וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון: "למכור כליה או את חרסיסיץ'? בוא נקווה שהוא יישאר"

21.4.2015 / 8:41

מאמן מכבי פתח תקוה העביר מסר לקשר שרוצה לעזוב, ההנהלה תיפגש איתו. עוד מהמאמן: "יש מחיר למשחק ההגנתי. קשה לשפוט את סולארי. אפשר להגיע לאירופה"

one

ארבעה מחזורים חלפו בפלייאוף העליון אבל במאזנה של מכבי פתח תקוה, ששואפת להגיע לאירופה, עדיין אפס שערים. הקבוצה של רן בן שמעון הפגינה אתמול ב"סמי עופר" שוב משחק טקטי שנשען בעיקר על משחק הגנה חזק, אך כמו במחזור הקודם לא מצאה את הרשת. "כמובן שבמערך הזה ההגנה באה על חשבון ההתקפה", הודו אתמול בקבוצה. "אבל מי שמסתכל על הטבלה יודע שאנחנו עדיין בתמונה של הכרטיס לאירופה". למשחק אתמול הגיע בין היתר אבי לוזון, יו"ר ההתאחדות לשעבר, שנכנס בסיום למתחם חדר ההלבשה ושוחח עם חלק מהשחקנים. במועדון יפגשו במהלך השבוע עם בריאן חרסיסיץ' בניסיון להשאיר אותו בקבוצה.

מבדיקה שערך המועדון מתברר כי מכיוון שמדובר באזרח אמריקני, הטבת המס בעניינו חלה עשר שנים מאז הגיעו ארצה, אלא שהבעיה העיקרית נוגעת לעניינים משפחתיים. "רן מלווה אותו כבר שנים, קשה לנו להאמין שהוא יעשה לו דבר כזה. חייבים להשאיר אותו בקבוצה". כפי שתראו בהמשך, בן שמעון מוטרד מאוד מעניין ויעשה הכל כדי שיישאר. אכזבה קיימת מהחלוץ רועי דיין ששוב לא הצליח להבקיע אתמול. דדי בן דיין הרשים את הצוות המקצועי ועדיין קיים סיכוי שיישאר.

מאמן מכבי פתח תקוה, רן בן שמעון. אדריאן הרבשטיין
חושב קדימה. רן בן שמעון/אדריאן הרבשטיין

"במחצית הראשונה לחצנו מאוד גבוה, היינו יותר טובים בחצי הראשון והבנו את המשחק. ידענו שבחצי השני יפעילו לחץ עלינו. הקטע של האיכות, שצריך לעצור את הכדור וצריך לעשות את הפעולה האחרונה, שם פספסו ולכן לא ניצחנו", הסביר בן שמעון אתמול. "העונה, נכון לעכשיו, לקחנו שבע נקודות ממכבי חיפה ולא ספגנו שער מהם. זה הישג טוב למכבי חיפה. אחרי התחלה קטסטרופלית שלנו בפלייאוף היה חשוב לי שהקבוצות בדרך לאירופה לא יברחו. אנחנו קרובים למקום הזה, שאף אחד לא יטעה, מה שחשוב זה מי תסיים במקום הרביעי במחזור ה-36. אני עושה את המיטב, מכין את הקבוצה כמו שאני מבין, יש יתרונות טקטים למאמנים וקבוצות, אבל צריך יכולות אישיות והבנה של השחקנים. צריך לגרום ללב של השחקנים לרוץ גם כשהם עייפים".

הקבוצה שלך לא כובשת, אבל משחקת נהדר מאחור. לא מפתה אותך לשנות שיטה בעונה הבאה?

"כשבניתי את הסגל בתחילת העונה, התכוננתי לשתי שיטות אחרות. בגלל הסגל של העונה, בחרנו את השיטה הזאת. אני ממש לא מבטיח שאשחק בה בימי חיי. אין ספק שהקבוצה יכולה להתקדם הרבה, בטח באיכויות. יש מחיר למשחק ההגנתי והוא המשחק ההתקפי. במעט ההזדמנויות שאפשר לצאת, במעט ההזדמנויות שיש לנו מצבים מסוכנים בחלק ההתקפי, שם צריך להתקדם".

למה המשא ומתן התעכב? חיכית להצעה ממכבי חיפה?

"מכבי פתח תקוה זה מועדון שכיף לי בו, במשך חודש מכבי רצתה שאשר שם. התחברתי למקום, לשחקנים שלי, לא היו דיבורים עם מכבי חיפה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי חיפה ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-0:0 בסמי עופר

לכתבה המלאה
בריאן חרסיסיץ' שחקן מכבי פתח תקוה מול שמוליק מלול בית"ר ירושלים. מגד גוזני
יישאר במכבי פתח תקוה? בריאן חרסיסיץ'/מגד גוזני

בוא נתעכב על שני שחקנים. סולארי בכושר לא טוב, ציפית ממנו ליותר. ומה יקרה עם בריאן חרסיסיץ' שרוצה לעזוב?

"סולארי חזר מפציעה ארוכה, קשה מאוד לשפוט אותו. ראיתי את מה שראית. אני אוהב את הבחור הזה. התפקיד שלי הוא להיות עם השחקנים שלי גם כשקשה להם, ולהיות איתו גם שקשה. אני מודע לכך שהוא לא מספיק טוב, זה משחק ראשון אחרי הפציעה. בריאן? תן לי לחשוב. למכור כליה או בריאן, בריאן או כליה? אני מקווה שהוא יישאר במכבי פתח תקוה".

תוכלו להגיע לאירופה?

"כשאתה יוצא למשחק, לא משנה הסטטיסטיקה, מי החזיק יותר ומי בעט יותר. אם נעשה אחד אפס קטן ובשאר אפס אפס, יכול להיות שנגיע לאירופה. כדי שיהיה סיכוי אני לא מאמין שצריך להבקיע בכל המשחקים".

אשר עלמני זוכה לכבוד/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully