וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהלך המדויק של ליגת האלופות: המבצע הקבוצתי של ריאל מדריד

כריסטיאנו רונאלדו בנה, חאמס רודריגס השחיל, רונאלדו חזר כדי לבשל בחוכמה וצ'יצ'אריטו, דווקא הוא, בעט מדויק בין אובלק לחואנפראן והכריע את הדרבי. הרגע שהעלה את ריאל לחצי הגמר

המהלך המדויק צ'יצ'אריטו. רויטרס, מערכת וואלה!
המהלך המדויק צ'יצ'אריטו/מערכת וואלה!, רויטרס

שבעה מפגשים ועוד 88 דקות לקח לריאל מדריד לפצח את היריבה המושבעת אתלטיקו. בכל משחקי הדרבי הקודמים העונה, והיו כאמור שבעה כאלה, ריאל הייתה בצד המאוכזב. היו לבלאנקוס ארבעה הפסדים ועוד שלוש תוצאות תיקו. הפעם, בזכות מהלך קבוצתי מבריק, ריאל מדריד ניצלה את היתרון המספרי שלה על המגרש, ניצחה דרבי ושמרה על חלום הזכייה השנייה ברציפות בליגת האלופות.

אלופת אירופה הגבירה את הלחץ על אתלטיקו מרגע הרחקתו של ארדה טוראן, ובדקה ה-88 הר הגעש בסנטיאגו ברנבאו קיבל את האישור להתפרץ. כריסטיאנו רונאלדו היה הפעם בתפקיד האדריכל. הוא בנה את המהלך עם פריצה מצד ימין, מסר לחאמס רודריגס וביצע תנועה לכיוון הרחבה. הקולומביאני סיפק את הניצוץ, כשפיצח את ההגנה עם מסירת אומן לעבר רונאלדו, בין רגליו של דייגו גודין. CR7 כבר הקדים את מירנדה ברחבה, משך אליו גם את חוסה מריה חימנס ופרגן לצ'יצ'אריטו, שמ-11 מטרים לא יכול היה להיכשל, נעץ מבטו בכדור ותוך כדי נפילה בעט מדויק, בין השוער המזנק יאן אובלק לרגל המושטת של חואנפראן.

הכדור של צ'יצ'אריטו עבר בין שניהם והפך לשער היחיד בצמד משחקי הדרבי הטעון הזה ברבע גמר ליגת האלופות. הרגע הכי גדול של החלוץ המקסיקני, שצבר כל כך הרבה תסכול כשחקן מחליף בספרד, עבד קשה בדרבי, גם החמיץ לא מעט, אבל בסופו של דבר בא על שכרו וניצל עד תום את ההזדמנות שנפלה בחלקו בעקבות פציעתו של קארים בנזמה. ואיזה חצי גמר הוא סידר לנו עם שער הניצחון הזה. כי ניצחון זה לא עניין של מזל, אלא של דיוק כחוט השערה.

בחרו את המהלך המדויק של העונה ותוכלו לזכות בכרטיסים ואירוח לחצי גמר ליגת האלופות!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully