וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: וולפסבורג ושאלקה נפרדו ב-1:1, המבורג מתקרבת לירידה היסטורית

הזאבים פספסו שתי נקודות חשובות ורחוקים כבר 12 נקודות מבאיירן בפסגה. הדינוזאורים, שמעולם לא ירדו מהבונדסליגה, הפסידו 1:0 לברמן והפער מחוף מבטחים עומד כבר על ארבע נקודות

זולטן שטיבר שחקן המבורג. Martin Rose, GettyImages
בדרך לליגה השנייה. שטיבר/GettyImages, Martin Rose

המחזור ה-29 בבונדסליגה ננעל היום (ראשון) עם שני משחקים. הראשון שבהם היה הדרבי הטעון של הצפון בין ורדר ברמן להמבורג, בו הצליחה הראשונה לנצח 0:1. וולפסבורג לא הצליחה להתאושש מהתבוסה מול נאפולי בליגה האירופית וסיימה ב-1:1 ביתי מול שאלקה בקרב צמרת.

קווין דה בראונה שחקן וולפסבורג מול שאלקה. GettyImages
שוויון שספק אם יספיק. דה בראונה/GettyImages

וולפסבורג - שאלקה 1:1

רק ביום חמישי הושפלה וולפסבורג בביתה עם 4:1 מביך מול נאפולי בליגה האירופית. הערב, הזאבים איבדו עוד שתי נקודות ליגה ורחוקים כבר 12 נקודות מבאיירן מינכן המוליכה והאלופה. שאלקה, שנאבקת גם היא על מקום בליגה האירופית, עלתה ליתרון בדקה ה-53 משער מדהים של לרוי סאנה, החלוץ הצעיר שלה. סאנה השתלט על כדור כ-70 מטר מהשער של בנאליו ובסיומה של פריצה סוחפת, ועם קצת מזל הצליח להכניע את השוער השוויצרי של המארחים. קווין דה בראונה הצליח להשוות 12 דקות לסיום מבישול של קאליג'יורי אבל הזאבים לא הצליחו להשלים מהפך.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
פייר מישל לאזוגה שחקן המבורג. Martin Rose, GettyImages
זה נראה רע. רע מאוד. לאזוגה/GettyImages, Martin Rose

ורדר ברמן - המבורג 0:1

אז זהו, נראה שלראשונה בתולדות הבונדסליגה, המבורג תיפרד מהליגה הבכירה. הדינוזאורים הפסידו 1:0 בדרבי הטעון ובמשחק הבכורה של ברונו לבאדיה כמאמן הרביעי שלהם העונה ונותרו במקום האחרון עם 25 נקודות בלבד, ארבע נקודות מתחת להאנובר שנמצאת במקום ה-15 שמוביל להישארות בליגה. מנגד, ורדר ברמן לא השיגה רק ניצחון יוקרתי אלא גם טיפסה אל המקום השביעי, שלוש נקודות מתחת למקום השישי שמוביל לליגה האירופית בעונה הבאה.

המשחק עצמו היה שקול, ודווקא HSV יצרה כמה מצבים מסוכנים מאוד, אבל פייר מישל לאזוגה לא היה מספיק חד ולא הצליח לתרגם את ההזדמנויות לכדי שערים. בסופו של דבר, המבורג גם שילמה ביוקר כשבדקה ה-82 ביצע ואלון בהראמי עבירה ברחבה וספג כרטיס אדום. פרנקו די סנטו המצוין בעט את הפנדל פנימה וקבע 0:1 לברמן, יתרון שהחזיק מעמד עד הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully