וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי מוסא: "אי אפשר לתאר כמה שמחנו עבור מירקו אורמוש"

21.4.2015 / 11:16

בהפועל פתח תקוה פרגנו לקשר אחרי שער הניצחון מול הפועל תל אביב. עינב: "הוא לא היה בלידה של אשתו, הוא הרגיש מחוייב להישאר בגלל המצב". במועדון רוצים להשאירו גם בעונה הבאה

one

מעבר לניצחון בשבת על הפועל תל אביב, השמחה בהפועל פתח תקוה היתה גם אישית עבור מירקו אורמוש. הקרואטי בן ה-26 כבש את שער הניצחון היפהפה ואין אחד במועדון שלא היה מאושר עבורו בסיום. "אי אפשר לתאר כמה שמחנו עבור מירקו", העיד הקפטן קובי מוסא. "זה השחקן שכל הקבוצה אוהבת. הייתי בהרבה קבוצות בקריירה. מעט מאוד אנשים כמוהו פגשתי".

אורמוש, שהצניע את החגיגות שלו בשבת מאחר שכבש מול הפועל תל אביב, הקבוצה הראשונה שלו בישראל, לא ראה כבר חודשיים את רעייתו ואת בנו הבכור. "בחודשיים שלפני הלידה, אשתו הגיעה לכאן והוא היה לצידה", סיפר היום מנכ"ל הקבוצה יורם עינב. "אבל לקראת הלידה, היא חזרה לקרואטיה ובלידה עצמה הוא לא היה. הוא כל כך מסור לקבוצה והרגיש כל כך מחוייב להישאר כאן בגלל מצב המועדון בתחתית, שרק כאשר הוא היה מושעה בגלל צהובים, הוא ביקש לטוס אליהם לכמה ימים. מאז הוא נמצא כאן איתנו והיא שם עם הילד ובקרוב הם ייפגשו שוב. אנחנו תמיד אומרים שהלוואי והיו לנו אחד-עשר אורמושים בהפועל פתח תקוה".

שחקן הפועל תל אביב, ליאור לוי, ליד מירקו אורמוש, שחקן הפועל פתח תקוה. ברני ארדוב
יישאר גם בעונה הבאה? מירקו אורמוש/ברני ארדוב

במועדון רוצים מאוד להשאיר את אורמוש גם לעונה הבאה, אבל מאחר שטרם ידוע באיזו ליגה תשחק הקבוצה, אי אפשר לעשות שום צעד. בחגים האחרונים היה אורמוש עם חברים שהכיר בארץ וכמעט בכל סוף שבוע, ישן בדירתו השכורה בפתח תקוה גיא דיין שמגיע מהצפון כדי לא לנסוע מביתו בבית שאן ולא לחלל את השבת.

שחקני הקבוצה התארחו אתמול בבית ספר הרצל ביהוד לפעילות משותפת במסגרת פרוייקט של מנהלת הליגה. הביקור היה חד פעמי, אבל במועדון כל כך התלהבו מהמפגש עם הילדים והוריהם ורוצים לאמץ את בית הספר ולקיים פעילויות דומות בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully