וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "לא חושב שאנחנו בשליטה בסדרה, נצטרך להיות מוכנים לבצע התאמות"

מאמן קליבלנד דרוך לקראת המשחק השני מול בוסטון (2:00, אין שידור), מזהיר: "זו יריבה נהדרת, הם בוודאי יעשו מאמץ גדול להגביל את קיירי", ומפרגן לטריסטן תומפסון: "הוא חיה של איזורים אפורים"

ברנדון באס שחקן בוסטון סלטיקס מול טימופיי מוזגוב שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
יוצאים לעוד קרב. מוזגוב מול באס/AP

קליבלנד תנסה להמשיך הלילה (בין שלישי לרביעי) בתנופה מסיום המשחק הראשון בסדרה מול בוסטון, כשתארח את הסלטיקס למשחק השני בסדרה (2:00, אין שידור בשל יום הזיכרון). אחרי שהתקשו בפתיחה מול המדורגת שביעית במזרח, שחקניו של דיוויד בלאט הרשימו בדרך ל-100:113 שנתן להם 0:1 בסדרה, ותוספת ביטחון אחרי שהתגברו על משוכת הבכורה בפלייאוף של בלאט, קיירי אירווינג וקווין לאב.

לאחר שפערי הכוחות באו לידי ביטוי החל מאמצע הרבע השני, לכולם באוהיו ברור שהקאבס לא אמורים להתקשות בסדרה, אך עדיין קיים חשש מפני שאננות שתאפשר לירוקים לגנוב את יתרון הביתיות, כשאיזיאה תומאס הראה עד כמה הוא מסוכן, והקבוצה של בראד סטיבנס הציגה לפרקים את הכדורסל הקבוצתי המרשים שלה מהחודשיים האחרונים. בלאט דיבר עם התקשורת אחרי אימון הקבוצה הלילה ואמר על סטיבנס: "הייתה לי הזדמנות לפגוש את בראד הקיץ בקליניקת המאמנים, הוא מאמן צעיר ומצוין ובחור נהדר. עוד לא יצאנו ביחד לארוחת ערב, אבל אני בהחלט אשמח לצאת איתו לארוחת ערב, אחרי שהסדרה תסתיים...".

דייויד בלאט מאמן קליבלנד קאבלירס. AP
ישמח לצאת לארוחת ערב עם סטיבנס בתום הסדרה. דיוויד בלאט/AP

כשנשאל האם לאור העובדה שקבוצתו נמצאת בשליטה בסדרה הוא חושב שהוא צריך לבצע התאמות או פשוט להגיב לאלו של הסלטיקס ענה בלאט: "לא הייתי אומר שאנחנו בשליטה, זה היה משחק אחד מתוך סדרה של הטוב משבע. כל משחק הוא שונה, ואני חושב שצריך להתכונן לכל משחק אחרת ולעשות התאמות נכונות. בוסטון היא יריבה נהדרת, היא קבוצה מאוד מאוד טובה, מיומנת ומאומנת היטב. אנחנו צריכים להיות מוכנים לבצע כמה שינויים והתאמות, כמו שהם בוודאי יעשו".

"הסלטיקס יעשו את מה שהם חושבים שצריך לעשות כדי להפוך אותנו לקבוצה התקפית פחות יעילה", המשיך בלאט. "אתמול היינו די יעילים ודי טובים בצד הזה של המגרש. נצטרך להיות מוכנים להתמודד עם התכניות שלהם, אחרי המשחק של קיירי הם בוודאי יגיבו לכך ויעשו מאמץ גדול להגביל אותו יותר". על היכולת של קיירי אירווינג, שכיכב עם 30 נקודות במשחק הראשון, אמר בלאט: "אני חושב שזה היה המשך של העונה הנהדרת שלו. קיירי הוא שחקן ותיק ב-NBA למרות שהוא צעיר, וכמובן שהוא בחור שיכול לשחק על הבמה הגדולה, בגלל היכולות שלו, האמונה שלו בעצמו והביטחון שלחברים שלו לקבוצתו יש בו".

עוד באותו נושא

בדרך למפגש בשלב הבא: שיקגו כבר ב-0:2 על מילווקי

לכתבה המלאה
טריסטן תומפסון שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
"חסר פשרות בגישה שלו להגיע לכדור". טריסטן תומפסון/AP

כשהתבקש להתייחס ליכולת של טריסטן תומפסון ענה בלאט: "הוא שחקן של כמה מאמצים בזה אחרי זה. הוא חסר פשרות בגישה שלו להגיע לכדור, ושחקן שלא צריך לשחק ספציפית עליו. הוא חיה של איזורים אפורים, והוא מקבל בברכה את התפקיד הזה. זה חשוב שמישהו לוקח בעלות על מיומנות מסוימת, ואלמנט שממש תורם להצלחה הכללית של הקבוצה. זה מה שהוא עושה, וכמובן שיש לו חלק גדול בהצלחה שלנו העונה".

כשנשאל האם הוא מודאג השיב בלאט: "אני תמיד מודאג. אני מאמן, זה ב-DNA שלנו". כשנשאל על הקליעה המשוגעת של ג'יימס ג'ונס אמר בלאט בחיוך: "אני שרטטתי את המהלך הזה, רק שתדעו... זה היה סל ענק, של שחקן שהוא ווינר, שהיה חלק מהרבה קבוצות מנצחות".

ג'יימס ג'ונס שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
כמובן שבלאט שרטט את המהלך. ג'יימס ג'ונס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully