וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "נלחמנו עד לרגע האחרון, יוצא בטעם טוב מהעונה הזו"

20.4.2015 / 23:25

למרות ההדחה מהיורוליג, מאמן מכבי תל אביב מסתכל על חצי הכוס המלאה: "אמרתי לשחקנים שאני גאה בהם. פנרבחצ'ה אולקר טובה מאיתנו. גאה להיות בין 8 המאמנים הטובים ביבשת". מזרחי: "השחקנים נתנו את הכול"

one

מכבי תל אביב נפרדה הערב (שני) מתואר אלופת היורוליג, כשהפסידה לפנרבחצ'ה אולקר 75:74 בתום דרמת ענק והארכה, והובסה בסדרת ההצלבה 3:0. ג'רמי פארגו קיבל שתי הזדמנויות לנצח במשחק אך החטיא (גם בסיום הזמן החוקי, גם בסיום ההארכה), והצהובים יכולים לפחות להתנחם בפייט הגדול שסיפקו נגד קבוצה טובה יותר, שמצידה עולה לראשונה בתולדותיה לפיינל פור.

"אמרתי לשחקנים שאני גאה בהם על הדרך", ציין גיא גודס, "כדורסל הוא משחק של טעויות ועשינו מספר טעויות במשחק, וזה עלה לנו ביוקר. הכדור היה בידיים שלנו בסוף ולא הצלחנו לייצר סל. זה מאכזב, אבל כשעושים טעויות מפסידים. אמרתי לשחקנים 'תרימו את הראש ותהיו גאים, נלחמתם'. הם צריכים להרים את הראש ולהמשיך קדימה. פנרבחצ'ה/אולקר היא קבוצה עדיפה עם סגל מאוד איכותי. היה לנו קשה מאוד לשחק נגדה. מגיעה לה כבוד גדול על המשחק הזה. אמנם היינו צריכים לנצח ואף אחד לא יודע מה היה קורה במשחק הבא, אבל זה כבר היסטוריה".

העונות הגרועות של מכבי ת"א ביורוליג: השוואה לעונה הנוכחית

עליות, ובעיקר ירידות: רגעי המפתח בעונה האירופית של מכבי תל אביב

איזו אכזבה: אלבום ההפסד

מאמן מכבי תל אביב גיא גודס. ברני ארדוב
"גאה בשחקנים". גיא גודס/ברני ארדוב

המאמן הוסיף: "אני יוצא בטעם טוב מהעונה הזו. הגענו לשמונה הגדולות. ידענו שפנרבחצ'ה קבוצה מדהימה, אבל לא חשבנו שיהיה סוויפ. נלחמנו עד לרגע האחרון. כבוד להיות בין שמונה המאמנים הגדולים של היורוליג. צריך ללמוד מזה ולהתקדם הלאה. יש לנו עוד הרבה זמן לעבוד על דברים ואני מאמין בשחקנים. המטרה שלנו כרגע היא לזכות באליפות".

יו"ר המועדון, שמעון מזרחי, אמר לערוץ הספורט: "צריך להיות ריאלים, לא קל לחזור מ-2:0. הייתה לנו החמצה נוספת, כמו במשחק הראשון בטורקיה. השחקנים נתנו כל מה שהם יכולים לתת. יש לנו צוות מאמנים שיחשוב ויביא המלצות לקראת העונה הבאה. אני בטוח שיש עוד הרבה קבוצות באירופה שהיו רוצות להיות במצבנו. גל מקל? ברור שהוא יכול לתרום, אבל לא כל דבר שרוצים הוא בר ביצוע. אין אכזבה מדווין סמית'. הוא נתן את כל מה שהוא יכול לתת".

"להפסיד במגרש שלנו זו לא ההרגשה הכי טובה, אבל השחקנים נתנו את הכול", אמר ניקולה וויצ'יץ', "פנרבחצ'ה קבוצה חזקה ואגרסיבית. הם הקשו עלינו מאוד. פארגו? הוא החמיץ את הזריקה, זה קורה. הוא יכול היה לקלוע אבל הוא החמיץ. זה המשחק. אני בטוח שהוא התכוון לקלוע. היינו רחוקים סל מלצמק את התוצאה בסדרה ל-2:1. הטורקים בנויים יותר לסדרות מהסוג הזה, מכיוון שהליגה הטורקית חזקה מאוד".

מרקיז היינס הוסיף: "כולם מאוכזבים בחדר ההלבשה. הם נלחמו עד הסוף וכך גם אנחנו. הם הוציאו לפועל מה שהם רצו בסיום. זה כואב כי היה היה לנו סיכוי לנצח, נלמד מזה, יש עוד מטרות".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
פארגו עצוב, אוחיון מודה לקהל, לאן הולך מזרחי?/ברני ארדוב

מנגד, המאמן המנצח ז'ליקו אוברדוביץ' סיכם: "היה משחק קשה מאוד. מגיעות ברכות לשחקנים שלי שהיו מרוכזים מאוד ועשו את הדברים נכון. מגיעות ברכות גם למכבי תל אביב, שהיא קבוצה קשוחה וטובה. אני חושב שהדברים הקטנים הם אלו שהכריעו את הסדרה".

אנדרו גאודלוק, מגיבורי הניצחון הטורקי: "זו הרגשה נהדרת, בשביל זה עבדנו כל העונה. היתה סדרה קשה, אני מאוד נרגש".

ניקוס זיסיס, שהיה ענק הערב, סיכם: "זה היה משחק מצוין, אני חושב ששתי הקבוצות היו יכולות לנצח. זה הוכרע על מהלך אחד. אנדרו עשה מהלך גדול בסוף ההארכה. אני כאן רק ארבעה חודשים, אבל אני מבין מה זה אומר לפנרבחצ'ה/אולקר להגיע לפיינל פור. זה רגע היסטורי, ואני רוצה להקדיש אותו למיליוני האוהדים שיש לנו בטורקיה".

שחקני פנרבחצ'ה אולקר חוגגים בחדר ההלבשה. קובי אליהו
החגיגות בחדר ההלבשה היו גדולות/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully