וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלת פנים חמה לאוברדוביץ': "יום גדול בהיסטוריה של פנרבחצ'ה"

פנרבחצ'ה אולקר נחתה באיסטנבול אחרי הסוויפ על מכבי תל אביב. המאמן חגג: "זה מגיע לקהל שלנו, רוצים שיגיע בהמוניו לפיינל פור". גאודלוק: "היה משחק קשה מאוד, איכשהוא הצלחנו לנצח"

מאמן פנרבחצ'ה אולקר, זליקו אוברדוביץ'. ברני ארדוב
הפך לאליל גם בטורקיה. אוברדוביץ'/ברני ארדוב

יממה לאחר שהעפילה לפיינל פור, פנרבחצ'ה אולקר התקבלה היום (שלישי) בכבוד של מלכים בטורקיה. ז'ליקו אוברדוביץ', המאמן של הטורקים שחתום על הסוויפ מול מכבי תל אביב והעלה את הקבוצה לראשונה בתולדותיה למעמד הרם של היורוליג, התקבל כמו מלך בטורקיה והתפנה כדי לענות לשאלות העיתונאים.

"שיחקנו נגד קבוצה חזקה מאוד. האוהדים שלה גם היו נהדרים, אבל בסופו של דבר ניצחנו. ההצלחה הזו מגיעה לקהל שלנו", אמר אוברדוביץ'. המאמן הוסיף: "זה היה ניצחון חשוב מאוד בהיסטוריה של פנרבחצ'ה. אנחנו מאוד שמחים, אנחנו הולכים לפיינל פור. אני רוצה לברך את השחקנים שלי. אנחנו מצפים מהקהל הנהדר שלנו שיגיע בהמוניו לתמוך בנו במדריד, זה מגיע להם. עכשיו אנחנו ננוח קצת, נתפנה לליגה הטורקית ואחרי זה נתכונן במלוא המרץ לפיינל פור".

קבלת הפנים של אוברדוביץ'

אנדרו גאודלוק, רכזה של פנרבחצ'ה החמיא לצהובים ואמר: "היה משחק קשה ביותר, אבל הצלחנו לנצח. מכבי נתנה לנו פייט גדול, אבל השגנו את הניצחון עם הרבה נחישות".

אוגוז סבאס, הסנטר של הטורקים היה בטירוף: "אנחנו הולכים לפיינל פור בפעם הראשונה תודה לאל. פנרבחצ'ה קבוצה יותר מנוסה מאשר בשנים קודמות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully