וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב מסיר את הכפפות: בית"ר תובעת את זורק האבוקה בבלומפילד

21.4.2015 / 9:04

לאחר שעד עתה במועדון הסתפקו בהחרמת מנויים והרחקות, טביב החליט ללכת עד הסוף: "זה קו פרשת המים, או זה או שלא תהיה בית"ר". בקבוצה שמחו על התיקו של מכבי חיפה: "קיבלנו מתנה"

one

בבית"ר ירושלים החליטו קיבלו אתמול החלטה סופית כי בימים הקרובים תוגש תביעת פיצויים כנגד זורק האבוקה בבלומפילד במשחק נגד מכבי תל אביב ביום ראשון. כזכור, האוהד נתפס כמו כמו האוהד שביצע גרפיטי בשירותים של יציעי 4-5 אך בשל העובדה שבית"ר לא עומדת לדין בנושא לא ברור אם תוגש תביעה גם נגדו.

בבית"ר הסבירו אתמול ואמרו: "ניסינו לדבר ולהסביר ואין עם מי. אנשים אטומים, לא מבינים את המשמעות של הנזקים. האבוקה זאת התפרעות האוהדים העשירית והמשמעות שלה היא הורדת נקודות. זה מה שהיה קורה אם האוהד לא נתפס ולא מגישים נגדו תביעה. אנשים לא מבינים שזה קו פרשת המים, או שמטפלים בזה או שלא תהיה בית"ר".

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
נמאס לו מבתי הדין. אלי טביב/קובי אליהו

בבית"ר התייחסו גם להודעת אלי טביב אתמול בנוגע לצירוף שחקן ערבי בעתיד ואמרו: "הרי ברור לכולם שטביב לא ימהר מחר לצרף ערבי או מוסלמי אלא רק אם וכאשר יבשילו התנאים, אבל אם האוהדים היו מבינים מה הולך באופ"א ופיפ"א בנוגע לבית"ר, עד כמה היו גורמים בהתאחדות שהיו מוכנים שיטילו סנקציות על בית"ר רק שהנבחרות והקבוצות האחרות לא ייפגעו, הם היו חושבים אחרת. אנחנו בסיטואציה הכי קשה של בית"ר מול ההתאחדות וגם מול המוסדות האירופאיים וזאת פשוט מלחמה על קיום".

הצוות המקצועי והשחקנים שמחו מאוד לראות את התיקו של מכבי חיפה. שחקנים בקבוצה אמרו אתמול כי "קיבלנו מתנה. אנחנו עם נקודה מתשע ועדיין מקום רביעי עם שתי נקודות יתרון. חייבים לחזור להביא נקודות נגד באר שבע, גם אם בכדורגל פחות יפה. המקום הרביעי בהישג יד ויש לנו כאן הזדמנות בלתי רגילה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קלאודמיר פריירה שחקן בית"ר ירושלים (שמאל) מול ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
"חייבים לחזור לשחק יותר רגוע". קלאודמיר/קובי אליהו

אגב, באימון אתמול השחקנים שוחחו ביניהם בנוגע למשחק נגד מכבי תל אביב ואמרו כי אסור היה לקבוצה לקבל ארבעה שערים וכי הייתה יותר מדי הפקרות במשחק ההגנה הקבוצתי. קלאודמיר פראיירה אמר לגורמים במעודון כי "חייבים לחזור לשחק יותר רגוע ולא לתת לקבוצות לרוץ עלינו 3 על 3 במתפרצות. אנחנו צריכים להיות חכמים ולהביא נקודות במשחקים הקרובים, יהיה מספיק זמן לכדורגל יותר התקפי".

נראה כי לקראת המשחק הקרוב נגד ב"ש אופיר קריאף יתופקד כבלם, כאשר ישנו סיכוי גבוה כי חנן ממן יחליף את עומר נחמני בקישור. בבית"ר יקבלו היום תשובות כמה כרטיסים יוקצו לאוהדי הפועל באר שבע. במועדון מאמינים כי יתמלא ברבבת צופים.

אריאל הרוש שוער מכבי נתניה. קובי אליהו
"ברגע שנתניה לא שילמה את הכסף אזי השחקן צריך לשלם אותו". הרוש/קובי אליהו

בנוגע לסוגיית אריאל הרוש וההוצאה לפועל. עורך הדין של בית"ר רוני מוסזון מטפל בנושא ובבית"ר הבהירו כי המועדון כבר שילם מעל כ-300 אלף ש"ח למס הכנסה עבור השכר של הרוש כאשר השכר נטו של השחקן מתקזז עם ה-450 אלף ש"ח שלטענת המועדון השחקן צריך לשלם כדמי השבחה ואף ישנה יתרת זכות של כ-80 אלף ש"ח עבור המועדון. בבית"ר הסבירו כי "הדברים בפסק הבורר מאוד ברורים, ברגע שנתניה לא שילמה את הכסף אזי השחקן צריך לשלם אותו. בשבוע הבא נערב את ההתאחדות שתפסוק בעניין. בנוגע לעיקולים על חשבון בנק כזה או אחר, במעמד צד אחד תמיד אפשר לעשות זאת ובתוך רבע שעה אנחנו נבטל זאת, אין לזה ערך פרט לעשיית רעש מיותר".

בעלי המועדון אלי טביב הגיש המחאה אישית לטובת המדינה כנגד עיכוב הליך העיקול אותו הגיש אריאל הרוש. הליך העיכול עוכב והוסר עד לדיון. המועדון יגיש ביום ראשון למוסד לבוררות תביעה כנגד אריאל הרוש על כך שלא בוצע פסק בורר המחייב אותו לשלם למועדון 450 אלף ש"ח כדמי השבחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully