וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר זעם על השחקנים: "ככה אתם רוצים לעלות לאירופה?"

20.4.2015 / 22:04

בעלי מכבי חיפה נכנס לחדר ההלבשה במחצית של המשחק מול מכבי פתח תקוה וגער בשחקנים. בלבול: "השופט לא שמר עלינו". שכטר: "אני צריך להיראות טוב יותר". בן שמעון: "לא זוכר מצבים שלהם"

one
שחקן מכבי חיפה, איתי שכטר. אדריאן הרבשטיין
מבטיח להשתפר. איתי שכטר/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה יכולה הייתה לעלות למקום הרביעי אם הייתה מנצחת את מכבי פתח תקוה הערב (שני), אך הירוקים הציגו משחק חלש ולא הצליחו למצוא את הרשת של המלאבסים והמשחק נגמר ב-0:0 שלא משרת את הקבוצות במסגרת הפלייאוף העליון.

שחקנים בקבוצה אמרו לאחר המשחק: "הכדור פשוט לא נכנס אבל אי אפשר לתרץ. הכול קרה בגללנו". במהלך המחצית נשיא המועדון, יענקל'ה שחר, נכנס לחדר ההלבשה ונראה זועם על השחקנים. שחר פנה לשחקנים: "ככה אתם רוצים לעלות לאירופה?". אחד השחקנים אמר: "אפשר להבין את הכעס שלו. נראינו רע במחצית הראשונה ומכבי פתח תקוה הייתה טובה יותר".

"אמרנו שהפלייאוף הזה יהיה קשה", הודה מרקו בלבול, "כל שש הקבוצות נאבקות. מכבי פתח תקוה שיחקה חזק מאוד ואני חושב שהשופט לא שמר על השחקנים שלי. הם שיחקו בצורה אובר-אגרסיבית. בחצי הראשון לא שיחקנו טוב, פשוט לא הופענו למשחק, הכל היה לאט, אבל בחצי השני השתפרנו. בסופו של דבר לא הצלחנו לנצח וחבל. למה השופט הרחיק אותי? בעטתי בבקבוק והוא החליט להרחיק אותי. אני לא חושב שזה אסור על פי חוק. מותר לי להתעצבן".

"לא חשבנו על המשחק של בית"ר ירושלים", ציין איתי שכטר, "היו לנו כמה מצבים שהיינו צריכים לנצל וזה מאכזב. רואים שהקבוצה במגמת שיפור. אנחנו נראים טוב ממשחק למשחק. היה לי מצב וחצי לתת שער. אני מאמין שלאורך זמן אחזיר למועדון על האמון בי ועל ההשקעה. אני צריך להיראות טוב יותר. אני מאמין בעצמי וביכולות שלי.

מאמן מכבי פתח תקוה, רן בן שמעון. אדריאן הרבשטיין
רצה ניצחון. רן בן שמעון/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי פתח תקוה, רן בן שמעון סיכם: "בחצי הראשון הייתי מאוד מרוצה. עמדנו טוב, שיחקנו טוב, אנחנו צריכים ללמוד להעניש קבוצות שיוצאות קדימה עם 17 שחקנים. בסוף כבר לא היו לנו אנרגיות. בסך הכול אני לא זוכר מצבים של מכבי חיפה. יכולנו לעקוץ אותם עקיצה כואבת. יש לנו בעיה בייצור מצבים. ביציאות קדימה ובדיוק בפס האחרון אנחנו חייבים להשתפר. קשה לשפר מעכשיו לעכשיו. הגנה קל ללמד, זה טקטיקה, עבודה באימונים. היום מלמדים גם התקפה בעולם, אבל לנו זה קצת קשה".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully