וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פופוביץ' מודאג: "אנחנו מתקשים להתמודד עם האתלטיות שלהם"

הספרס מוטרדים מההגנה האגרסיבית של הקליפרס, אטלנטה מנסה להתאושש מפציעות תוך כדי תנועה ובנו אודריך לוקח את כדור המשחק למזכרת אחרי שיא קריירה. התגובות והמספרים מהלילה בפלייאוף ה-NBA

שחקן סן אנטוניו ספרס טים דאנקן. GettyImages
קשה, קשה. דאנקן/GettyImages

ליל המשחקים השני בפלייאוף ה-NBA הביא עמו עוד שלושה משחקים מרתקים ואיכותיים פרט למשחק של קליבלנד מול בוסטון. סן אנטוניו נכנעה לתצוגה אנרגטית של הקליפרס, ממפיס ניצחה בקלות את פורטלנד בזכות הגנת ברזל ואטלנטה שרדה קאמבק מאוחר של ברוקלין בדרך לניצחון בג'ורג'יה.

הקליפרס פירקו את סן אנטוניו, גם אטלנטה וממפיס עלו ל-0:1

קליבלנד ניצחה 100:113 את בוסטון ועלתה ל-0:1 בסדרה

דיוויד בלאט: "לברון היה בשליטה והפגין בגרות"

הראשון לזהות: על משחק הפתיחה בין קליבלנד לבוסטון

שחקן סן אנטוניו טוני פארקר מאוכזב. GettyImages
הטריו סבל. פארקר/GettyImages

לוס אנג'לס קליפרס - סן אנטוניו 92:107 (הקליפרס עלו ל-0:1 בסדרה)

* גם ב-2003, 2005 ו-2007 סן אנטוניו הפסידה במשחק הראשון בפלייאוף. איך זה נגמר? באליפות, כמובן.

* מאז ה-17 במרץ המאזן של הקליפרס עומד על 1:17.

* אחרי ארבעה ניצחונות רצופים בפלייאוף בהם חזרה מפיגור דו ספרתי ברבע הראשון וניצחה, הטריק לא עבד לפופוביץ'.

* הספרס צנחו מ-46% מהשדה בעונה הרגילה ל-36.6% במשחק הלילה.

seperator

אם גרג פופוביץ' חשב שההפסד המכריע לניו אורלינס בסיום העונה הרגילה היה בגדר מעידה בלתי חד פעמית, הוא קיבל אזהרה בסטייפלס סנטר. כמעט שהספרס לא היו בעמדת ניצחון לאורך כך המשחק, והקליפרס נראו רעננים ורעבים בהרבה. אם האלופה מחפשת בכל זאת נחמה, היא מסתתרת בתקדימים ההיסטוריים: גם ב-2003, 2005 ו-2007 היא פתחה את הפלייאוף בהפסד, והמשיכה כל הדרך לטבעת.

"המשחק הזה הוכרע על ההגנה שלהם מול ההתקפה שלנו. זו השורה התחתונה", אמר פופוביץ' בסיום. "האגרסיביות שלהם, הפיסיות, האתלטיות - כל זה פגע בנו מאוד דווקא בהתקפה. הרגשתי בסדר עד המחצית, למען האמת. אבל אז באה הריצה שלהם".

"הם היו מאוד פיסיים. יש להם חוסמים נהדרים שמחכים מתחת לסל, בעיקר דיאנדרה ג'ורדן. זה השפיע על היכולת שלנו לחדור לצבע", הוסיף טים דאנקן. "בסך הכול, היינו מחוץ לקצב שלנו. גם הקליעות הפתוחות שלנו, ולא היו הרבה כאלה, פשוט לא נכנסו. זה פשוט לא היה הלילה שלנו".

מאנו ג'ינובילי, שהסתפק ב-10 נקודות בלבד, ניתח ואמר כי "הם שיחקו טוב יותר. ההגנה שלהם הייתה מצוינת. לא הגענו למצבי קליעה נוחים".

"סן אנטוניו עדיין מגנה על התואר, היא תשחק ככה עד סוף העונה. יש לנו הרבה ביטחון בקבוצה שלנוף אבל חייבים להישאר צנועים ולתת להם כבוד", הזהיר מאמן הקליפרס דוק ריברס.

עוד באותו נושא

הקליפרס פירקו את סן אנטוניו, גם אטלנטה וממפיס עלו ל-0:1

לכתבה המלאה

אטלנטה - ברוקלין 92:99 (אטלנטה עלתה ל-0:1 בסדרה)

* ניצחון פירוס? בכל שלוש הפעמים האחרונות שההוקס ניצחון את משחק מספר 1, הם הפסידו בסדרה כולה.

* ההוקס עומדים על מאזן של 0:5 על הנטס העונה. בסך הכל, כולל העונה שעברה, המאזן עומד על 0:6.

* זו הפעם הרביעית בחמש העונות האחרונות שההוקס מנצחים במשחק פתיחת הפלייאוף שלהם.

* מסתמן שההוקס חייבים להוביל עם הכניסה לרבע האחרון כדי לנצח. מאזנם במשחקים כאלה עומד על 4:52 בסך הכול ועל 0:30 במשחקי בית.

seperator

אם אטלנטה חשבה שברוקלין תעשה לה חיים קלים, בא המשחק הראשון בסדרה והוכיח לה אחרת. הנטס, שהשתחלו לפלייאוף בפוטו פיניש ונוצחו על ידי ההוקס בכל ארבעת המפגשים הקודמים ביניהן בעונה הרגילה, נתנו פייט במשחק הראשון בג'ורג'יה וניצלו היטב את ריבוי הפציעות של המארחת. למעט תאבו ספולושה שגמר את העונה, גם פול מילסאפ נראה לא חד עם החזרה למגרשים אחרי חמישה משחקים בחוץ. מילסאפ התייצב למשחק עם תחבושת מיוחדת וסיים עם שש נקודות בלבד, אבל אם לא די בכך, גם אל הורפורד נפצע באצבע ושרד עד סוף המשחק עם כאבים.

"יהיה קשה מאוד להביס את היריבות, בפלייאוף אתה פשוט מחכה לפייט, למאבק עיקש", הסביר מילסאפ. "הפציעה שלי די מפריעה לי עדיין. אני חייב לעשות את ההתאמות ולהתרגל לשחק במצבי".

"הכאבים באצבע השפיעו עליי. חבשו אותי ביד הזורקת, זה היה מאוד לא נוח", התלונן הורפורד. "זה כבר קרה לי בקריירה, שיחקתי ככה, אבל לא עם כאבים כאלה".

ג'ו ג'ונסון, שכיכב באטלנטה במשך שבע עונות, ספג בוז בכל פעם שנגע בכדור. הוא סיים עם 17 נקודות, אבל החטיא את כל ששת הנסיונות שלו מחוץ לקשת. "הבוז לא השפיע עליי. די ציפיתי לה", אמר בסיום.

שחקן ברוקלין נטס ג'ו ג'ונסון. GettyImages
קבלת פנים צוננת. ג'ו ג'ונסון/GettyImages

ממפיס גריזליס - פורטלנד בלייזרס 86:100 (ממפיס עלתה ל-0:1 בסדרה)

* בנו אודריך קלע בספרות כפולות רק ארבע פעמים ב-43 משחקי הפלייאוף בהם השתתף. הלילה הוא סיים עם 20, שיא קריירה.

* ממפיס שומרת על דומיננטיות מרשימה מול פורטלנד במהלך העונה כולה: המאזן ביניהן עומד על 0:5 והיא קולעת 101.8 נקודות בממוצע מולה, לעומת 92.2 של הבלייזרס.

seperator

מכל השחקנים אליה פורטלנד התכוננה, קשה להאמין שחשבה שדווקא בנו אודריך יהיה זה שיכריע את המשחק. הסלובני הוותיק סיים עם שיא קריירה בפלייאוף של 20 נקודות וסידר לגריזליס ניצחון קל. "בנו צריך לקחת איתו את כדור המשחק הביתה", החמיא זאק רנדולף. "מייק קונלי היה קצת פצוע, אז הוא לקח על עצמו את המשחק. הוא שיחק עם הרבה ביטחון".

גם טרי סטוטס החמיא ליריב, ואמר כי "הוא היה האקס פקטור. הוא עשה קצת מכל דבר, הוא שייך ל-NBA, הוא משחק כאן כבר הרבה זמן והוא תמיד יעיל".

אודריך עצמו סיפר ש"הייתי פנוי לחלוטין, אלו זריקות שאני חייב לקחת. קלעתי פעם או פעמיים אחרי חסימה ואז זה פשוט נמשך".

שחקן ממפיס גריזליס בנו אודריך מול שחקן פורטלנד בלייזרס דמיאן לילארד. AP
גיבור הניצחון. אודריך/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully