וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד טרגדיה בענף הקריקט: שחקן התנגש בשחקן אחר, ומת

כחמישה חודשים אחרי מותו של שחקן אוסטרלי, אנקיט קשרי, שחקן הודי בן 20, התנגש בשחקן אחר, צנח אל הקרקע וטופל במשך שלושה ימים בבית חולים, אך הלילה הוא קיבל דום לב ומת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הוא היה שחקן איכותי מאוד". קשרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כחמישה חודשים אחרי האסון הקודם שפקד את ענף הקריקט עם מותו של פיל יוז, שחקן מאוסטרליה שספג מכה בראשו אחרי מכה של שחקן יריב, הענף רושם קורבן נוסף: שחקן הקריקט ההודי אנקיט קשרי מאיסט בנגל בן ה-20 מת הבוקר (שני) אחרי אסון כבד.

האירוע התרחש ביום שישי האחרון במהלך משחק בין קבוצתו לבוואניפור. קשרי זינק כדי לנסות להשתלט על מסירה, אבל התנגש בשחקן אחר. הוא צנח אל הקרקע ואיבד את ההכרה. צוות רפואי פינה את השחקן לבית חולים פרטי שם הוא טופל במשך שלושה ימים. מצבו אמנם השתפר והוא התייצב, אבל לפנות בוקר הוא סבל מדום לב ונכנע לפצעיו.

"זה עצוב מאוד לשמוע את החדשות לגבי מותו של קשרי", הודיעה הנהלת הליגה של בנגל. "הוא לא היה רק שחקן דינמי, הוא היה איכותי מאוד. זו אבידה גדולה עבורנו". האסון הזה כאמור מצטרף למותו של פיל יוז שמת מגיל 25 בבית החולים יומיים לאחר שהוא נפגע בראשו מכדור משחק. רופא הנבחרת פטר ברוקנר ציין לאחר מותו כי הוא לא שב להכרה מאז הפגיעה בראשו.

  • עוד באותו נושא:
  • קריקט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully