וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: תיקו מאופס בדרבי בין אינטר למילאן, רומא נותרה שלישית

הדרבי דלה מדונינה בין שתי הקבוצות המאכזבות של העונה הניב 0:0. רומא פספסה הזדמנות לחזור למקום השני עם 1:1 ביתי מול אטאלנטה, נאפולי עם 10 שערים בשבוע אחרי 0:3 על קליארי

המחזור ה-31 בליגה האיטלקית עמד הערב (ראשון) בסימן הדרבי בין אינטר למילאן, שהסתיים ב-0:0 התואם את העונה של השתיים. עוד קודם לכן נערכו כמה משחקים נוספים: רומא פספסה הזדמנות לשוב למקום השני עם 1:1 ביתי מול אטאלנטה, נאפולי הרביעית הרשימה ב-0:3 על קליארי החלשה ופאלרמו ניצחה 1:2 את גנואה. עוד שלושה משחקים הסתיימו בתיקו.

כדור שלו הורחק מהקו. רודריגו פלאסיו לפני איניאציו אבאטה/AP

אינטר - מילאן 0:0

שתי הקבוצות המאכזבות של מילאנו נפגשו לדרבי דלה מדונינה ה-162 ונפרדו בתיקו מאופס שמסמל את העונה שלהן. רוברטו מאנצ'יני הפתיע עם הענקת בכורה בהרכב לילד בן ה-18 אסאן גנוקורי, שנולד ב-28 ספטמבר 1996 - יום אחרי שפיפו אינזאגי כבש לראשונה בקריירה לרשת אינטר. הקשר מחוף השנהב התחיל טוב ויחד עם הרנאנס הניע את הנראזורי, כשהברזילאי סחט הצלה יפה בדקה ה-11 מדייגו לופס. מילאן, שניצחה רק פעם אחת בשבעת משחקי הדרבי האחרונים בליגה, השתפרה מעט לאחר מכן, אבל במחצית השנייה לוקה אנטונלי הציל מהקו ניסיון של רודריגו פלאסיו ובדקה ה-72 שער עצמי של פיליפ מקסס נפסל בגלל עבירה של פלאסיו על אנטונלי. דייגו לופס סיפק עוד כמה הצלות ברבע השעה האחרונה, מנע מהרוסונרי הפסד והשאיר את מילאן לפני אינטר במרכז הטבלה.

פרנצ'סקו טוטי שחקן רומא בועט פנדל. AP
עוד תיקו מתסכל. פרנצ'סקו טוטי כובש/AP

רומא - אטאלנטה 1:1

הג'אלורוסי קיבלו הזדמנות לחזור למקום השני בעקבות הפסדה של לאציו ליובנטוס, אבל שמטה יתרון ביתי מול קבוצת התחתית של אטאלנטה והסתפקה בנקודה בלבד שהותירה אותה במקום השלישי. כבר אחרי דקה הצביע השופט על הנקודה הלבנה בעקבות נגיעת יד של גוליילמו סטנדארדו, והקפטן פרנצ'סקו טוטי בעט פנימה. רומא, שחסרה רשימה ארוכה של שחקנים (דניאלה דה רוסי וקוסטאס מנולאס המורחקים, מיראלם פיאניץ', ז'רביניו, מייקון וקווין סטרוטמן הפצועים) ספגה את השוויון מפנדל שני במשחק, לאחר שדוידה אסטורי הכשיל את אורבי עמנואלסון והקפטן האורח חרמן דניס כבש בדקה ה-23. המארחים לא הצליחו לנצל את המצבים כדי להכריע. עוד תוצאה מאכזבת לרומא.

שחקני נאפולי חוגגים עם חוסה קאייחון (משמאל). Enrico Locci, GettyImages
10 שערים לנאפולי תוך שבוע. חוסה קאייחון/GettyImages, Enrico Locci

קליארי - נאפולי 3:0

הקבוצה של רפא בניטס המשיכה בתנופה, ואחרי השלישייה לרשת פיורנטינה והרביעייה בוולפסבורג הבקיעה שלישייה גם בסטאדיו סנט'אליה והותירה את זדנק זמאן עם נקודה אחת בלבד מאז מונה למאמן קליארי. חוסה קאייחון כבש את ה-11 שלו בדקה ה-24 אחרי מסירת עומק יפה של מארק האמשיק. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה חשב לורנצו אינסינייה שיש לו שער ראשון מאז אוקטובר, אבל הראש של אנטוניו בלצאנו הקדים את הרגל שלו והשער נרשם כשער עצמי. מנולו גביאדיני, שכבש כמחליף נגד וולפסבורג, נכנס בדקה ה-56 ואחרי שלוש דקות סובב נהדר מ-20 מטרים אל הרשת. כריסטיאן מאג'ו האורח הורחק בדקה ה-65 בצהוב שני. נאפולי עם 53 נקודות במקום הרביעי, קליארי מתחת לקו האדום ובמרחק תשע נקודות מחוף מבטחים.

משחקים נוספים:

אמפולי - פארמה 2:2
לאמפולי: מאסימו מקארונה (22), לורנצו טונלי (45). לפארמה: פרנצ'סקו לודי (19), איסחק בלפודיל (73)

פאלרמו - גנואה 1:2
לפאלרמו: איבאילו צ'וצ'ב (9 ו-30). לגנואה: יאגו פאלקה (52)

ססואולו - טורינו 1:1
לססואולו: דומניקו ברארדי (45 בפנדל). לטורינו: פאביו קוואליארלה (58 בפנדל)

קייבו - אודינזה 1:1
לקייבו: סרג'יו פליסייר (39). לאודינזה: בושטיאן צסאר (71, עצמי)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully