי) ב-0:0 מול מונאקו בחוץ וגברה עליה 0:1 בסיכום שני המפגשים בדרך לחצי גמר ליגת האלופות, שם תבקר לראשונה מאז עונת 2002/3. המשחק עצמו, באצטדיון לואי השני, ממש לא התעלה לרמה גבוהה, אבל בסופו של דבר יובנטוס יכולה לחייך כיוון שהיא השיגה את המטרה שלה ותהיה עם באיירן מינכן, ברצלונה וריאל מדריד בחצי גמר ליגת האלופות.

טבס מול טולאלאן/GettyImages, Laurence Griffiths

המספרים

* יובנטוס העמידה היום את ההרכב הזקן ביותר ששיחק אצלה בהיסטוריה של ליגת האלופות עם ממוצע גילאים של 31 שנה ו-28 ימים.

* ארבע הקבוצות שעלו הכי הרבה פעמים לחצי גמר גביע האלופות הן ריאל מדריד (31), ברצלונה (30), באיירן מינכן (25) ויובנטוס (22). כל הארבע עלו לחצי הגמר.

* יובנטוס חזרה לחצי גמר ליגת האלופות לראשונה מאז 2002/3.

* יובנטוס סיימה ב-0:0 במחצית הראשונה בפעם ה-23 בתולדותיה בליגת האלופות. היא הפסידה רק בשישה מהמקרים, עכשיו זה כבר שבעה.

* ג'ורג'ו קייליני ספג כרטיס צהוב אחרי 50 שניות וזה הצהוב המוקדם ביותר שקבוצה איטלקית סופגת בליגת האלופות אי פעם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ג'אנלואיג'י בופון שוער יובנטוס (שמאל). GettyImages
בופון ויובה על הגובה/GettyImages

בלם מונאקו איימן עבדנור אמר: "התגוננו היטב והגיע לנו לנצח, או לפחות לכבוש שער. ראינו שמונאקו הייתה טובה יותר מיובנטוס בכל הרמות. זה הכדורגל, לפעמים אתה מפסיד למרות שאתה טוב יותר, אבל אנחנו צריכים להתמודד עם זה ולחזור כמו שצריך לליגה, כדי לעמוד במטרה שלנו לזכות באליפות".

מאמן הצרפתים לאונרדו ז'ארדים אמר בסיום: "אני מאוכזב מהתוצאה, אבל גאה באיך ששיחקנו בשני המשחקים. הראינו שאנחנו יכולים לייצר כדורגל טוב באירופה. אחרי הקמפיין הנהדר הזה, אני חושב שייצגנו בכבוד את הכדורגל הצרפתי ואת מונאקו. אנחנו חייבים להתרכז מחדש במטרות שלנו בליגה".

הסמל הגדול של הגברת הזקנה, ג'אנלואיג'י בופון, לא ידע את נפשו מרוב אושר: "חשבתי שאצטרך לחכות פחות זמן כשהייתי בחצי הגמר לפני 12 שנים. זה היה מסע קשה, אבל הוא רק הופך את התוצאה למהנה יותר. כמובן שאנחנו יודעים שעדיין לא השגנו כלום. רצינו לעלות לשלב הבא בכל מחיר. ידענו שזו הזדמנות מצוינת, ורצינו לכבד את ההיסטוריה של יובה. היה פה הרבה יותר מתח מבמשחק מול דורטמונד, ידענו שמונאקו יריבה קשה, וכל טעות שנעשה תעלה לנו ביוקר. המתח אחז בנו יותר מתמיד".

מאמן יובה מסימיליאנו אלגרי אמר: "המטרה שלנו הערב הייתה לעלות לחצי הגמר. אולי לא שיחקנו כדורגל אטרקטיבי, אבל קשה לנצח את מונאקו ועשינו הרבה טעויות טכניות. אני חושב שזו הייתה הופעה טובה מאוד מבחינה הגנתית, לא אפשרנו להם להגיע להרבה מצבים. ידענו שאנחנו צריכים לכבוש כדי להיות בטוחים בעצמנו לפני המחצית, אבל יכולנו לעשות משהו יותר טוב. לא הצלחנו לנצל את המצבים שהגנו אליהם, אבל הצלחנו להתגונן היטב".

אלגרי התייחס להגרלת חצי הגמר, שתפגיש את יובה עם באיירן מינכן, ברצלונה או ריאל מדריד: "אני מרוצה בשביל השחקנים. אני חושב שהגיע לנו לעלות לחצי הגמר על כל מה שהם עשו בליגת האלופות העונה. הפסדנו רק פעמיים וגם זה היה ב-1:0. עכשיו נשארנו במפעל עם שלושת המועדונים הכי גדולים באירופה. אני יכול להבטיח שהמשחקים מולם יהיו שונים לחלוטין מאלה שהיו מול מונאקו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully