וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו אייסטרן: "נהנה כאן, זו הייתה אחת המחציות הכי טובות שלנו"

מאמן מכבי תל אביב היה מאושר אחרי ה-1:4 על בית"ר. דור מיכה על השער המרהיב: "עוד עשר בעיטות כאלה, וזה לא נכנס". גיא לוי: "עניין של זמן עד שנדביק את מכבי". מדליק האבוקה נתפס

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב התקרבה הערב (ראשון) עוד קצת לאליפות שלישית ברציפות, אחרי שהביסה 1:4 בבלומפילד את בית"ר ירושלים בזכות צמד ראשון בליגת העל של דור מיכה (56 ו-71 בבעיטה מסובבת לחיבורים), שער ראשון זה חמישה חודשים של המחליף ראדה פריצה (68) וכמובן תוספת של מלך השערים ערן זהבי, שחגג את שערו ה-25 העונה. איציק כהן השווה זמנית (58) אך לא מנע מהירושלמים הפסד ראשון העונה מול האלופה. שמוליק מלול הורחק.

מדליק האבוקה ביציע של בית"ר ירושלים נתפס עוד במהלך המשחק ועוכב על ידי המשטרה.

משחק גדול של דור מיכה/קובי אליהו

פאקו אייסטרן, מאמן מכבי תל אביב, אמר בסיום: "אנחנו הולכים ומשתפרים. התחלנו את הפלייאוף טוב והופענו בדיוק בזמן הנכון. במחצית השנייה היינו יותר סבלניים, רצנו יותר וניצלנו את המצבים שלנו כדי להבקיע. זו הייתה אחת המחציות הטובות שלנו העונה. מבחינתנו זה מעבר לתוצאות, אנחנו רוצים להמשיך להצליח ולהשתפר כקבוצה. זו המטרה. אם ההופעות טובות, גם התוצאות מגיעות. אני נהנה כאן בישראל ומקווה להמשיך ליהנות. אני ארצה לעבוד כאן כל עוד יתאפשר לי. זה לא תלוי בי, אני כבר חושב על המשחק הבא".

דור מיכה, המצטיין במשחק, התייחס לשער המרהיב שלו: "אני שמח שזה נכנס. תן לי עוד עשר בעיטות כאלה ואני לא חושב שזה היה יוצא ככה. ההרגשה מעולה, זה משהו שמאוד חסר לי בעונה הזו. אני לא מרבה לכבוש ורוצה לעשות את קפיצת המדרגה הזו. יש עוד שישה משחקים לסיום העונה, נלך משחק-משחק ואני מקווה שנחייך בסוף".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב הביסה את בית"ר ירושלים 1:4

לכתבה המלאה
פאקו אייסטרן מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
רוצה להמשיך להשתפר. פאקו אייסטרן/קובי אליהו

גיא לוי סיכם: "התוצאה מבאסת, זה לא משחק של 4:1, אבל ככה זה נגמר. היו דברים שעשינו טוב, היו דברים שעשינו פחות טוב. אנחנו קצת מתקשים מול השער וקיבלנו גולים קלים מדי. מכבי תל אביב כרגע היא קבוצה טובה יותר מבית"ר ירושלים, את זה יודעים כולם. ההישג נעשה בעצם העלייה לפלייאוף העליון, כי דיברו עלינו כקבוצת תחתית. כמו שזה נראה היום, בית"ר ירושלים תדביק את מכבי תל אביב. לדעתי זה רק עניין של זמן".

מאמן בית"ר ירושלים הוסיף: "לידור כהן חסר לנו היום ועומר נחמני הוא על הכיפאק, אבל הוא יכול לשחק רק 60 דקות וזה לא מספיק. שיחקנו טוב 50-60 דקות, צריך לעשות את זה במשך 90 דקות. איציק כהן הלך כמה דקות לפני כן לבד מול השער ולא היה לו כוח לבעוט את הכדור, אז הכנסתי את חנן ממן שיודע להחזיק את הכדור. אנחנו עוד נדביק את הפער ממכבי, רק שייתנו לנו את הזמן".

גיא לוי מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
להדביק את מכבי תל אביב? גיא לוי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully