וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב מאיים: "אם הקומץ יפגע בבית"ר, אעזוב"

20.4.2015 / 14:32

אחרי שהבהיר שהוא לא פוסל שחקן ערבי, הודיע הבעלים: "מאסתי בהכפשות, לא אתן שיהפכו את בית"ר למועדון גזעני. בינואר כמעט החתמנו את קהינדה, נאתכו יתקבל בשמחה". עיני: "דבריו מבורכים"

one

: "

הסערה בבית"ר ירושלים מהשבוע האחרון נמשכת אחרי דבריו של גיא לוי בשבוע שעבר כי לא יחתים שחקן ערבי בקבוצה, כאשר מי שמשמיע אמירות הפוכות היום (שני) הוא הבעלים אלי טביב, שמצהיר כי אין לו כל מניעה להחתים שחקן ערבי, מוסלמי או דרוזי, ובפרט שהוא יסכים להגיע למועדון. טביב מדגיש כי אם במקרה כזה הקהל יפגע במועדון בעקבות צעד שכזה, הוא לא יהסס לעזוב את המועדון. כזכור, הבוקר פרסמנו כי טביב הבהיר את הנושא בפני מקורביו והצהיר: "לא נפסול שחקן ערבי טוב שירצה לשחק בבית"ר ירושלים".

"מאסתי כבר בכל הרינונים וההכפשות כנגד המועדון בדבר מדיניותו הגזענית על פי כמה מכלי התקשורת", אמר טביב בהודעה רשמית שהועברה לתקשורת. "לומר שאני מצדד בגזענות ואפליה זה עוול אישי ועוול כלפי בית"ר ירושלים. כבעלים של הפועל כפר סבא והפועל תל אביב, שיחקו תחתי לא מעט שחקנים בני לאומים שונים, לרבות מוחמד קבהה, ביברס נאתכו, וואליד בדיר, מהארן לאלה, ועוד. לא רק שלא הפליתי את אותם השחקנים, אלא חיבקתי ואימצתי אותם לחיקי כדי שיחושו אהודים ואהובים ולא נבדלים כלל".

בבוקר פרסמנו: טביב הצהיר כי לא יפסול שחקן ערבי טוב שירצה לשחק בבית"ר

אלי טביב בעלי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"בחלון ההעברות האחרון כמעט והחתמתי את לנרי קהינדה". אלי טביב/קובי אליהו

טביב סיפר כי בחלון ההעברות האחרון הוא כמעט והחתים שחקן ממוצא מוסלמי: "בחלון העברות האחרון כמעט והחתמתי את לנרי קהינדה, אך המשא ומתן הכספי לא צלח. לא היה איכפת לי מה מוצאו או מה הלאום שלו, וזאת בניגוד לאמירתו ההרסנית והמסיתה של אחמד טיבי לפיה אסור לשחקן ערבי לשחק בבית"ר ירושלים. זו אמירה פוגענית שרק מעמיקה את השסע בחברה שלנו".

טביב העביר גם מסר לאוהדים, כשאמר: "בכל קבוצה יש קומץ אוהדים שגורם נזק, ואנו נפגעים מאוד, הן כלכלית והן תדמיתית מהקומץ שלנו. אנו נלחמים בו בכל דרך אפשרית. אמירתי היא ברורה: הקומץ אינו חזות הכול. השהיתי את החלטתי לגבי השאלה האם אני נשאר במועדון, אך אני יכול לומר כי אם אחליט להישאר ונרצה להחתים שחקן שיתאים לנו מבחינה מקצועית, גם אם הוא יהיה ערבי/מוסלמי/דרוזי וכדומה והשחקן יסכים להגיע לבית"ר ירושלים, הוא יוחתם ללא קשר לדבר, פרט לצרכים מקצועיים. שחקן כדוגמת ביברס נאתכו, שהוא שחקן מצוין ואישיות נהדרת, יתקבל בשמחה אם נוכל להביאו ולהחתימו. אם יקום אותו הקומץ ויפגע במועדון, כפי שכבר קרה בעבר, לא אהסס ואעזוב. לא אתן לאף אדם להכתיב סדר יום גזעני ולטעון כי בית"ר ירושלים הוא מועדון שחרת על דגלו את הגזענות".

תגובת יו"ר ההתאחדות עופר עיני על דברי אלי טביב: "אני מברך על דבריו הברורים והנחושים של אלי טביב. הגורם הבכיר ביותר בבית"ר ירושלים אמר באופן שאינו משתמע לשתי פנים, כי שחקן ערבי יכול להצטרף למועדון ואין כל מניעה לכך. זאת אמירה חשובה ואחראית מצד הבעלים, אמירה ערכית וראויה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully