וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: "אופטימיים מכך שהמקום השני עדיין תלוי בעיקר בנו"

20.4.2015 / 8:20

בקבוצה היו מעט מאוכזבים מה-2:2 נגד באר שבע: "הוכחנו למה בחלקים גדולים של העונה התמודדנו על המקום הראשון". בקבוצה מעריכים שאיתמר ניצן לא יחזור בעונה הבאה, אלא אם חיימוב יעזוב

בעירוני קרית שמונה יצאו ברגשות מעורבים מהמשחק אתמול (ראשון) נגד פועל באר שבע (2:2). בקבוצה אמנם היו מרוצים מכך שלא הפסידו למרות ששיחקו עם עשרה שחקנים ועוד שבו מפיגור, אך היו מאוכזבים מכך שהם לא השכילו לנצח על אף משחק טוב שלהם. "הוכחנו אתמול למה בחלקים גדולים של העונה התמודדנו על המקום הראשון", אמר שחקן בקבוצה. "היינו טובים מאוד, אבל חבל שפספסנו ככה הזדמנות להעפיל למקום השני. אפשר להיות אופטימיים מכך שהמקום השני עדיין תלוי בעיקר בנו".

הפועל באר שבע ועירוני קרית שמונה נפרדו ב-2:2

בכר: "לשלוט בבאר שבע זה לא מובן מאליו"

שחקני עירוני קרית שמונה חוגגים עם אופיר מזרחי (8). ברני ארדוב
זכה למחמאות. אופיר מזרחי מקבל אהבה מחבריו/ברני ארדוב

בקרית שמונה התאכזבו מהאדום שספג וובה בראון, אך אמרו שזה היה באוויר. מי שזכה למחמאות היה אופיר מזרחי, שאחרי תקופה ארוכה הציג את היכולת הטובה שלו ואף הוסיף שער נהדר. "אופיר חשוב לנו מאוד", אמר אחד מחבריו לקבוצה. "חשוב שעד סוף העונה הוא יחזור לעצמו". גם עודד אלקיים זכה למחמאות על יכולתו.

מי שזכה לעידוד הוא גיא חיימוב, שלצד עצירה נהדרת ספג שני שערים בהם היה לו חלק. למרות הטעויות, בקרית שמונה הבהירו שהעונה חיימוב הביא הרבה נקודות במו ידיו. אגב חיימוב, ההערכה בקרית שמונה היא שאיתמר ניצן, שרושם עונה מצוינת במכבי פתח תקוה ושייך לקרית שמונה, לא יחזור בעונה הבאה. בקרית שמונה מעריכים מאוד את חיימוב, והוא צפוי להישאר כשוער ראשון, מה שיגרום לכך שניצן לא יגיע על תקן שוער שני. אם חיימוב ייצא לאירופה או לקבוצה אחרת בארץ, כשכרגע נראה שהאפשרות הריאלית היחידה היא הפועל באר שבע, עשויים בקרית שמונה להחזיר את ניצן. אלא שכאמור ההערכה היא שניצן שוב ימצא קבוצה אחרת.

גיא חיימוב שוער עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
הרבה תלוי ברצונות שלו. גיא חיימוב/ברני ארדוב

באשר לרוג'רס קולה, מעמדו לא ברור עדיין לגבי העונה הבאה ולא התקבלה החלטה האם לממש את האופציה על החלוץ הזמבי. כפי שפורסם בוואלה ספורט לפני מספר חודשים, קרית שמונה תצטרך לשלם לגנט, קבוצתו הבלגית של השחקן, 250 אלף יורו לפי הסכם ההשאלה. אלא שאיזי שרצקי לא צפוי להסכים לסכום שכזה, וגם אם קרית שמונה תממש את האופציה, שרצקי ידרוש להפחית את הסכום משמעותית. שרצקי רוצה מאוד את לארי קאיודה, שאם יגיע, קולה לא צפוי להישאר, אך אם חלוצה של מכבי נתניה לא יגיע, ישנו סיכוי שקולה יישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully