וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: שאחוב הדיח את רפאלוב וקלאב ברוז' ברבע הגמר

החלום האירופי של הישראלי (90 דקות) תם בעקבות הפסד דרמטי 1:0 לדניפרו בגומלין רבע הגמר. סביליה עלתה עם 2:2 דרמטי מול זניט, פיורנטינה ניצחה את דינמו קייב והצטרפה לנאפולי בחצי הגמר

שחקן קלאב ברוז' ליאור רפאלוב מול שחקן דניפרו יבגני צ'בריאצ'קו. רויטרס
הדחה כואבת. ליאור רפאלוב בפעולה/רויטרס

ארבע העולות לחצי גמר הליגה האירופית נקבעו הערב (חמישי) אחרי דרמות לא קטנות. ליאור רפאלוב וקלאב ברוז' נפרדו מהמפעל בעקבות הפסד 1:0 לדניפרו משער של שאחוב ג'וניור בדקה ה-82. סביליה השוותה בדקה ה-85 ל-2:2 בחוץ מול זניט סנט פטרסבורג והעפילה בזכות ה-1:2 הדרמטי בבית בשבוע שעבר. פיורנטינה גברה 0:1 על דינמו קייב וסידרה לאיטליה שתי נציגות, שכן נאפולי חגגה על חשבון וולפסבורג בגרמניה והשלימה את העבודה עם 2:2 בסן פאולו.

שחקן דניפרו יבגני שאחוב. AP
קול מן העבר. שאחוב חוגג ניצחון גדול/AP

דניפרו - קלאב ברוז' 0:1 (0:1 בסיכום)

ליאור רפאלוב (90 דקות, שישה שערים במפעל) נפרד מאירופה בצורה כואבת למדי, והאיש האחראי לכך הוא יבגני שאחוב ג'וניור, בנו של יבגני שאחוב ששיחק בישראל במדי מכבי פתח תקוה. שאחוב הבן, שגדל בארץ ודובר עברית, לא התחשב ובדקה ה-82 הבקיע את השער היחיד בצמד המשחקים בין הקבוצות. דניפרו בחצי גמר היסטורי, ובצדק. קלאב ברוז', שכלל לא בעטה למסגרת, תחזור למאבק על האליפות, בניסיון להשלים דאבל בבלגיה.

דקה 21: רוטאן הגביה כדור חופשי מצד שמאל ומצא את ראשו של לאו מאטוס, אבל הנגיחה האחורית שלו חלפה מעט מעל השער.

דקה 49: הצלה גדולה של ריאן. קונופליאנקה קיבל כדור נהדר בצד שמאל ובעט לשער מזווית אלכסונית, אבל השוער האוסטרלי של ברוז' שלח יד והדף. דניפרו אפילו לא קיבלה קרן.

דקה 82: גול! הקרח נשבר בצורה דרמטית. שאחוב המחליף, בנו של שחקן העבר של מכבי פתח תקוה, סובב כדור נהדר מצד ימין שפגע בשחקן הגנה ונכנס פנימה. 0:1 לדניפרו.

עוד באותו נושא

מחובר: הבן של ייבגני שאחוב מתגעגע לישראל

לכתבה המלאה
שחקן קלאב ברוז' ליאור רפאלוב מול שחקן דניפרו ארטם פדטסקי. רויטרס
עשה בעיקר הגנה. ליאור רפאלוב מול ארטם פדצקי/רויטרס

נאפולי - וולפסבורג 2:2 (3:6 בסיכום)

החבורה של רפא בניטס רשמה משחק ביתי מספר 12 ללא הפסד באירופה והעפילה לחצי הגמר, למרות ששמטה יתרון של שני שערים תוך שלוש דקות. וולפסבורג הגיעה לסן פאולו חסרת סיכוי אחרי התבוסה הביתית 4:1, ובהיעדרם של קווין דה בראונה ואנדרה שורלה גם פיגרה 2:0 בעקבות שעריהם של חוסה קאייחון (50) ודריס מרטנס (65), אבל טים קלוזה (71) ואיבן פרישיץ' (73) דאגו להשוות ולפחות לאפשר לזאבים להיפרד מאירופה ללא הפסד נוסף.

דקה 50: גול! היגואין שלח כדור ארך מצד שמאל עבר היגואין, שהטעה את רודריגס ובעט מ-16 מטרים כדור שפגע במגן האורח וחלף מעל בנאליו בדרך אל הרשת. 0:1 לנאפולי ו-1:5 בסיכום.

דקה 65: גול! שוב בצד האיטלקי. אינסינייה המחליף מצא ברחבה את היגואין שהקפיץ לאחור למרטנס. הבלגי נעצר פעם אחת, אבל את הריבאונד המשיך מהאוויר פנימה. 0:2 לנאפולי ו-1:6 בסיכום.

דקה 71: גול! ארנולד הגביה כדור קרן והבלם הגבוה קלוזה התגבר על אלביול ונגח בעוצמה פנימה. וולפסבורג צימקה ל-2:1.

דקה 73: גול! הזאבים השוו. גילאבוגי הצרפתי הגביה לרחבה ופרישיץ' נגח פנימה ונחתך תוך כדי המהלך. 2:2, אולי וולפסבורג לא תפסיד שוב.

מארק האמשיק שחקן נאפולי בין שחקני וולפסבורג. GettyImages
לכוד, אבל יהיה בשלב הבא. מארק האמשיק בין שחקני וולפסבורג/GettyImages

זניט סט. פטרסבורג - סביליה 2:2

האלופה המכהנת עדיין בחיים, אחרי עוד דרמה כמיטב המסורת שלה באירופה. שני חילופים מוצלחים סידרו לאונאי אמרי ניצחון במשחק הראשון, וחילוף נוסף הניב את שער השוויון הדרמטי בסנט פטרסבורג. זניט התאוששה אחרי פנדל מוקדם של קרלוס באקה והפכה עם שער של סלומון רונדון וגולאסו מרהיב של הולק. כשנראה היה שהולכים להארכה, הגיע קווין גמיירו והציל את המצב עבור סביליה עם שוויון יקר בדקה ה-85.

דקה 6: גול! הולק איבד כדור, האנדלוסים יצאו למתפרצת וקוקה הוכשל על ידי לואיס נטו. באקה ניגש לנקודה הלבנה וירה לפינה השמאלית העליונה. 0:1 מהיר לסביליה.

דקה 48: גול! זניט חזרה לחיים. הגבהה של שאטוב החליקה מידיו של בטו היישר למפתנו של רונדון, שמקרוב בעט פנימה והשווה ל-1:1. שער נוסף של הרוסים ישלח את המשחק להארכה.

דקה 72: גול! הקאמבק של הרוסים, ועם איזה גולאסו. הולק זיהה את בטו מחוץ לשערו ומ-40 מטרים בצד ימין שלח כדור פנטסטי ברגל שמאל שפגע במשקוף ונחת כבר מעבר לקו. שער מרהיב, 1:2 לזניט ו-3:3 בסיכום. כרגע: הולכים להארכה.

דקה 85: גול! שוב החילופים של אמרי עושים את ההבדל. 10 דקות אחרי שנכנס, גמיירו הצרפתי סיים נהדר אחרי מסירה של ויטולו. 2:2, כרגע סביליה עולה עם 3:4 בסיכום.

קרלוס באקה שחקן סביליה כובש פנדל מול זניט סנט פטרסבורג. AP
22 שערים העונה בכל המסגרות. קרלוס באקה כובש/AP

פיורנטינה - דינמו קייב 0:1 (1:2 בסיכום)

חצי גמר אירופי ראשון לפיורנטינה בשבע שנים ושתי נציגות לאיטליה בין ארבע האחרונות במפעל. שער השוויון הדרמטי של חומה בבקאר בתוספת הזמן בקייב הקל את העבודה על הוויולה, שנהנו גם מהרחקה מטופשת של של ירמיין לנס (צהוב שני על התחזות) והשיגו את הניצחון בעזרת שער מקרי של מריו גומז בדקה ה-43. דינמו קייב תחזור להתרכז בליגה ובניסיון להחזיר את האליפות אחרי חמש שנים.

דקה 40: כרטיס אדום! איזו הרחקה מטופשת מבחינת לנס. ההולנדי שכבש במשחק הראשון עבור דינמו קייב, התחזה ברחבה וספג צהוב שני שהשאיר את קבוצתו ב-10 שחקנים.

דקה 43: גול! חואקין העביר כדור רוחב שפגע בגומז, הטעה את אולכסנדר שובקובסקי והתגלגל פנימה. החלוץ הגרמני הוותיק חגג שער אירופי מספר 40, 0:1 לוויולה שעלו ל-1:2 בסיכום.

שחקן פיורנטינה מריו גומז מכניע את שוער דינמו קייב אולכסנדר שובקובסקי. רויטרס
שער 40 במסגרות אירופיות. מריו גומז/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully