וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"טיבויינג" עושה קאמבק? טים טיבו חתם בפילדלפיה איגלס

20.4.2015 / 8:32

לאחר עונה שלמה מחוץ ל-NFL, השחקן הפופולארי יצטרף לסאם בראדפורד כחלק מצוות הקוורטרבקים של האיגלס. המאמן צ'יפ קלי: "תמיד החזקתי ממנו"

טים טיבו שחקן ניו אינגלנד פטריוטס. Matt Rourke, AP
ישרוד עד פתיחת העונה? טיבו ב"קדנציה" הקודמת בליגה, בניו אינגלנד פטריוטס/AP, Matt Rourke

במרץ עשה צ'יפ קלי, מאמן פילדלפיה איגלס, טרייד שהביא לעיטמים את סאם בראדפורד. קלי לא עצר שם, והלילה (בין ראשון לשני) רשם חיזוק לא פחות מעניין, כשצירף לאיגלס את טים טיבו.

טיבו, שצפוי לחתום רשמית היום, לא שיחק ב-NFL מאז 2012, אז היה חלק מניו יורק ג'טס. ב-2013 הוא חתם בניו אינגלנד פטריוטס, אבל שוחרר לפני פתיחת העונה. בעונה החולפת עבד כפרשן פוטבול מכללות ב-ESPN.

טיבו בן ה-27 הגיע לליגה בסערה. זוכה ההייזמן ב-2007 נבחר בדראפט ב-2010 על ידי דנבר ברונקוס והצעיד את הסוסונים לשלב השני בפלייאוף שנה לאחר מכן. אף שנעדר מהמגרשים במשך עונה שלמה, הוא נותר אחת מדמויות הספורט הפופולאריות באמריקה.

מבחינת האיגלס, הם עוברים מתיחת פנים מעניינת. קלי כבר שיגר מהעיר את הקוורטרבק ניק פולס, הרץ לשון מקוי ואפשר לתופס ג'רמי מקלין לחפש קבוצה חדשה בשוק החופשי. כעת הוא יצטרך להוכיח שההחתמות האחרונות, ובכללן זו של טיבו, ישדרגו את האיגלס. טיבו התאמן בקבוצה בחודש שעבר וקלי אמר: "תמיד החזקתי ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully