וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה תיפגש עם בריאן חרסיסיץ' לאחר המשחק בחיפה

20.4.2015 / 8:57

במועדון לא מתכוונים לוותר על הקשר הארגנטינאי בקלות. אחרי הזרים, גם תומר אלבז ומשה לוגסי עשויים לעזוב בעונה הבאה. גורם על גיא מלמד, שהודח מהסגל: "מדובר בהחלטה מקצועית"

one

הנהלת מכבי פתח תקוה מתכוונת להיפגש עם הקשר בריאן חרסיסיץ' לאחר המשחק נגד מכבי חיפה, זאת על רקע הידיעה בוואלה ספורט לפיה השחקן שוקל לעזוב את ישראל. במועדון רוצים מאוד להשאיר את הקשר בקבוצה, אבל יודעים שלא תהיה מניעה לשחררו אם יחליט לחזור לארגנטינה מסיבות משפחתיות. גם נושא המיסוי נמצא בבדיקה. "ניפגש עם בריאן במהלך השבוע וננסה לשכנע אותו להישאר", נמסר מהמועדון. "מדובר באחד השחקנים הכי חשובים בקבוצה, ואין כוונה לאפשר לו ללכת מבלי שנדע שעשינו הכול כדי להשאיר אותו".

מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה: בניון בסגל, משומר דרש הבהרות

בריאן חרסיסיץ' שחקן מכבי פתח תקוה מול שמוליק מלול בית"ר ירושלים. מגד גוזני
יילחמו עליו. בריאן חרסיסיץ'/מגד גוזני

שחקני הקבוצה קיבלו בהפתעה רבה את ההחלטה שלא לכלול בסגל את החלוץ גיא מלמד, שנחשב לאחד השחקנים הקבועים בהרכב של רן בן שמעון העונה. "מדובר בסיבות מקצועיות בלבד", אמרו אתמול במועדון. בן שמעון הודיע למלמד על ההחלטה בשיחה אישית שערך איתו מוקדם יותר, והייתה חלק מסבב שיחות שקבע המאמן עם שחקניו החל משעות הצהריים ועד האימון. מלבד מלמד, הוזמנו לשיחה גם חגי גולדנברג, עידן שמש, יובל יעקובוביץ', איבן הרצג, מרואן קבהא וגידי קניוק. גם משה לוגסי לא יתלבש והוא צפוי לעזוב בתום העונה.

כפי שכבר פרסמנו, בן שמעון עשוי לשחרר את רוב הזרים שלו, כשההתלבטות היחידה כרגע היא לגבי דניאל דימוב שיחזור היום לסגל אחרי פציעה. שחקן נוסף שעשוי לעזוב הוא הבלם תומר אלבז, אם כי לגביו ייתכן שמדובר יהיה בעונת השאלה. הסיבה לכך היא כמובן הרצון לצרף בלם בכיר בעונה הבאה, וזאת ללא קשר לעומר דנינו שצפוי להיות שחקן הרכב.
בן שמעון לא תרגל אתמול הרכב, אבל שוקל לפתוח עם המגן דדי בן דיין במקום נאור פסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully