וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס שטילוב: "הגעה לארבעה גמרים זה הישג של נבחרות גדולות"

21.4.2015 / 10:48

נבחרת ההתעמלות של ישראל שבה מאליפות אירופה, בה העפילו הנציגים לארבעה מעמדי גמר. אלכס שטילוב מרוצה למרות שסיים ללא מדליה: "אליפות מעודדת". יו"ר האיגוד אופיר פינס: "ארבעה גמרים זה לא דבר של מה בכך"

אלכס שטילוב מתעמל ישראלי. koji sasahara, AP
מעודד מההישגים של הנבחרת. שטילוב/AP, koji sasahara

נבחרת ישראל בהתעמלות מכשירים שבה מאליפות אירופה שנערכה במונפלייה שבצרפת, ובה רשמו המתעמלים ארבעה מעמדי גמר. אלכס שטילוב, המתעמל הבכיר של ישראל, העפיל לגמרים בקרקע ובמתח, וסיים רביעי וחמישי בהתאמה. שטילוב, שמתאושש מתקופה בה סבל ממספר פציעות, סיכם את האליפות: "הגעה לארבעה גמרים זה הישג של נבחרות גדולות. יש מעצמות כמו רומניה למשל, שלא עשו את זה. ברור שיש עוד הרבה עבודה לפנינו, אבל האליפות הזו בהחלט מעודדת. צריך לשבח את ארטיום הצעיר, שהעפיל לגמר ראשון והוכיח שהוא מאוד כישרוני".

אנדריי מדבדב, שהוכיח לא בפעם הראשונה שהוא שייך לצמרת האירופית, העפיל לגמר בשולחן הקפיצות וסיים במקום השביעי. ההפתעה הגדולה של האליפות מבחינת המשלחת הישראלית הוא המתעמל הצעיר ארטיום דולגופיאט, שהעפיל לגמר הקרב רב. דולגופיאט רשם תוצאה נאה במוקדמות, אבל בגמר התקשה לשחזר את היכולת וסיים במקום ה-22.

גם בנשים הצליחה ישראל להגיע להישג נאה, כאשר צוף פלדון הצעירה השיגה את הכרטיס לבאקו, כשדורגה ראשונה מהמתעמלות הצעירות בקרב רב במוקדמות אליפות אירופה. יו"ר איגוד ההתעמלות, אופיר פינס: "ארבעה גמרים זה לא דבר של מה בכך. הוכחנו פעם נוספת שלישראל יש נבחרת, ולא מדובר רק באלכס שטילוב. אנחנו גאים במתעמלים ובטוחים שהמדליות יגיעו בתחרויות הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully